Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän joulun idiooteimmat lahjat tähän!

Vierailija
24.12.2007 |

Me saatiin miehen kans miehen isovanhemmilta kaameat lasiset korvalliset oluttuopit, joissa on KULLATUT polkupyörän soittokellot siinä rivassa kiinni, että voi tilata lisää!

Harmi kun ovat noihin vähiä rahojaan pistäneet. Kai ne olutkäyttöön saunan eteiseen menee...

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aina hoikka ja urheilen silti.

Ehkä äitisi sai askelmittarin jostain lahjatilaksesta ilmaiseksi ja ei tiennyt, mitä sillä tekee ja antoi sinulle.

Vierailija
42/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin luulen siinä käyneen : )

20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on samanlainen. Olen saanut lahjaksi kaikenlaista yves rocherin tilauslahjaa yms:)

Yksi vuosi sain rannekellon. Oli joku annan lehden tilauslahja ja kesti jopa 2 kuukautta.

Vierailija
44/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kiloa sekalaisia kynttilöitä huusholliimme, jossa kynttilöitä ei ole koskaan poltettu eikä polteta. Paketti oli nuhjaantunut (varmaan viime vuoden aleista ostettu) ja rikki.

Vierailija
45/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siitä jonkin verran traumatisoitunut kun kaverisuhteet ja muut kuviot piti luoda joka kerta alusta. Nyt äiti osti hänelle joululahjaksi kirjan Matkalaukkuäidit! Jossa siis naiset kertovat, millaista on kun täytyy raahata lapsia perässään pitkin maailmaa.

Vierailija
46/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintalappukin oli takapuolella. 12¿. Ryijy on n. 30cmx30cm ja väreinä sinapinkeltainen-paskanruskea.

Tietääkö kukaan mitä sillä voi tehdä?

Vierailija
47/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä kotieläimiä - ne voisivat olla karvaisesta villaryijystä mielissään.

Vierailija
48/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuskymppiseen ohjelmaan, ja huovuta siitä jotain minkä voi heittää roskiin.

Vierailija
49/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettiin äidin kanssa ihan pissat housussa kun aamulla avasin sen paketin :)

Vierailija
50/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäni mitään lahjaa. Tosi ankeaa.

Vierailija
51/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt kehysliikeeseen, ja etsinyt sopivat kehykset. Tosin se palanen oli itse tehty. Tai laita se osaksi tyynynpäällistä, jos nukka ei ole mahdottoman pitkä. En tiedä onnistuuko huovutus, koska ryijyssä käytetään perinteisesti tiukkakierteistä lankaa. Asia pitäisi kokeilla.

Vierailija
52/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en lapsilta enkä mieheltä. (en ole saanut mitään synttärilahjojakaan sitten vuoden 98. ) Mies itse kuitenkin odottaa saavansa sitä sun tätä, vaikka tietenkään ei ole varaa ostaa mitä se oikeasti haluaa (uusia kolmentonnin kameroita tai uutta autoa tms.) mutta miksi ostaisinkaan, ostan lahjaksi sellaista minkä pussi antaa myöten - mutta nyt on antamisen halu nollilla.

Vierailija
53/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilta ostettu (oli siinäkin hintalappu ja kirpparin nimi näkyvissä) pieni pehmolelu, joka haisi tupakalle ja oli ihan likainen. Oli joskus ollut valkoinen, nyt enemmän mustan harmaa.

Taidan laittaa samaan koneelliseen sen ryijyn kanssa.

Terv. ryijyn omistaja

Vierailija
54/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 25 - v ja sain sedältäni ryppyvoidetta. Jees jees.

Vierailija
55/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen joulu uusi! Mulla on kaapit täynnä käyttämättömiä yöpaitoja ja paituleita, kun en osaa niissä nukkua. Olen pyjamaihminen :)

Haluaako joku yöpaitalahjoituksen?

Vierailija
56/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oloasu on vaaleanpunaista leopardikuosia. Harmittaa, että anoppi on mennyt käyttämään rahaa lahjaan, jota tulen tuskin koskaan käyttämään. Ajatus oli varmasti hyvä, mutta pieleen meni.

Vierailija
57/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuisia tonttufiguureja (puutarhatontun näköisia) puisia ja posliinisia ja monta fleecehuopaa. Vien ne uffin laatikkoon, jos säästäisin kaiken mitä se ostaa romua olisi jo huoneellinen. Mies sille yrittää sanoa joka vuosi eikä edes mitenkään nätisti, mutta ei usko ei.

Mulla ei ole koskaan esillä mitään naivin näköisiä patsaita ja se jaksaa vuodesta toiseen niitä ostella. Se aina ylistää mun sisustusta, muttei taida oikeasti sitä tarkoittaa koska ostelee lahjaksi aina tuotteita jotka täysin päinvastaista linjaa.

Vierailija
58/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Kuvalehden kylkiäisenä tulleen kalenterin, sekä kirjan kokoisen vuosikalenterin, ilmeisesti kylkiäislahja myös. Ensimmäinen menee roskiin, jälkimmäisen ajattelimme lahjoittaa edelleen miehen vanhemmille...

Huvittaa, koska sain samanlaisen Kuvalehden kalenterin töissä, kun sinne tulee ko. lehti ja tarjosin sitä jo silloin miehelle, joka sanoi, että ei käytä kuin sähköistä kalenteria.

Vierailija
59/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan suklaata, samoin lapset. Hyvää suklaata, siis. Siksi harmittaa, kun anoppi tuo joka joulu niitä kamalia lidlin pahoja halpissuklaita :-( Niitä vaan ei saa syötyä, eikä haluakaan, kun samat kalorit niissä kuitenkin on ;-)

Ärsyttävää on myös se, että mitä ikinä muutakaan niiltä saadaan, se on se halvin versio. Lapsen saama värikynäsetti aivan sekundaa, tussit valmiiksi kuivat, esimerkiksi. Ja ne kylkiäiset on myös ihan tavallisia lahjoja meille.

Kiitos että sain purkaa mieltäni. Ne on mukavia ihmisiä, mutta niiden nuukuus ja toisaalta ahneus välillä rasittaa.

Vierailija
60/89 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ei kukaan osta edes kirppiksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän