~~~SYYSUNELMAT VKO 52~~~
Pökkäsin uuden pinon tälle viikolle pystyyn. Meinasin olla laiska ja kirjoittaa vanhaan, mutta omatunto rupes kolkuttamaan.
T.Vacsuli
Kommentit (102)
kiitti kaikille vastanneille, aina helpottaa kun joku muu on samaa mieltä. Meinasin nauruun kyllä kuolla kun se lääkäri sanoi että kyllä sitä hormonia alkaa heti erittymään kun hedelmöittyminen on tapahtunut että testi on luotettava. Verikokeestahan näkisi jo nyt onko hcg nousussa mutta keskellä paivää otetusta pissatestistä ei.. no viikon päästä näkee sit. Oloa on jotenki helpotettava kun kutina sietämätöntä, joten yöksi otan tabletin varmaan jos ei ihmeitä tapahdu.
miehelle kyllä sanoin että kohtalon ivaa jos nyt plussaisin kun 1 1/2vuotta yritetty ja just kun kaikenmaailman lääkkeet syöny mutta en usko plussaan jostain syystä.. sen verran pessimistiksi tämä aika on tehnyt.
Olen kyllä iloinen muiden plussista ja vauvoista enkä osaa ajatella että ne olisi meiltä jotenkin pois. Kuitenkin kun näen raskaana olevan naisen tai sisarukset pienellä ikäerolle, kirpaisee.. Mutta tämä on elämää ja meille yksi lapsi annettu jo.
Vähän synkeissä tunnelmissa aaroilona
Arki sitten alkoi jälleen. Tosin ollaan miehen kanssa molemmat lomalla vielä vuoden vaihteen yli, joten ei tää vielä sitä ihan arkista puurtamista ole. Saa ottaa vielä rennosti. :)
Pahoittelut tädistä AnniHelen@ ja Koralli! Ymmärrän täysin nuo aatokset elämän epäoikeudenmukaisuudesta, kun toisille näyttää tulevan vauvoja tuosta vaan melkein sormia napsauttamalla, mutta itse joutuu yrittämään ja odottamaan ja piinailemaan kuukausi toisensa jälkeen. Pahoittelut myös muille tädin jyräämille ja oikein paljon onnea seuraavaan kiertoon! Negan testanneille plussapuhureita, jotta testit vielä plussaksi muuttuisivat.
Sweetylle onnittelut haamusta, eiköhän se plussaksi muutu. :)
Aaroilona: Kyllä minäkin olen siinä käsityksessä, ettei noilla kiertopäivillä virtsatesti voi vielä raskautta näyttää. Mutta minä oon ajatellut samoin kuin Mimmi75, että ei sitä voi joka kierron loppua elää vältellen kaikkea mahdollista siltä varalta, jos ehkä sattuisikin olemaan raskaana. Varsinkaan enää, kun noita yrityskiertoja alkaa olla jo takana niin paljon.
ON:Ei se täti sitten porhaltanutkaan tänne aattona, eikä tuota kyllä näy vieläkään. Pysyiskin poissa. Lämmöt oli aattoaamuna noussut takaisin 37 pintaan ja siinä ne on sitten pysynyt. Sitä vuotoakaan aatonaaton vähäisen tuhruttelun jälkeen ole tullut ollenkaan. Menkkamaista kipua alaselässä ja vatsassa on kyllä tuntunut lähes joka päivä enemmän tai vähemmän. Nytkin vihloo ristiselkää, mutta saattaa tuo johtua siitäkin, että olen tässä koneella jo aika pitkän rupeaman istunut huonossa asennossa.
Tein aattona sitten sen kaapissa olleen testin, joka ei tosiaankaan edes ollut mikään erityisen herkkä. Negaksi sen tulkitsin, vaikka hyvällä mielikuvituksella siinä ehkä saattoi olla haamujen haamu. Jonkin häivähdyksen siinä testiviivan kohdalla olin näkevinäni, mutta en tiedä oliko se sitten vain se kuuluisa viivan paikka. En oo koskaan sellaista ennen saanut. Nyt sitten vain oottelen tilaamiani testejä, jotta pääsisin testaamaan uudelleen. Taitaa vaan mennä ensi viikkoon ennen kuin ne saapuvat, kun ei tässä näitä arkipäiviä kovin montaa ole. En halua apteekista niitä mennä ostamaan, sillä kohta varmaan joku menisi anopilta kysymään, että ollaanko sitä isovanhemmiksi tulossa.:P Näitä pienen paikkakunnan huonoja puolia... Mitään ei oikein pysty pitämään salassa, kun kaikki tuntevat toisensa. Joten eipä tässä sitten kuin odotellaan ja katsotaan miten käy. Onko posti vai täti nopeampi.. :)
Piinailuaan jatkava Khaos kp 31/25-30 yk13 (laskujeni mukaan dpo:kin on jo 18)
en muista olenko jo ilmoittautunut syyslistalle elokuulta kun pois jäin mutta en yönä ei untä tule..tein tänään raskaustestin ja näytti haamuviivaa..ajattelin että mielikuvitusta joten pyysin miehenkin katsomaan ja senkin mielestä oli haamuviiva..joten jos ei mitään konkreettista tapahdu vkl aikana niin maanantaina kokeilee uudelleen =)
Terv. Kahden pojan äiti (Jaana84)
aloin äsken lukemaan vasta omia juttujani jakirjottelin taas jotain omiani =D kirjoitusvirheitä enemmän kun laki sallii tätä tää ilta hereillä olo teettää =))
J@ana : Tervetuloa ja toivottavasti haamuviiva vahvistuu *bd*!
Mulla jatkuu raju flunssa, onko muita kipeenä? Alkoi aattona ja samalla ihme närästys joka ei tunnu loppuvan myöskään (varmaan mässäilystä). Pissallakin ramppaan (johtunee runsaasta juomisesta). Ainoa mikä selvästi poikkeaa normaalista kierrosta on, että lämmöt yleensä nousee oviksesta ja laskee tässä vaiheessa. Nyt nousua oli vain aavistus ja vasta eilen nousi yli 37. Toivottavasti ei laskekkaan ;) Aijuu ja rinnat. Ne on tavallisuudesta poiketen olleet kipuilematta oviksen jälkeen, eilen tuntui pari kertaa ihmeen raskaalta ja sellaselta kuin imetysaikana kun maito nousi. Hmmm...voi kääk, ei uskalla nyt toivoa kauheasti. Putoan aika korkealta varsinkin kun testit näyttäneet negaa.
Tutti kp28/28-32 veikkaan dpo9. yk18, vielä hetken piinailua *jännää*
Mites muilla, tulkaahan kertomaan kuulumisia mulla on töissä tosi tylsää!!!!! *bd bd bd bd*
Mulla menossa " vasta" kp 22/29-34, joten toivoakaan positiivisesta testituloksesta ei olisi. Eilen kuitenkin jostain mielenhäiriöstä aamulla testasin sillä Aconin herkimmällä eikä edes haamun haamua. Olin pettynyt vaikken yllättänyt.
Pitää vain yrittää malttaa odottaa. Tuntuu vain niin pitkältä ajalta ja kun tuo uusi vuosikin on tossa välissä... Ajatelin joka tapauksessa ottaa pari lasillista skumppaa. Autolla liikkeellä kuitenkin. Eihän siitä mitään haittaa vielä taida olla - vai?
Tylsää on täälläkin. Melkein mielummin olisin töisää (Noloa myöntää)
Tuhruttelua eilen illalla, ja olin ihan maassa. Katottiin Lostia miehen kanssa ja mulla valu kyyneleet aina ku ne puhu vauvoista. Mies ei tietty kysyny mitään, kai se arvasi. Tarjosi kainalopaikan, jossa sitten kyhnötin...
Onnittelut haamuplussista-- toivottavasti vahvistuvat!!!
kp 30/29-31, en vielä vaihda ykköseksi...
Testasin tänä aamuna kp 26/28 Pregentillä ja minun mielestäni siihen tuli haamu, siis näkyi vasta kun todella tiirasi. En ole tosiaankaan varma, koska on tosi menkkaolo. Muista oireita ei ole kun että rinnat on turvoksissa ja vähän arat. En uskaklla vielä alkaa " tuulettamaan" . Sunnuntainahan sen sitten näkee tuleeko täti vai ei.
Onnea muillekin haamuista ja toivotaan, että ne vahvistuvat. :) bd bd bd !!!
En muista olenko kirjoitellut vielä ollenkaan tänne syyskuisiin. Tipuin jo muutama viikko sitten elokuisista, mutta joulu hässäkässä ei ole oikein koneelle ehtinyt.
Täällä jo moni piinailee.. Itse vasta ovista odotellessa mikä on todennäköisesti ens viikon lopulla. Onko plussia jo tähän pinoon tullut? Murunmamma oli ainakin plussan saanut. Onnea siitä!!
Onko muita jotka piinailisi muutaman viikon päästä, vai jäänkö tänne yksin piinailemaan ku te muut siirrytte odotus puolelle:) ??
kp14/34 yk 4
Tiesin kyllä, että tuskin vielä mitään Clinicin epäherkällä testillä näkyy, mutta kun kaapissa oli, niin pakkohan se oli kokeilla:) Oviksesta oli kuitenkin vasta 11 vrk...
Eli piina jatkuu... Tsemppiä muillekin!!
Axe kp30/31?? yk1
Sieltähän ne tuhruttelut sitten alkoivat vain päivän myöhässä ja täti herätti menkkakipujen kanssa jouluaattona klo 5. Että se siitä.. Tällä kertaa tuntui kyllä tosi pahalta ja olin hajalla monta päivää. Mies sai halia ja pyyhkiä kyyneleitä ihan riittävästi.. Lisäksi masentaa se, että luultavasti en tässä juuri alkaneessa kierrossa ovuloi ollenkaan eli seuraava kunnon yritysmahdollisuus on vielä kaukana. :( Nooh, mutta nyt ollaan kuitenkin taas pystyssä ja katse kohti tulevaisuutta. Kaipa se sieltä vielä joskus.. Pysyn edelleen täällä syyskuisissa, koska tämän kierron LA olisi 29.9. Seuraavaksi sitten ovistestejä ostamaan. Saa nähdä tosiaan tuleeko tässä kierrossa edes siitä plussaa.
Halaukset kaikille muillekin tädin löytämille!
dharmian kp5/26-27 yk8
piina on ihan kamalaa....tänään kp25/26-30 ja malttamattomana mammaksin liuskatestillä äsken testasin..ne ei ees ole niitä herkkiä testejä vaan ihan normaaleja jotka ei vielä edes pitäs näyttää mut kun ei malttanu olla testaamatta!sain ilmesesti siihen sen kuuluisan viivan paikan..eli ei punaista väriä,vain vaalea viiva jonka juuri ja juuri erottaa kun oikeen mielikuvitusta käyttää=(=(=(!!!ja se siis näkyi alle sen 5min ajan..nyt kun vajaan 10min jälkeen katsoin niin hieman paremmin sen erotti ja muka näin vähän punaistakin siinä,mutta tiedän että se oli vain ja ainoastaan mun mielikuvitusta!jos ei ala nyt viikonloppuna niin apteekin oman testin haen!jos uutena vuotena testais!on tää kans yhtä hullun hommaa..tuhlaan rahoja testeihin ja elättelen toiveita vaik yrittää olla muka ajattelematta koko asiaa=/!keskiviikko aamuna mulla muuten oli muka oireita..=)oli sellanen etova olo jo puolisen tuntia ollut,kunnes aloin kakkavaippaa vaihtamaan likalta!yökkäilin koko ajan ja huusin ukon jatkamaan..itse juoksin vessaan oksenta´maan ja oksensinkin 4 kertaa...!palelu on myös alkanut..oon niin ytimiä myöten jäässä koko ajan ettei mikään auta=/!mut se voi olla oire myös menkoista..
murunmamma ilmeisesti ainakin oli plussanut joten SUURET ONNITTELU HALIT!!!!!ihanaa=)!
hirmusesti plussapuhuria kaikille,josko syyskuisiin saataisiin useampi plussa kuin elokuisiin!!!!
tiedän,testiajan jälkeen ei pitäisi tutkia viivojen värejä,mutta nyt kun vilkaisin..oisko 15min siitä kun tein sen,niin haamu siinä mielestäni on!!nyt heitän koko samperin testin roskiin enkä enää arvuuttele ja elätä turhia toiveita=(
Onpa täällä jänniä aikoja monilla! Noi haamut on kyllä mielenkiintoisia =) Mä onnistun usein näkemään haamujen haamuja kun oikein tiirailen, mutta ne ei pysy paikallaan, siis näen ne toisena hetkenä toisessa kohtaan kuin toisena =))) Tää haamu jonka sain viikko sitten, pysy koko ajan samassa paikassa, niin se olikin sitten oikea. Mutta haamuilijat, testatkaa vielä uudelleen parin päivän päästä, jospa vahvistuisi. Mä en lähde täältä pois ennen kun saan paljon seuraa odotuspuolelle =)
Khaos, jokos testit tuli? Äkkiä testailemaan.
Itselle ei kuulu kummempia. Kaikki oireet on kadonnut, toivottavasti ei ennakoi mitään huonoa. Vielä aika varovaisesti suhtaudun. Mietin pitäiskö vielä kerran testata, kun se plussa tuli niin aikaisin ja oli aika haalea kuitenkin. Vai tuhlaanko vain rahoja?
Mukavaa ja plussarikasta viikonloppua!
toivottelee
murunmamma rv4+4
heitin juu testin roskiin ja äsken kaivoin sen sieltä!ilman mitään tarkkaa tihrustamista,siinä oli punainen viiva!onneks noita testejä on kaapissa niin voin uusia sen...vaik ei pitäs tulkita testejä sen 5min jälkeen ni silti toiveet on korkealla kun haamu tuli...=/
Kuulostaa niin tutulta =))) Mä kaivoin viikko sitten sitä haamua vielä tunnin jälkeenkin roskiksesta ja ihmettelin...
ollaan hulluja yhdessä =))))
tein toisen saman merkkisen testi ja se oli nega..ehkä häivähdys viivanpaikasta...!mut se eka oli edelleen ihan vahvahko punainen!en tosin ollu ku puolisen tuntia pissimättä ennen tätä tokaa testiä,et ehkä siin ei ees siksi mitään ollu!ekan testasin niin et olin 4h käymättä vessas!on tää ja tuskaa...
argh!!
taidan kipasta apteekkiin vielä tänään,jos aamupissistä sit testais apteekin omalla..
Olen täällä tähän asti vaan taustaillut, mutta nyt voisi jo aktivoitua, kun ovis on ohitettu. Oltiin joulunpyhät sukulaisissa ja kotiuduttiin Tapaninpäivänä, jolloin bongasin kunnon ovislimat. Toivottavasti ehdittiin vielä ajoissa... Lämpö Tapanin aamuna 36,7, eilen 36,85 ja tänään tasan 37. Toivotaan parasta...
Plussaonnea kaikille!
Essi78 kp 24/36
minä päätin nyt palailla taas palstailemaan ja jännäilemään kanssanne, olen kyllä ahkerasti taustaillut ja lukenut kuulumisia=)
Onnea tuhannesti kaikille ilouutisen saaneille ja voimia kaikille tipahtaneille!
taisin viimeksi kirjoitella heinäkuisissa kun kierrot heitti häränpyllyä ja jäin palsta tauolle, no nyt siis yk5 lopuillaan ja kp27 ja (kaks viimesintä kiertoa mulla ollut 25-27) no testasin negan kp25 kylläkin illalla, mutta sen jälkeen en ole vielä uskaltanut uudestaan testata negan pelossa ;), tätiäkään ei vielä näy..joten nyt jännäilen kuinka käy;)
T: vauvakuumeen kourissa oleva misa kp27 yk5
myös pohdiskelen haamu/viivanpaikka-asioita. Koska olen hurahtanut testailuun, innostuin peräti kolmella (lol ja reps) testillä kokeilemaan!! Olivat negoja, paitsi jokaiseen tuli testiajan jäkeen haamu/viivanpaikka...huoks. Ei hitsi saisi kurkkia niitä ajan umpeuduttua. Näihin en itse luota yhtään, monasti sama homma (nyt Clearblue, millä vannoin etten enää testaa, aconin herkkä ja Kotitestin One step).
Voi kiesus *nauruttaa oma epätoivoinen kuumeilu* ;)
Tutti taas