Tämän joulun idiooteimmat lahjat tähän!
Me saatiin miehen kans miehen isovanhemmilta kaameat lasiset korvalliset oluttuopit, joissa on KULLATUT polkupyörän soittokellot siinä rivassa kiinni, että voi tilata lisää!
Harmi kun ovat noihin vähiä rahojaan pistäneet. Kai ne olutkäyttöön saunan eteiseen menee...
Kommentit (89)
Kummitäti antaa lapselle lahjaksi aina sellaisia tarvikkeita joita heidän omat lapset jotka siis on meidän lasta vanhempia ei enää tarvi. Me saadaan sieltä aina ja tänäkin jouluna lahjaksi käytettyjä vaatteita ja käytettyjä leluja jne. Meidän lapselle kipataan siis kaikki törky joka menis muuten joulupataan. Nyt lapsi sai kaksi kulahtanutta bodia ja yhden tahraisen puseron ja käytetyn näköisen kirjan.
lapsi sai soivan lumisadepallon, sellaisen ison ja painavan - kamala
Vierailija:
kirpparilta ostettu (oli siinäkin hintalappu ja kirpparin nimi näkyvissä) pieni pehmolelu, joka haisi tupakalle ja oli ihan likainen. Oli joskus ollut valkoinen, nyt enemmän mustan harmaa.
Taidan laittaa samaan koneelliseen sen ryijyn kanssa.Terv. ryijyn omistaja
Miehelle vaan lakki päähän ja Stockmannille ostoksille:D Tai mihin tahansa " turhantärkeiden" ihmisten tapahtumaan..
sain sukkahousut. Siis ihan tavalliset Norlynin sukkahousut, asfaltin väriset ja kokoa liian pienet. Paketissa ei ollut muuta. Miksi ihmeessä ne piti mulle paketoida lahjaksi?
Kaulin sinänsä on ihan jees, en pahastunut kaulimesta sinänsä, vaan siitä että poikaystävän isä selitti heidän ostaneen kaulimen tyttärelleen, mutta tällä olikin jo kaulin joten antoivat sen minulle (ainoana lahjana).
Minusta selostus tuntui siltä että appikokelas halusi osoittaa miten vähän arvoinen olen kun mulle riittää lahjaksi toisten ylijäämä. Miksi piti selittää?
sai isoäidiltään pielaveden kyläkaupan mainoslippalakin.