Argh!! Nyt meni totaalisesti hermot, perkeleen farmasialiitto!! ov
Uskomatonta, lakkoilun päätteeksi farmasialiitto päätti että lakkoon osallistumattomat jäsenet joutuvat maksamaan 100 euroa per lakkoviikko. Ymmärrettävää sinänsä kun ajatellaan lakkorikkureita, mutta mistä minä äitiyslomalaisena tempaisen 300 euroa ylimääräistä yhtäkkiä!! Tai saa sen maksaa erissa mutta kuitenkin. V*tuttaa tosissaan, pakko kai erota koko liitosta ja jättää maksut maksamatta. Sitä paitsi ne korotukset joita julkisuudessa on esitetty toteutuvat hyvin harvan kohdalla. Korotusten joukossa on apteekkikohtaisia eriä, jotka jaetaan vain tietyille työntekijöille. Eli todellakaan kaikki eivät saa sitä vajaa 13 % palkankorotusta mitä mediassa on mainittu. Eikä edes saatu koulutusvelvollisuutta apteekkareille. Että kiitos vaan tyhjästä, farmasialiitto.
Kommentit (7)
Jos olet proviisori, niin liity nyt hyvä ihminen Proviisoriyhdistykseen! En tajua, miten joku itseään kunnioittava proviisori voi kupata Farmasialiitossa. Jos olet farmaseutti, niin mieti Loimaan kassaa ja muita vastaavia. Aika härskiä kyllä ä-lomalaiselta vetää välistä...
proviisori
ei keneltäkään voi vaatia mitään " ylimääräisiä" maksuja. Jos kerta jäsenmaksut on maksettu. herttinen antaapa huonoa mainetta liitolle.
Ja jos ei anneta tuolasia maksuja anteeksi niin sitten kyllä eroat liitosta ja jätä maksamatta tuo on ihan käsittämätöntä. Suosittelen liittymään yksityiseen työttömyys rahastoon.. tuo on ihan persiistä nuo liittojen häslät.
Kuten sanoit, olit äitiysloman palkallisella kaudella. Sait siis palkkaa.
Jos pitää vinkua, eroa liitosta. Ja sinä proviisori, oma yhdistyksesi ei neuvottele palkoista lainkaan. Harrastekerho?
Vierailija:
Kuten sanoit, olit äitiysloman palkallisella kaudella. Sait siis palkkaa.
Jos pitää vinkua, eroa liitosta. Ja sinä proviisori, oma yhdistyksesi ei neuvottele palkoista lainkaan. Harrastekerho?
Yhdistyksen periaatteena on, että jäsenet neuvottelevat itse palkkansa, kuten suurin osa yksityissektorilla toimivista korkeastikoulutetuista tekee. Samat edut siellä on tarjolla kuin muissakin ay-liikkeissä. Ainoa ero on se, että porukka on nuorta ja innostunutta ja toiminta dynaamista eikä mitään pystyynkuollutta.
proviisori
Farmasialiitto on todella surkea ja sairas järjestö sen jäseniä kohtaan. Kun olin yhteydessä heihin palkka saatavista koskien väärin maksettua palkkaa niin he väittivät ettei minulla ole oikeutta niihin ja muutenkin toimivat puollueellisesti työnantajaa kohtaan jatkuvasti.
Itselläni palkallinen kausi loppui 3 päivää lakon jälkeen, joten joudun maksamaan jokaiselta kolmelta lakkoviikolta sen 100 euroa!
AP