Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onpahan taas perhejoulu

Vierailija
23.12.2007 |

me oli sovittu että juhlitaan aattona omalla porukalla. sitten joulupäivänä rampataan sukulaisissa.

kuinkas sitten kävikään- miehen koko suku tulee meille. voi v että ärsyttää. mies meni lupaamaan kysymättä multa mitään. enää ei oikein voi peruakaan.

ja nyt sitten pitäisi väkertää ruokaa ja siivota. että semmonen low stress perhejoulu.

no, kai niillä lapsilla on kivaa kuitenkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni kerran lupaamaan koko sukunsa meille kylään ja syömään. (ei joulu) laitoin sen perumaan kyläilyn ihan periaateesta.

Se että minä olen se kuka kaiken laittaa ja valmistaa sekä passaa, on niin hyvä perustelu sille et multa kysytään sopiiko jonkun tulla meille syömään. Mies kyllä ymmärsi asian. Ei ole enää sopinut mun seläntakana ruokavierailuja meille, oppi ekasta ja viimeisestä virheestä.

Ja sillon mun sappi kyllä todella kiehui kun kuulin vieraiden tulosta..en eläissäni ole ollut niin vihainen kun sillon.

Vierailija
2/2 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen miehesi tekemään ne ruuatkin.

Minulla meni hermot jo siitä, kun olimme menossa jouluostoksille (ruoka) ja tiedossa oli että miehen vanhemmat olivat illalla tulossa meille käymään. He soittivat sitten kesken matkan ja mies lupasi puhelimessa että tulemme kotiin pian. Ei sitten käyty ostoksilla, kun piti kääntyä kesken matkan takaisin. Ei ollut mitään tarjottavaakaan eikä kahvia, kun ei sinne kauppaan keritty.. Hävetti ja suututti ihan hirveästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme