Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~SYYSUNELMAT VKO 52~~~

24.12.2007 |

Pökkäsin uuden pinon tälle viikolle pystyyn. Meinasin olla laiska ja kirjoittaa vanhaan, mutta omatunto rupes kolkuttamaan.

T.Vacsuli

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua kaikille!!!

Onnea kaikille plussailijoille.

ON: Me ollaan pupuiltu harvakseen: eilen ja kp9. On vähän vaikeaa toisten nurkissa. Kp 8 lopetin Burana kuurin (eikä edes tehonnut jalkaan) ja sekin varmaan kroppaa sekottaa. Olen yrittänyt bongailla kohdun nupukkaa mutta se pomppas tosi ylös heti menkkojne jälkeen, enkä edes yltänyt siihen, eikä mitään hajua mitä se meinaa, vai menaako mitää. Limoja on, ei kuitenkaan mitään kovin runsaita eilen ollut. Rinnat on musta turvonneet, samoin masu, olen ihan että *häh?*. Olisko mulla tosiaan ollut ovis jo heti menkkojen jälkeen. Aika näyttää ja pupuilu jatkuu.

Saas nähdä milloin seuraavaksi pääsen koneelle, kun uteliaita on nopeasti selän takana.

T. Vacsuli kp13/28-37, yk3.

Vierailija
2/102 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muuta kirjoita tällä kertaa. Tai no, Ihmetetlen vaan kunh lauantaina kp20/28 oli illalla lievää menkkajomotusta alavatsassa ja miehellekin sanoin, että mitä tuolla vatsassa nyt oikein tapahtuu. Ja sunnuntai kp 21 sattui kipeästi alavatsan oikealle puolelle, mutta ei kauan kestänyt. Jospa sittenkin...??? Pahasti epäilen, että ei, mutta täytyy odottaa vielä 6 päivää. Eilen aamulla testasin acon10 (ei pitänyt edes) ja ihan kun ois tullut haalean haalea viiva, mutta en ole tosiaan varma. Ja sitten myöhemmin tuli taas " kuuluisa" roskishaamu. Mutta niitä on tullut ennenkin eikä se ole tarkotitanut mitään.

Tänään olen ollut ihan älyttömän väsynyt. Kun ei tuo aurinkokaan pahemmin ole paistanut.

Celly: Minä olin kättärillä samoihin aikoihin kuin sinä, eli poika syntyi 12.9. ´06 :) Voipi olla jos vaikka ois sattumalta nähtykin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: mua harmittaa Aconin haamut vaikka ei ois sitten tärppiä tullut. On ollut itsellä usein ja värillisiäkin. En usko että aina ois kemiallinenkaan...aargh. Toivottavasti sulla tarkottaisi kuitenkin jotain muuta ;) *bd*

Omaa: aika vahvasti luulen, että ovuloimaton kierto. Limat tuli (paljon ja pitkään) ja ovistestiin plussaa, mutta mitään muuta normikiertoon liittyvää ei oo ollut. Lämmöt sahaa ja/tai on alhaset ja ei arkoja tissejä ym. mitä yleensä oviksen jälkeen. Poistivat lapassa kaiketi sen munasarjan minkä piti ovuloida/yrittää. Ei muuta kun katse jo ens kiertoon :/ Aconilla haamuilin mut ihan höpöhöpöä sanon minä, liian monta kertaa tehnyt samaa.

Juhlat on vähän niinkuin tältä Joululta ohitse, punkkulasi koneen vierellä...pari suolakeksiä ja cheddarjuustoa, sekä tietty suklaakonvehteja. Iiiihanan terveellistä näin korkean kolesterolin ja verenpaineen omaavalla *hah hah* Mutta mä nautin :D

Mites muiden juhlat menneet? Ootteko menossa joulupäivänä esim. vanhemmille/isovanhemmille syömään tms?

Tutti kp 24/28-32 yk18

Vierailija
4/102 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinpa oudosti tuon ekalauseen. Noh ymmärsitte kaiketi? Pitäsköhän sulkea viinipakkauksen hana ;)

Vierailija
5/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti: Musta kuullostaa aika lupaavalta tuo oireettomuus.. Eikös se olis ihan posiitivista et ei oo samanlainen olo ku menkkoja?? ;)

Mulla on outoa.. Eilen oli ajoittain kauheat kuukautiskivut, välillä ei mitään. Tänä aamuna on ollu heräämisestä asti poltetta alavatsalla, mut ei ainakaan vielä oo tätiä näkyny. Nyt täytyy kyllä sanoa, et tää on piinailua jos joku!!! Ja ku ei tiedä edes mikä päivä tädin pitäis tulla. Voi että mä niiiiin toivon et täti ei tulis! Tähän asti kierukan poiston jälkeen menkat on alkanu varoittamatta.. Siks tää tuntuu niin oudolta. Mut ku ei oo montaa kiertoo ollu luomuna ni voihan se olla et on vaan nyt erilainen kierto.. Mut ku ei jaksais odottaa!!!

Sori taas tää omanapaisuus.. Mut ku mä oon omanapainen.. ;)

Rauhaisaa joulun jatkoa kaikille ja toivottavasti saadaan vielä monta plussaa tänä vuonna!

iiik kp 30/29-34

Vierailija
6/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu yks mukaan lisää:)

itsellä nyt kp 39/36-38 yk1.

Mutta testailut vasta uutena vuotena jos tätiä ei siihen mennessä näy.silloin se ainakin on sitten selvä plussa.piinaavaa tää odottaminen mutta ei maha mitään :)

niin ja kakkonen siis siintää mieles,ykkönen täyttää helmikuussa 3vuotta <3

Vierailija
7/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nukuttiin jopa klo 8 asti, luksusta, paitsi ilta meni myöhäiseksi itsellä ja uni ois maistunut.

iiik ja tutti: testailemaan nyt =) iiik,mulla on ollut noita menkkakipuja jo monta päivää, mut testi näytti plussaa eikä menkat oo alkanut. Just tollaisia polttoja ja koko ajan pitää käydä vessassa tarkistamassa ettei tiiti oo pudonnut kyydistä. Eli jos oiski kohdun kasvukipuja sulla.

Me oltiin eilen mun vanhemmilla syömässä ja tänään tulevat meille synttärikahville ja mun sisarukset tulee myös. Tapaninpäivänä mies menee jo töihin ja me mennään murun kaa varmaan mun vanhemmille taas.

Kauhea hinku ois kertoa kaikille, että muru saa sisaruksen, mut ei uskalla vielä. Menkat kun ei vielä oo periaatteessa viel ees kauheesti myöhässä, nythän ois kp29. Jos sit uutena vuotena.

Oikein mukavaa joulunjatkoa kaikille!

murunmamma rv4+1

Vierailija
8/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oireilen koko ajan niin kuin olis kuukautiset alkamassa. On semmoista juilimista kohdussa.. Tämä johtuu mulla varmaan vielä siitä että elimistö hakee itseään pilleiden jäljiltä. Pillereiden aikaan ei ollut vielä yhtään tämmöisiä ihmeellisiä tuntemuksia, mutta minä en kyllä raskaana ainakaan ole, toivottavasti muilla tuntemukset liittyy siihen..

itsellä kiertopäivä 13 menossa, joten osa tämän hetken tuntemuksista saattaisi johtua ovulaatiosta (en mittaile lämpöjä tai tikuttele). Saa nähdä kuinka pitkä kierto tämä on, kun edellinen oli 46 vrk.. Luulisin ettei mene ihan noin pitkäksi tämä kierto vaan alkaa normalisoituun.

Murunmamma: uskon että tekis mieli kertoa kaikille, sillä ite en malta olla hiljaa kunnolla ees pelkästä yrityksestä!

Vierailija
9/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin tosissaan et pitäiskö käydä ostaan testi. Tossa lähellä olis apteekki, joka on tänään auki. Tuntuu et menee koko joulu pilalle, ku ramppaa koko ajan vessassa ja miettii et joko nyt.. Mulla vaan tuo kierto niin outo, ettei välttämättä vielä mitään edes näkyis, mut eipä se paljoo maksa, jos testaa. Mies on kans sitä mieltä, et lähetään käymään apteekissa. Voi että kun se olis sitä! Se olis maailman paras joululahja!!!!! Mut ku ei oikein uskalla edes toivoa. Tuntuu vaan koko ajan et kohta tulee täti! Ärsyttävää!!!! Olis niin kiva ku tietäis vaan aina, tuleeko vai ei. Tää piinailu on niiiiiin piiiinaaaaavaaa..

Millos tutti meinaa testata?????

Murunmamma: Oon niin iloinen sun puolesta! Mites sun mies? Joko on innoissaan?

Sori, vähän heikko hetki..

iiiiik

Vierailija
10/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain suinkin pystyt niin kipin kapin testiostoksille. Hanki apteekin oma testi, jos löytyy, mullahan se näytti jo 3pv ennen kuin menkkojen piti alkaa haamun ja plussan päivää ennen. Mä täällä jo intoilen sun puolesta. Ja sullahan jo menkat myöhässäkin.

Mun mies on jo tointunut, tais olla joulustressiä tai muuta. Nyt se on jo innoissaan, silittelee mahaa ja muuta =) Ite en viel ihan usko koko juttua, unohdan välillä ja sit taas muistan. Pelottaa vaan kun testasin niin aikaisin. Menkkamaisia kipuja tulee edelleen aina välillä, ja juoksen vessassa.... eli ei se testikään siihen auta =)

iiikin testauksia odotteleva

murunmamma

Vierailija
11/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi ostettu, mut en uskalla tehdä sitä.. Mietin et jos tekisin vasta aamulla. Taas kipu hävisi.. outoa aaltoliikettä on.

Mulla apteekin oma näytti haamun tokasta vasta pitkästi yli30 kp, joten en viittis suotta kiirehtiä. Mut ku ei malttais myöskään odotella! No, katellaan miten kauan jaksan odotella.. Ihan vähän polttelee tuo testi.. ;)

iiik

Vierailija
12/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru nukkuu ja perhe tulee vasta parin tunnin päästä.

iiik, mä en nyt muista koska sun toka oli syntynyt. Mut täältä luin ihan vähän aikaa sitten että sen testi herkkyys olisi muuttunut herkemmäksi. Siis oliks se nyt 25 kun aiemmin 40... en muista tarkkaan. Tein sen ekan haamun kp25 ja keskellä päivää... mut tietty jos jaksat tsempata huomen aamuun ja aamupissaan niin se on tarkempi. Mullakin murusta näytti haamun vasta viikko siitä kun kuukautisten ois pitänyt alkaa ja plussan sit 2pv haamusta. Ja nyt sit jo aikaisin näky.

Mua hermostuttaa noi mahakivut, aina ku lorahtaa niin luulen ett nyt alko vuoto mut valkkaria vaan... Menis aika äkkiä ett ois isommilla viikoilla...

Vierailija
13/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain taustaillut jonkin aikaa, jotten niiiiin kovasti stressaisi kuumeilusta. Vietetään kuopuksen kanssa joulupäivää kaksistaan kotona, kun pikkuisella on oksennustauti. Muu perhe on sukulaisissa jouluaterialla. Toivottavasti jo huomenna päästään ulkoilemaan ja muilla sukulaisilla käymään, eikä tauti iskisi meihin muihin. Ainakin on rauhallinen joulu, jos ei muuta =).

Ja sitten oireisiin. Muutamalla muullakin oli samanlaisia tuntemuksia kuin mulla, joten toiveet on taas korkealla. Edellinen kierto oli mulla lyhyt, 26 pv ja tässäkin kierrossa oli oletettu ovis aikaisin n. kp 9-10. Nyt on sitten kp 18-22 ollut menkkamaista jomotusta, vihlontaa ja lisääntynyttä limaa. Nyt on kp 23, eikä enää mitään oireita. Menkkoja odottelisin loppuviikoksi, mutta katsotaan nyt. Yleensä mulla alkaa menkkakivut muutamaa päivää aikaisemmin ja loppuu sitten ekan vuotopäivän jälkeen. Viikonloppuna ajattelin testata jos ei sitä ennen mitään kuulu.

Tähtitiuku kp 23/26-34 yk3

Vierailija
14/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään syömässä minun vanhemmillani. Tuntuu, että nyt kinkun syönti loppuu tähän; ei yhtään tee mieli. Ja väsyttää ihan älyttömästi! :/ Eilen väsytti niin että hyvä kun silmät pysyi auki. Stressi purkautuu? Ja kurkku on vähän kipeä.

tutti: Mulla on monta kertaa tullut roskishaamu tuolla Acon10:llä. En oikein luota siihen testiin. Mutta testaan varmaan ensi viikonloppuna jos ei menkat ala. Mulla on vielä yksi testi kaapissa. Ihan äälytöntä toisaalta kun on niin minimaaliset mahdollisuudet, mutta omat " iloksi" kait vaan. *järkevää*

Joulun jatkoja! :)

Vierailija
15/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

negaahan se näyttää! En sitten malttanu tietenkään aamuun odottaa. Kyllä on tylsää.. Tulis nyt se täti et tää kipuilu taas hetkeks hellittäis.. Kyllä oli helppoa sen hormonikierukan kans, ku ei ollu mitään tuntemuksia!!!

Toivottavasti muilla parempaa onnea..

t.iiiik

Vierailija
16/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan varma, ett se ois näyttänyt plussaa... Oli varmaan rikkinäinen testi... =) Mut niin kauan kun tätiä ei näy, on toivoa, jos vaan hormoonia tulee hitaasti...

murunmamma peukut pystyssä

Vierailija
17/102 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se vielä plussaksi muuttua tässä! Mistä näistä koskaan tietää.. kerroin miehen pikkusiskolle että me yritetään lasta. Oli ihan innoissaan! No saas nähdä koska saamme jotain oikeaa kerrottavaa!

Vierailija
18/102 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannustuksesta! Täti kurvaili oikein näyttävästi paikalle vähän testin jälkeen, joten eipä ole enää epäselvää tässä asiasssa. Mä kyllä nyt elättelin kovasti toiveita, kun oli kierron alusta asti sellanen tunne et nyt tärppää. Eipä tärpänny. Illalla olin tosi maassa, mut nyt on taas uutta intoa. Niin vähän aikaa vasta on tehtailtu..

Vierailija
19/102 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun ihmettä =(. Täti kurvasi tänään paikalle. Terot ovat pidentäneet hieman luteaalivaihetta, nyt se oli 12 päivää. Jotain hyvääkin siis. Pahoittelut iiik tädistä ja muille onnea piinailuihin.

AnniHelen@ kp1 yk12

Vierailija
20/102 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut iiiik:lle ja AnniHelen@lle tädin vierailusta. Plussaonnea seuraavaan kiertoon =)

Piti tulla vaan muiden kuulumisia kattomaan, omaan napaan ei kummempaa.

murunmamma rv4+2