Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~SYYSUNELMAT VKO 52~~~

24.12.2007 |

Pökkäsin uuden pinon tälle viikolle pystyyn. Meinasin olla laiska ja kirjoittaa vanhaan, mutta omatunto rupes kolkuttamaan.

T.Vacsuli

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin paljon viestejä! =) Ja piinailijoita, haamuja... Sama itsellänikin: eilen vielä haamu (selvä viiva kun katsoi valoa vasten), tänä aamuna sitten tein jonkun ihme Analyz exact-testin ja ei näkynyt edes viivan paikkaa. Se on aika herkkä, 20ml/iu. En nyt tajua... Ois pitänyt ostaa lisää noita Pregentejä. Hitsin hitsi... Nyt kp 27/28 ja ei ole menkat vielä alkanet, mutta pari päivää on jo jomotellut alavatsaa ja välillä tosi kipeästikin. Ja oikea puoli (oisko kohdun puoli?) on kipeä ja siellä tänään tuntunut kipuä pääasiassa.

No, huomenna pitäisi tulla jotain merkkejä menkoista. Eiköhän noilla kp:llä pitäis jo jotain näkyä testissä.

Tsemppiä kaikille!! =)

Vierailija
82/102 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en malttanut maanantaihin..tuli sit apteekin omalla kaks viivaa =) nyt sitä yrittää vaan itse vielä tajuta se =))) tsemppiä muille bd !! Jaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea kovasti! Kauankos teillä on vauvaa yritetty? Kyllä se siinä pikkuhiljaa sulautuu ajatuksiin =)

Vierailija
84/102 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen ajatukseen pikkuhiljaa tottuu =)

Vierailija
85/102 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea j@ana plussasta!!ihanaa et saadaan tänne lisää plussia!!!!

mä ostin kaksi apteekin omaa äsken ja huomen aamusta teen toisen,maanantaina sit toisen!haamun sain tosiaan siitä edellisestä apteekin omasta,mut jotenki en vaan luota siihen ku se tuli vast 10min kuluttua ja vahvistui siitä hetken päästä selvemmin havaittavaksi!

huomista jännäillen ja odotellen..

Vierailija
86/102 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

J@ana: IHANAA, onnea paljon!!!!!!

Hjo85: Nyt peukut pystyssä, kertoilehan sitten vahvistuiko haamu...tietty voi olla että menee muutama päivä ennenkuin tummempaa. Mutta jänskäilen täällä sun puolesa :)

Tutti ilman erikoisia tuntemuksia, vähän tädintulo fiilis..höh..tulis jo jos on tulossa! kp 29/28-32

Vierailija
87/102 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja varovaiset onnittelut myös hjo85 =)

niin ja itse kun malttamaton olen testasin tänään apteekinomalla negan..eli taitaa olla täti muuten vaan myöhässä..tulis sitten jos on kerran tullakseen, pääsis siirtään katseensa uuteen vuoteen..että näin täällä..

parempia plussatuulia muille=)

Vierailija
88/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin testin mennä kohta tekemään,mut en vielä uskaltanu!petyn niin negasta ja haamuun en usko...vaik apteekin omal sen sainkin ja keverillekin kävin näyttääs illall=)se sano et oli viimisimmäst saanu samanlaisen plussan!!

kohta varmaan pettyneenä tulen tänne kirjoittamaan...

Vierailija
89/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen haalea,lähes haamu,mutta tuli testiajan sisällä=)=)!!!!!!!!

jokohan uskaltaa iloita?!

huomiseksi vielä testi kaapissa jos tuo tuosta vahvistuisi=)

Vierailija
90/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia mukaan...

bd bd bd bd bd

Vierailija
91/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt neljänä päivänä yrittäny bongata ovista. Oireet alkaa tuntuun siltä, mutta... Kolmena päivänä olen saanu aikaiseksi tosi haaleat viivat, siis kontrolliviivakin on ollu haalea. Ja nyt tänään ei viivan viivaa! Mua ottaa niin päähän, että jos nuo onkin jotain viallisia testejä. Olen säilyttäny niitä kuivassa kaapissa ja huoneenlämmössä sekä tehny testit täysin ohjeiden mukaan ja ollu n.4 tuntia pissimättä ennen testin tekoa. Tilasin ne kotitesteiltä ja luotettavuudeksi luvattiin muistaakseni 99,8%, mutta kyllähän se kontrolliviiva joka tapauksessa pitäis tulla... Laitoin äsken aika kiukkuisena viestiä sinne... Olis ihan kiva tietää ovuloinko ylipäätään, kun kierrot on välillä ihan ylipitkiä ja tosi epäsäännöllisiä.

Mimmi75, kp.22/35 ->??, 3.yk

Vierailija
92/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut kun vasta 3kk yritetty mutta minulle on kaikenlaisia juttuja tapahtunut joiden takia lääkäri vähän vihjasi että lapsen saanti voi olla jo aika vaikeeta mutta toivotaan parasta että kaikki sujuu hyvin..hirveästi en uskalla riemuita asiasta..sillee hiljaa tyytyväinen tällä hetkellä :)

Vierailija
93/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on ihan epäuskonen olo..en jotenki osaa ajatella positiivisesti,vaan koko ajan tulee mieleen et jos tää plussa muuttuukin vuodoksi..ja viikkoja kun on säälittävät 3+5 laskurin mukaan=)!menis pari viikkoa nopsaan niin pääsis ultraan varmistamaan että onko siellä kaikki ok=)viimeksi rauhoitun kun näin 6+5 ultrassa sykkeen!keskenmenon riski on tosi pieni kuitenkin kun on syke nähty!

en edes uskalla ajatella siirtymistä odotus puolelle,vaan täällä aion roikkua...josko joku lähtis mun mukaan tuonne odotus puolelle=)?

plussatuulia kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
94/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hjo85: Halauksia ja ONNEA :D !!! Nauti nauti, voi kun itekkii sais tikkuun ne kaksi viivaa :)

Omassa ei erityistä, pessimistinen olo tosiaan. Negan nappasin aamusella. Lämmöt vielä kivasti koholla onneksi. Voi olla että laparoskopian takia kierto venyy :/

Tutti 30/28-32

Vierailija
95/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tulee noita plussauutisiakin, kun tuntuu, että täti yllättää täällä kovin usein. Paljon tarrasukkia mukaan, että pikkuiset jaksavat matkata kohdunlämmössä syksyyn saakka :)

Mä odottelen ovista, nyt on kp 15/30 ja eilen tuli valkovuotoa ihan reippaanlaisesti, mutta tänään on jo kuivaa, laskurit sanoo, että ovis olisi tuossa 1.1. mutta en ihan niihin sokeasti luota. Mitään ovistestejä en ala tekemään ja enpä niitä nyt tähän hätään mistään saisikaan :) Eli viikon päästä alkaa piinailu, iik! :D

Aattelin tilata kotitesti.fi:stä niitä herkkiä liuskatestejä muutaman, että voin alkaa testailemaan, sekin on ihan tyhmää touhua koko ajan testailla koko ajan tai sitten vain suosiolla odotan ja odotan ja ostan apteekin oman, mitä oon pitänyt tosi luotettavana testinä.

Kait mä tästä vääntäydyn siivoamaan jotain, ruokaakin pitäisi varmaan pikkuhiljaa alkaa tekeen, kun keksisi mitä sitä väsäisi.

tronada kp15/30 yk 1

Vierailija
96/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille! Itse päätin että tässä kierrossa en tee yhtäkään testiä liian aikaisin niin kuin yleensä... Vasta sitten kun menkat on myöhässä...jos on!

Essi78 kp 26/36

Vierailija
97/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa nyt sen verran, että nyt on kp28/28 ja menkat ei ole alkaneet. Menkkajomotukset on kyllä vielä (ja kovatkin). Viime kierrossa tuli jo tuhrua näilä kp:llä. Ja eilen illalla oli kohdun nipukka vielä alhaalla ja vähän auki ja tänään taas ylhäällä. En tajua... Tänään aamuna tein Apteekin Oman testin ja jonkinlainen viiva siihen tuli, mutta tosi haalea haamu. Onko ovis ollut sitten vasta myöhemmin ja tätikin tulee sitten myöhemmin? En kyllä tajua. Täytyy odottaa vielä huomiseen.

Vierailija
98/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kp 10 tein ovis- testin: neg. Alotin näin aikasin, että jos hyvinkin sen bongaisin. (turha toivo) Tämä on ilmeisesti viimeinen luomu-kierto ja sit lähtee clomit.

En oikein tiedä mitä tekisin parantaakseni mahdollisuuksia. Elämä on tällä hetkellä hyvin stressaavaa eli stressin vähentäminen ei onnistu. monivitamiinia syön, greippimehua litkin ja mies on helposti kellistettävissä.:)

Ehkä tämä tästä vielä......

Hepuna kp 10/28-30 yk 5 tai 6 tai jotain.. en muista.

Vierailija
99/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on merkillistä miten yltiö postitiivinen jaksaa vauvasta haaveileva nainen olla!! Minä pelkään toisaalta kuollakseni plussaa, koska tiedän miltä tuntuu keskenmeno toisensa jälkeen. En tosin tiedä kumpi on pahempi: ei plussaa oleenkaan vai km joka plussasta? vEhkä sitä kuitenkin tuntee olevansa elossa jos sen plussan saa... Vaikea sanoa, kun esikoisen odotusaika ja synnytys meni totaalisen menettämisen pelon vallassa. En nauttinut olostani.

Mutta nyt on uudet kuviot ja uusi toivo viriää hiljalleen.

Toivon myös teille kaikkea hyvää ja sitä postiivisuutta (myös testiin;))

Vierailija
100/102 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä esikoinen täyttää vuoden ja haaveissa olis syyskuuvauva... Ovista tässä vasta bongailen,et jännäystä on vielä pitkään :)

kp 16/34