Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi paha mieli taas miehen käyttäytymisestä. Kiva joulu :(

Vierailija
24.12.2007 |

Ollaan vanhempieni luona ja koko päivän olen laittanut ruokaa ja joulua huonokuntoisen äidin apuna. Raskaana 31 viikolla (vaikea raskaus) ja pieni lapsi jaloissa pyörimässä. Veljellä ja vaimolla vastasyntynyt, eivätkä kovin voineet auttaa. Veli auttoi minkä osasi. Mieheni vaan istui koneella ja pelasi. Kauhian rähinän kanssa sain sen aina välillä irti koneesta tekemään jotain hammasta purren. Ja kohta taas livahti koneelle kun silmä vältti.

Nyt illalla laitoin taaperon valmiiksi ja käskin miehen laittaa sen nukkumaan - natinaa. Tuli makkarista ja olisi halunnut riisiä ja mun olisi pitänyt alkaa se hänelle tekemään. Nuokuin silmät puoliunessa sohvalla ja sanoin, etten nyt vaan enää jaksa. Mies sanoi, että mene sitten nukkumaan, oot vaan siinä kaikkien tiellä! Sanoin, että selvä ja painelin tänne makuuhuoneeseen. Olipa taas kivaa. Itkettää :( Kiitos, että sain purkautua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämä kandee käyttää fiksummin.

Vierailija
2/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies. aina vaan ihmetyttää että mikä niitä riivaa. ehkä hän nyt on tuntenut itsensä ullkopuoliseksi teidän perheen keskellä ja siksi demonstroi eikä osallistu. mutta hei, suu on keksitty, sillä voi mieskin puhua asioistaan... eikä tarvitse olla kuin murjottava lapsi. gggrrr, harmittaa aina kaikki tällaiset, itsekin miehien murjotusta seuranneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä paskempi mies =(

Vierailija
4/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuisin myös perheavusta, tietsikka ikkunasta ulos ja ukkokin, jos ei muu auta

Vierailija
5/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan vain tarkoitti, että menepäs nyt sitten lepäämäään kun kerran väsyttää, enää ei ole mitään pakkoa pysyä ylhäällä. Sä vaan väsymyksessäs kuulet siihen ilkeän savyn, mutta se on ihan harhaa.

HUomenna kun olet nukkunut, voisit ehkä sanoa, että jatkossa hän voisiolla enemmänkin hyödyksi, siitä olisi apua.

Vierailija
6/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona osallistuu paljon enemmän eikä pelaa kovin paljon ennen kuin lapsi on nukkumassa.

Mutta kun tullaan tänne! Heti koneella. Eikä kyse ole siitä, etteikö tulisi hyvin toimeen sukuni kanssa. Haluaa vaan päästä helpolla.

Ap

Vierailija
7/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan ole ap:n vika, että mies käyttäytyy noin. jokainen yksilö on vastuussa omista teoistaan. Vain subjekti, ei objekti. Jos mies haluaa parisuhteeseen ja lapsia niin on ITSESTÄÄNSELVYYS että hän hoitaa oman osuutensa. Ei siihen tarvitse maanitella, lahjoa, neuvotella tms. Aikuinen perheenisä tekee itse, oma-aloitteisesti ja reippaasti oman osansa.

Vaimoa ei kohdella kuin piikaa. Perheellisellä isällä ei ole vaihtoehtona käyttäytyä kuin pahainen kakara ja ilmoittaa kaikkeen, että " mua ei huvita" ja pelailla tietokonepelejä.

Ikävä kyllä ap minulla ei ole sinulle kovin suuria lohdutuksen sanoja. Mutta sen voin sanoa, että SINÄ et ole vastuussa miehesi tekemisistä etkä tekemättä jättämisistä. Hän kohtelee sinua ja lapsia kaltoin ja väärin. Inhottava, keskenkasvuinen, flegmaattinen laiskiainen.

Vierailija
8/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun näki, että suutuin ja lähdin niin sanoi, että voithan istua, mutta et sitten vaan nuoku. Ja kahden viime päivän aikana olen sanonut monta kertaa nätisti, että olen puhki ja leiki edes lapsen kanssa. Mutta ei.

Ap

Vierailija:

se varmaan vain tarkoitti, että menepäs nyt sitten lepäämäään kun kerran väsyttää, enää ei ole mitään pakkoa pysyä ylhäällä. Sä vaan väsymyksessäs kuulet siihen ilkeän savyn, mutta se on ihan harhaa.

HUomenna kun olet nukkunut, voisit ehkä sanoa, että jatkossa hän voisiolla enemmänkin hyödyksi, siitä olisi apua.

Vierailija
9/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sitä oltais voitu vielä viettää ok ilta. Mutta tuo oli jo niitti.

Ap

Vierailija
10/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ukko sulla. Mitä antoi lahjaksi?

Vierailija
11/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tapahtuu vain mun kotona tai hänen sukulaisissaan. Mieheni tekee kotona varmaan enemmän kotitöitä kuin minä ihan luonnostaan, mutta vanhempien (meillä/anoppilassa) luona ei vissiin olekaan sinut nykypäivän tasa-arvon kanssa. Tämä johtuu hänen erittäin perinteisestä kasvatuksestaan (vl). Vissiin on arka paikka se, että oma isä ei ole perheen arkeen osallistunut periperinteiseen tyyliin ja menee jotenkin " hukkaan" kun ollaan hänen kotonaan. Meillä taas mun isä on sovinisti ja mies taantuu käyttäytymään vanhanaikaisten roolien mukaan. Ei meillä pahasti, mutta kuitenkin siten, että minä ärsyynnyn. Tosin minäkin taidan olla erittäin tiukka tasda-arvon suhteen kotonani, sillä haluan näyttää isälleni että meillä tehdään toisin kuin hän on toiminut. Eli minäkin ilmeisesti taannun.

Lienee sanomattakin selvää, että vietämme nykyään joulua oman perheen kesken ;) Eipä tartte meidän aikuisten tulla uudestaan lapseksi, siinä negatiivisessa merkityksessä.

Vierailija
12/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pilata muiden joulua. Kotona olisin kyllä sanonut kunnolla takaisin. No nytkin käly katsoi miestäni, että mikä idiootti.

Huomenna olen tosi kylmä miehelleni. Pyytää varmaan anteeksi ja ajattelee, että kaikki ok. Saa kyllä unohtaa pelaamisen kokonaan. Jos vaan pelaa (revippä aikuinen mies pois koneelta) niin kyllä minä jaksan olla etäisen kohtelias.

Ap

Vierailija
13/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että omassa kodissa miehesi käytös ei ole noin räikeää.

Vierailija
14/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin haluaa näin. Eikä vaan sen takia, että pääsee lusmuamaan :)

Ap

Vierailija:

Ja tämä tapahtuu vain mun kotona tai hänen sukulaisissaan. Mieheni tekee kotona varmaan enemmän kotitöitä kuin minä ihan luonnostaan, mutta vanhempien (meillä/anoppilassa) luona ei vissiin olekaan sinut nykypäivän tasa-arvon kanssa. Tämä johtuu hänen erittäin perinteisestä kasvatuksestaan (vl). Vissiin on arka paikka se, että oma isä ei ole perheen arkeen osallistunut periperinteiseen tyyliin ja menee jotenkin " hukkaan" kun ollaan hänen kotonaan. Meillä taas mun isä on sovinisti ja mies taantuu käyttäytymään vanhanaikaisten roolien mukaan. Ei meillä pahasti, mutta kuitenkin siten, että minä ärsyynnyn. Tosin minäkin taidan olla erittäin tiukka tasda-arvon suhteen kotonani, sillä haluan näyttää isälleni että meillä tehdään toisin kuin hän on toiminut. Eli minäkin ilmeisesti taannun.

Lienee sanomattakin selvää, että vietämme nykyään joulua oman perheen kesken ;) Eipä tartte meidän aikuisten tulla uudestaan lapseksi, siinä negatiivisessa merkityksessä.

Vierailija
15/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kamala ukko sulla. Mitä antoi lahjaksi?

Vierailija
16/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään nyt esim. ensi viikonloppuna käymään vanhemmilla, samaa pikku lusmuamista tiedossa, mutta eipähän joulu mee piloille.

Vierailija
17/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä vakavasti ensi joulun. Harmittaa vaan älyttömästi jo etukäteen lapsen puolesta :( Tykkää kovasti mummusta ja papasta ja silmät loisti tänään koko illan. Ollaan aina totuttu olemaan joulu porukalla ja kaikki tykätään näin. Tuntuu joulu ihan ihmeelliseltä ihan vaan omalla pikkuporukalla. Mutta eipä näytä olevan vaihtoehtoa.

Ap

Vierailija
18/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Saa kyllä unohtaa pelaamisen kokonaan. Jos vaan pelaa (revippä aikuinen mies pois koneelta) niin kyllä minä jaksan olla etäisen kohtelias.

Ap

Ehkä siksi mun mies ei uskalla noin käyttäytyä, kun tietää, etten minä mitä tahansa niele enkä myöskään juuri kontrolloi käytöstäni, kun tarpeeksi on pinnaa venytetty.

(Mutta siis varoittamatta en riehu, sanon kyllä nätisti ja napakasti useemman kerran, ennen kun alkaa tuulemaan ;-)

Vierailija
19/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

. Saa kyllä unohtaa pelaamisen kokonaan. Jos vaan pelaa (revippä aikuinen mies pois koneelta) niin kyllä minä jaksan olla etäisen kohtelias.

Ap

Ehkä siksi mun mies ei uskalla noin käyttäytyä, kun tietää, etten minä mitä tahansa niele enkä myöskään juuri kontrolloi käytöstäni, kun tarpeeksi on pinnaa venytetty.

(Mutta siis varoittamatta en riehu, sanon kyllä nätisti ja napakasti useemman kerran, ennen kun alkaa tuulemaan ;-)

Vierailija
20/21 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jospa ensi jouluksi auttaisi ihan se, että jonkin verran ennen aattoa puhuisitte miehenne kanssa. Kertaisit ne asiat, jotka pilaavat sinun jouluasi jne. Ehkä ihan se auttaisi.

Tietokoneella tuntikausia istuminen tekee kyllä todella ärtyisäksi melkein kenet vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi