~~~SYYSUNELMAT VKO 52~~~
Pökkäsin uuden pinon tälle viikolle pystyyn. Meinasin olla laiska ja kirjoittaa vanhaan, mutta omatunto rupes kolkuttamaan.
T.Vacsuli
Kommentit (102)
Moikka pitkästä aikaan! Olen lukenut sivu tolkulla teidän kuulumisianne, ja yrittänyt päästä taas kärryille missä mennään. Elikkäs, pahoittelut niille joille täti on taas saapunut vierailemaan. Haamuilijoille tsempitykset, kyllä se viiva siitä vahvistuu! =) Plussannut oli ainakin murunmamma! ONNEA!
joulu oli ja meni ja tulipahan syötyä! Ja voi sitä suklaan määrää! Siis aivan järkyttävää miten sitä voikin niin paljon syödä! Itseasiassa juuri parhaillaan mässäilen suklaata....
ON: Täällä odotellaan ovista...luulen, että se on ensi viikon ti-to paikkeilla. Tänään kyllä jo testasin, mutta negaahan se vielä näytti. Täytyy sitten uutena vuotena kovasti peuhata peiton alla, että saisin pian siirtyä odotuspuolelle!
Kovasti plussatuulia teille puhallan!! =) Ja hyvää viikonloppua!
Yritän jatkossa ahkerammin kirjotella...
kp10/27 yk4
Mulla pitäs menkat alkaa maanantaina. Meinasin ensin taas että vetkutan sen testin kanssa vaikka viikon yli, jos ei ala, mutta arvaa vaan maltanko?!
Tänään tuli aamusta ihan haalean punaista paperiin yhden kerran ja se oli siinä.. Ihan sellanen olo on ollut että menkat on, mutta ei sieltä ole sen kummempaa tullut:/
Toivotaan parasta molemmille..
huitshapeli kp 25/28
Nyt on kp 26/25-33, eikä minkäänlaisia menkkaoireita. Vatsaa jomotti menkkamaisesti kp 18-22 ja sen jälkeen ei mitään. Oletettu ovis oli aikaisin tässä kierrossa, n. kp 10, joten lyhyttä kiertoakin odottelisin. Tein kuitenkin jo kp 23 testin ja - näytti. Toiveet on vaan tosi korkealla tässä kierrossa noiden kipuilujen vuoksi. Raskausoireita mulla ei aikaisemmissa raskauksissa ole ollut ennen plussausta, niin en osaa nytkään mitään odottaa.
Ajattelin testata vielä tämän vuoden puolella, viimeistään ma uudestaan jos ei tätiä siihen mennessä näy.
Plussasäteitä meille kaikille!
Tähtitiuku yk3
Äsken vessareissulla paperiin tuli valkkaria reilusti missä punertavaa seassa kp 25 vasta. Menkat olleet viimeiset 2vuotta 29-30 päivää eikä mitään tiputteluja. Kuitenkin tuo olisi vähän myöhäistä kiinnittymisvuodoksi vai mitä mieltä olette viisaammat? ovis ollu ehkä kp15-16. Kauankos se kiinnittyminen kestää?
Tietenkin putoan korkealta kovaa ja menkat alkaa ens yönä.. outoa olisi kyllä kun clomit otin kp4-8 (myöhästyin päivän kun apteekit oli kiinni itsenäisyyspäivänä) ja ajattelin että kierto varmaan venyy 31 päiväiseksi tuosta johtuen. Menkkoja odottelin siis vasta ens tostaille. Testata meinasin perjantaina jos ei ala..
aaroilona kp25/30
täälläpä piinailee kovin muutkin :)
aaroilonako kyseli kiinnittymisestä, oisko se keskimäärin viikko...5-10 päivää. Peukut pystyyn!
Mä oon varmaan sen-kin takia sekasin et kävin ostaa taas Clearbluen vaikka siitä huonoja kokemuksia. Ois pitänyt olla ostamatta kun siihen tuli testiajan sisällä se ohut pystyviiva selkeenä (ollut aikasemminkin enkä raskaana) ja varmistelin kalliilla CB:n digitaalisella niin - näytti..se ainakin oli selkee vastaus ;) On paketissa onneksi vielä pari testitikkua, teen aattona uudelleen *pakko nyt jaksaa, seliseli*. Noi on herkkyydeltään 25, joten ei herkimpiä. Vaikka paketissa on et " jo kolme päivää ennen" . Sekavaa, aina oottelee piinaviikkoja ja sit ku ne tulee haluaa et selkis homma...tietäs että raskaana tai et täti edes tulisi jos ei.
Flunssa jatkuu kurjana..
Tutti ja tilanneraportti kp28/28-32 dpo~9
aaroilonalle, että saattashan sun vuoto tosiaan olla kiinnittymisjuttuja ajan perusteella :)
Ehkä se oli sitä kiinnittymisvuotoa! Se kiinnittyminenhän tapahtuu 5-10pv. hedelmöittymisestä, keskimäärin kai noin viikon päästä.
bd
...toivotaan parasta!
Mallew -minä ainakin jään piinaileen johonkin tulevaisuuteen...
).( Tänään tikutin toista kertaa ovista, edelleen testiviiva on vaaleampi... Lima muuttuu jo kyllä paksummaksi. Jospa sitä saisin lähi päivinä selvän plussan!
Mimmi75, kp.20/35->??. 3.yk
jännittää jo täällä kyllä jos menkat ei alakaan viikonlopun aikana.. Tuntuu olevan piinaviikko monella joten ehkä murunmamma saat jonkun meistä ainakin mukaan. Toivotaan parasta että mahdollisimman moni saisi plussan ja haamut vahvistuisi! Ihmettelen kyllä kovasti jos kierto lyhenisi minulla 25-26 päivään, no ei auta kun odottaa ja sehän on pitkä se odottavan aika.. Tavallisesta poikkeavaa on sekin että menkkajuilimisia ei ole ollut, yleensä jo oviksen aikaan alkaa ja viimeistään näin viikkoa ennen menkkoja alkaa alaselkää juilimaan. En kuitenkaan uskalla vielä edes haaveilla kun on niin monta pettymystä saanut kestää..
Olen myös noita roskishaamuja tiiraillut päivänkin päästä ja viimeksi just sain haamun ja seuraavana päivänä alkoi menkat.. no silti kävin sitä haamua kurkkimassa vähän väliä. Lopulta piti viedä roskis että lopetin. Ihan sairasta.. kaikkea tää vauvakuume teettää=)
Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
siis ihan samaa tuskailen minä täällä yksikseni!!!
Kirjottelinkin aikasemmin tuossa jo asiasta. Mulla ei oo oviksen ajankohdasta mitään hajuakaan kyllä.
Mulla on kyllä nyt tullu vähän sellasen " närästämisen tunne" tuonne koko vatsan alueelle, että vähän epäilen että viimestään ensiyönä rytistään maan pinnalle:(
Hirveesti näkyy olevan testailijoita lähiaikoina, pidetään peukkuja:)
Täällähän hyvä meno on! Mukava lukea noita plussa-uutisia ja muutenkin teidän piinailuista. Mukava kun koko porukka tuntuu olevan ihan yhtä sekaisin ja hoopona tuon kuumeilun kanssa!
Itse olen pitänyt hetken taukoa palstailusta ja selvitellyt ajatuksia. Kirjoittelin johonkin aiempaan ketjuun, että lapsettomuus tutkimuksiin menemme. Ja niin tosiaan teimme. Olemme yrittäneet vasta n. puoli vuotta, mutta meillä on (minun puolelta) aika synkkä historia tällä saralla (2 km, 1 kohdunulk, vas. munasarja poistettu, endo...)Ja nyt tosiaan sit vielä ovuloimattomuus.
Lääkärin mielestä kaikki näytti muuten ihan hyvältä olosuhteisiin nähden, paitsi että siinä ainoassa munasarjassa oli n. 5cm kysta. Tämän takia ovulaatiota ei siis ole tapahtunut. Kysta on nyt puhjennut kera kipuilun ja ensi kiertoon otetaan clomit avuksi.
Aika sekaisin on Hepunan ajatukset vieläkin ja ajatus omasta vauvasta esikoiselle sisarukseksi tuntuu hyvin, hyvin kaukaiselta vielä tässä vaiheessa. Parasta kuitenkin, että syy, edes johonkin löytyy, kun niin paljon tuntuu olevan " kohtalon käsissä" tässä asiassa.
Kevättä kohti mennään ja minä aion toistaiseksi jäädä syyskuisiin, koska tästä kierrosta olis laskettu aika ilm. 26-27.9. Sen verran on kroppa sekaisin, että ei oikein tiedä missä mennään.
Anteeksi oma- joulun jälkeen pullea- napaisuus.
-Hepuna (lasken kp:t ja yk:t myöhemmin.)
Hepunalle Heippa ja: me ollaan oltu ilman ehkäisyä 4vuotta ja varsinainen yk 18 menossa. Multa leikattiin 10cm lokeroitunut kysta tässä kuussa vasem. munasarjasta ja samalla lähti koko sarja+johdin. Kauheesti muka elättelen toiveita vaikka erittäin epätodennäköistä ois et tärppäis heti lapakierrossa. Mietin että jos kumminkii kun huuhdeltiin kohtua ja oikeaa munasarjaa. Toivon sulle kaikkee hyvää ja tärppionnea!
Tutti pienssä viinipöhnässä (kaksi lasia, heh)
pienssä=pienessä, kuten varmaan arvasittekin (nolkkis)
onko kellään tietoa vaikuttaako foolihapot kierron pituuteen mitenkään? mä aloitin tän kierron alussa niitä syömään..ihan vaan kävi mielessä;) nyt kp28 ja ne kaks viimestä kiertoo oli kp25 ja 27 ja sillon en syöny noita foolihappoja..niin ja sit oon nyt ollut reilu viikon kauheassa flunssassa niin voihan sekin noita kuukautisia siirtää..kunhan pohdiskelen..huomenna ajattelin aamulla testata jos ei täti yllätä sitä ennen..on tää aika piinaa! kääks!
tsemppiä kaikille piinailijoille ja oviksen metsästäjille=)
Murunmamma ainakin on jo plussannut, Onnea!!! Ja onnea jos muitakin plussanneita (en ole viimeaikoina ihan joka viestiä ehtinyt lukea, sorry!!)! Ja piinailijoitakin taitaa olla aikas liuta, tsemppiä vaan, samassa veneessä ollaan =)
(.) Ovis sit tuli melki viikon myöhässä (yleensä n. kp 15, nyt ovisplussa kp21) ja kierto taas pitenee samaa tahtia =/ Eilen aamulla testasin negan Clearbluella (vai olisko siinä ollut haalean haalea haamu, en tiedä... Taisi olla vaan toiveunta), ja seuraava testaus tiistai-aamuna uuden vuoden kunniaksi =) Jos ei täti ennen sitä kaahaa paikalle...
Hyvää Uutta Vauvallista Vuotta 2008 !!!
Nippara kp34/31-35(nyt 37??) dpo13 yk16
siis ikinä koskaan en ole apteekin omassa nähny mitään viivan paikkaa ja nyt näin..kai tää on vaan niin suurta toiveiden elättelyä et näin senkin!!!!eihän niis pitäs semmosta näkyä..?!olen aina valoa vasten kattonu ja mitään ei oo näkyny...
tänään siis kp26/26-30 menossa...
hitto et känkättää!!!niin jo toivoin plussaa kun sen haamun sain mammaksilla..=(!mut jäi mietityttämään et mikä toi viivan paikka oli..noh,jos ei täti tule niin maanantaina testaan,jos maltan mieleni sinne asti!=)
viivanpaikka on ehkä hieman punainen ja haamu siis...perkele!
miks tällasta epäselvää vaan...mä tahdon selvän negan tai plussan,ni ei tarttis ihmetellä!!!
Täällähän on kovasti menoa=)
Hjo85, hyvältä kuulostaa, seuraavaa näyttää jo selvän plussan =)
Ketäs muita testailijoita oli? Plussaonnea kaikille =)
Lähdin sitten aamupäivällä jumppaan, mutta liian rajusti taisin jumpata, koska nyt on todella huono olo, oksettaa ja vähän pyörryttääkin. Sais ton ruoan valmiiksi, niin vois oikasta sohvalle...
murunmamma rv 4+5
huoh, toivo elää että ehkä sittenkin kiinnittymisvuotoa vaikka legendaksi sitä väitetäänkin=)
Joku kyseli foolihapon vaikutuksia kierron pituuteen, en ole muuta kuullut kuin että se olisi mahdollisen raskauden kannalta hyväksi alkiolle ja parantaa kiinnittymismahdollisuuksia...?? Ostin itse monivitamiinia missä sitä on nelinkertainen määrä tavalliseen multi tabsiin verrattuna.
Mulla palasi se alkukierron paineentuntu kohdussa, inhottavaa. Yhdistän sen noihin clomeihin kun ei mulla aiemmin tälläistä. Jos menkat alkaa soitan klinikalle mitä tehdään kun kolmas clomikierto jo eikä tulosta. Ehkä siihen inssiin sitten tammikuussa..
Pitäisi nyt rauhoittua ja ottaa rennosti ( niinkuin kaikki käskee MURR!) mutta ei pysty, koko ajan löydän itseni tarkkailemasta oloa, puristelen tissejä-olisko vähän erilailla kipeet.. ja lämpöjä mittaamasta. Onnistuin jo yhden mittarin eilen hajottamaan kun kuljen se kainalossa täällä ihan perusvarusteena. no, tytöllä oli hauskaa kun metsästin elohopeaa lattialta.
Jälleen piinaavassa tunnelmassa aaroilona kp26/30
että onko kukaan muu testailemassa SU-MA sektorilla?..Vuoden viimeisiä plussia toivon mukaan =) ajattelin testata Su aamuna tai jos pystyn pinnistään niin Ma aamuna viimestään, ellei täti oo saapunu siihen mennessä...