miten miehesi hemmottelee sinua?
mun ei mitenkään. Ois ihanaa jos joskus viikonloppuisin tekisi edes aamiaista perheelle. Itse saan aina kehitellä ja keksiä yhteisiä juttuja. Ei yhtään romantiikkaa kyllä löydy itsestään. Tylsää..
Kommentit (15)
Laittaa ihania illallisia, ostaa lahoja, vie matkoille jne. Huomioisi vielä sängyssäkin, jos joskus antaisin. Valitettavasti ei vaan riitä enää rakkautta tälle miehelle multa, ero varmaan tulee. :(
ja pullon viiniä. Joskus yllättäen koruja ym. Parasta hemmottelua on antaa mulle välillä omaa aikaa ihan yksikseen.
Eilen tästä juuri huomautin. Sanoi mulle, " ettei ole ollut aikaa ja ehkä joskus pitäisi" .
Itse laitan välillä tosi hyviä päivällisiä (monen ruokalajin) tai iltapaloja juomineen. Ostan lahjoja, viimeksi ostin Marimekon jokapoikapaidan, josta tykkää ihan oikeasti.
Mitähän olen itse saanut. Viime jouluna pyjaman. Lapsikin on syntynyt tässä välissä, silloin sain pussin karkkia ja sen tuodessaan mieheni näki äitini tuomat karkit ja totesi, etten ilmeisesti olisi tarvinnutkaan mitään :( Kukkia sain viimeksi mieheltäni, kun esikoinen syntyi v. 2004. Hääpäiviä ei huomio mitenkään.
Melkoista hommaa...
Puuttuuko noilta miehiltä joku aivosolu vai eikö naisen hemmottelu vain kuulu niiden asioiden piiriin mitä ajatella?? Mulla palaa välillä hermot kokonaan. Ei sitä paljoa pyydä, edes joskus jonkun kivan huomion osoituksen että on tärkeä toiselle. Mutta ei, ja ei se kyllä samalta tunnut jos sitä on joutunut kinuta ja ruikuttaa. Kyllä pitäisi tulla itsestään. Suututtaa välillä kun sitä on niin itsestäänselvyys toiselle.
Jatkan marisemista.
Vierailija:
4 miksi eroatte? jos saa olla utelias.. meille tuli ero kun mies unohti minut täysin ja eristyi. en kestänyt.
En tiedä miksi, mutta rakkaus on vaan mun puoleltani lopahtanut. Ei tuo mies mitenkään täydellinen muuten sitä paitsi ole, vaikka noita järjestääkin. Hemmetin epäsiisti ja hankala tapaus. Ei taideta sopia yhteen lopulta kuitenkaan, vaikka aika paljon ollaan kestetty yhdessä. Lisäksi sillä alkaa mennä hermo nyt siihen, että mä en huomioi sitä mitenkään... ;)
Kyllä muistaa syntymäpäivät etc mutta tod näk vain siksi että olen itse järjestänyt jotain ohjelmaa. Ja kai joulunakin jotain saan. En kyllä edes muista mitä sain viime jouluna..
Pari kertaa on 9 vuodessa pessyt pyykkiäkin. Tosin oli omia vaatteita, mutta kuitenkin.
minusta se on arjen pyörittämistä ja kuuluu joka tapauksessa asiaan.
Miellän hemmottelun vain minuun kohdistuvaksi, aikaa ja huomiota vain minulle. Ei tarvitse olla kallista, kunhan keskittyy vain minuun ja meidän suhteeseen. Tosin harvinaista on tuo.
Mies ei kuitenkaan muuten muista mitään syntymäpäiviä tai osta joululahjoja. Ei ole koskaan panostanut mitenkään. Täytyy sitten ottaa nämä pienetkin jutut sellaisena hemmotteluna. Ainakin niistä tilitetään pitkään ja hartaasti.
15
Itse asiassa minäkin luulen, että osasyynä ongelmiimme on se, että mies ei arjen pyörittämiseen osallistu (paitsi lisäämällä mun työtaakkaa...). Ei sitten paljon lohduta 4 ruokalajin illallinen, kun tietää missä kunnossa keittiö on sen jäljiltä (ja muutenkin miehen jäljiltä pahemmassa kunnossa, kuin lasten). Kerran se oli tiskannut oma-aloitteisesti ja kettiö oli siisti kotiin tullessani: mun alkoi heti tehdä mieli seksiä, mitä ei ollut tapahtunut moneen viikkoon!
Mutta siitä kiitän miestäni että tämä antaa minun nukkua niin paljon kun tarvitsen. Vahtii lapsen sillä aikaa ja pitää huolen ettei lapsi pääse minua herättämään. Tytär on varsin liukas livahtamaan minua herättämään jos ei pidä silmällä. Ihan luksusta!
Tytär ei ole miehen oma, joten arvostan suuresti miehen panosta lapsen kasvatukseen ja tästä huolehtimiseen.
Synttärini ja hääpäivän kyllä muistaa tunnollisesti. Paketoi itse lahjatkin vaikka se on suurten ponnistusten takana. Minun mussukka!
Mies ei koskaan ole järjestänyt mitään illallisia tai muuta, mutta mä tulen iloiseksi siitäkin että joskus ostaa vaikka suklaapatukan minulle automatkan ajaksi :) Tai tekee pientä naposteltavaa kun alamme katsoa leffaa enkä saa katsoa mitä mies on tekemässä :) Siis pieniä juttuja.. jostain romanttisesta eleestä menisin todennäköisesti vain hämilleni ja vaivaantuneeksi.
Ohhoh tästähän tulikin paljon vastauksia!! kiitos vain!!
joo musta tuntuu että menisin kanssa hämilleni jos toisi yhtäkkiä kukkia tai ostaisi jonkun lahjan joka paketissa. Rupeaisin varmasti heti epäilemään että mitäs kummaa.;) ja kun noita teidän vastauksianne lukee niin, huomasin että saanhan minäkin nukkua joskus sunnuntaisin rauhassa, ja tuo mulle kaupasta suklaata ja pesee pyykkiäkin paljon. Ei vain omaansa. Keittää iltaisin teetä jos olen viluinen ja laittaa lasta nukkumaan. Imuroi se ei ikinä, ehkä 2 krt vuosien varrella. Mutta ei kai se maailmaa kaada.
Synttäreitä ei koskaan unohda, tosin järjestän itse yleensä jotain eli ei voi olla unohtamatta..;)
En ole tainnut edes osata ajatella että kyllähän se minua omalla tavallaan ajattelee. Työmatkoiltakin aina muistaa soittaa ja toivottaa hyvää yötä jne. Ehkä ne lahjat ja matkat ja muut yleellisyydet ei vain kuulu meille.
Tuli parempi fiilis, siis oma asenne korjattava. Menempä heti halaamaan möhömahaa.
ei mitään täälläkään