Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syömisennätyksesi?

Vierailija
21.01.2014 |

Mikä on suurin määrä ruokaa/herkkuja/juomaa mitä olet kerralla syönyt tai juonut? Millainen olo sen jälkeen?

Mun ennätys taitaa olla pitsabuffetissa 8 palaa pitsaa, salaattia, kaksi pehmistä ja kaksi mukillista juomaa. Sen jälkeen tuntui että taju lähtee kun oli niin huono olo. No eipä tarvinnut hetkeen syödä uudestaan :)

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis oksentanu pois, söin kaiken.

Olen syönyt kerran kolmen ihmisen annokset ravintolassa.

Ei tehnyt pahaa.

Mulla on muuten nyt nälkä!

Vierailija
22/71 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin noita ihan järkyttyneenä, mun ennätys on fazerin sininen kerralla, ja olen 130kg, en noihin teidän laihojen ennätyksiin pystyisi vaikka henki olisi kyseessä, yhden kotipitsan pitsan voisin syödä kokonaan jos en joisi ollenkaan, mutta eihän sellaista suolaista pysty juomatta syömään, ja kun juo lasillisen limua, ei jaksa kuin korkeintaan 3/4 vaikka olisi miten kova nälkä. Minä inhoan ähkyä oloa, mulla on kova oksentamispelko, ja on mahavaivaakin, yritän välttää kaikkea mistä voi tulla paha olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi täällä taas. Mä en tajuu sitä, kun ylipainoiset (esim. nyt 21) kertoo, ettei jaksa syödä kotipitsan pitsaa tai fazerin sinistä levyä. Siis mitä, miten te sitten lihotte? Enkä tarkota tätä pahalla, vaan ihan oikeesti ihmettelen. Itse pystyn syömään kyllä fazerin sinisen helposti vaikka puoleen tuntiin, eikä edes tarvitse ahmia. Toki nopeamminkin sen saan alas.

Vierailija
24/71 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:45"]

Kymppi täällä taas. Mä en tajuu sitä, kun ylipainoiset (esim. nyt 21) kertoo, ettei jaksa syödä kotipitsan pitsaa tai fazerin sinistä levyä. Siis mitä, miten te sitten lihotte? Enkä tarkota tätä pahalla, vaan ihan oikeesti ihmettelen. Itse pystyn syömään kyllä fazerin sinisen helposti vaikka puoleen tuntiin, eikä edes tarvitse ahmia. Toki nopeamminkin sen saan alas.

[/quote]

Monella ylipainoisella iskee närästys helposti jos syö kerralla liikaa.

Vierailija
25/71 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhtenä iltana vetäsin 3 lihapiirakkaa, paketillinen hk:n sinistä ja juustoa x määrä. Kyytipojaksi melkein litra (punaista) maitoa. Jälkkäriksi litra aino suklaajäätelöä höystettynä siirapilla ja pari palaa kakkua. Oli henkisesti niin ahdistunut ja paska olo että söin itseni aivan tainnoksiin, nukahdin samantien onneksi.

Vierailija
26/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:59"]Tässä yhtenä iltana vetäsin 3 lihapiirakkaa, paketillinen hk:n sinistä ja juustoa x määrä. Kyytipojaksi melkein litra (punaista) maitoa. Jälkkäriksi litra aino suklaajäätelöä höystettynä siirapilla ja pari palaa kakkua. Oli henkisesti niin ahdistunut ja paska olo että söin itseni aivan tainnoksiin, nukahdin samantien onneksi.

[/quote]

Ja minä siis 104kg/170cm. Rakastan ahmimista! Tavallaan.

Vierailija
27/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin syödä aina.

Vierailija
28/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:45"]

[/quote]

No, minä syön puolet levystä kerralla, sitten jonkin ajan kuluttua loput, siihä tulee kaloria ihan kivasti, ja kun kuluttaa tosi vähän, niin saa ne kilot pidettyä. Varmaan silloin kun olen joskus lihonut nopeasti paljon, olen kai syönyt sitten pitkin päivää suklaata pidemmän aikaa, tapaan lääkitä itseäni suklaalla, ja sitä ei onneksi tarvi syödä kilotolkulla saadakseen tyydytyksen, mutta joka tapauksessa syön tunteisiin, ja mulla on selvä addikti suklaaseen. En ahmi koskaan mitään, vaan suklaata pitää nautiskella pieni pala kerrallaan telkkarin tai kirjan ääressä, muuten menee nautinto pilalle, en esimerkiksi syö salaa jossain kaapissa vaan syömisen vuoksi. En siis liho koko ajan, vaan olen näissä kiloissa ollut jo yli 10 vuotta. 

Olen rauhallinen ihminen, enkä liiku paljoa, en käy vessassa usein, olen koko ajan uupunut, näin se vaan menee. Olen huomannut myös näistä ihmisistä jotka syö paljon kerralla, että kun heillä on nälkä, heistä tulee kiukkuisia, mulla taas kurniva vatsa ei vaikuta mielialaan millään lailla, olen pitkiä aikoja syömättä, ja syön vain sellaista mitä tekee mieli.

Vierailija
29/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 päivää pelkällä vesi kuurilla, sairaala reissuhan siitä tuli! syömisennätys se tämäkin on?

Vierailija
30/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylipainoinen, enkä jaksa esim sitä suklaalevyä kerralla syödä, ja pizzasta tai kebabista vaan puolet. Yleensä ihmiset ihmettelee kun olen niin pieniruokainen ja töissäkin puolitan kaikki valmisannoseinekset että miten sitten olen niin ylipainoinen kun syön niin vähän.

Totuus on Se, että mulla varmaan ihan oikeasti on pienehkö mahalaukku, en kunnolla nälkäisenäkään saa sinne paljoa mahtumaan.

Ylipaino taas johtuu ihan siitä, että syön ihan älyttömästi herkkuja pitkin päivää, munkki aamukahvilla, työautossa kun vietän päiväni, napsin karkkia, karkkia, pähkinöitä, patukoita tms siinä ajaessasi eri kohteisiin. Monissa kohteissa tarjotaan vielä kahvit ja pullat.

Vierailija
31/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempiharrastukseni on syöminen (varsinkin iltaisin ja öisin) joten syön oikeastaan koko ajan. Ja ruokaa uppoaa ihan tajuttomia määriä. Syön, vaikka ei olisi nälkäkään, koska se on kivaa ja tykkään ruuasta.

Noh, tämän illan aikana (viimeisen kuuden tunnin aikana) olen syönyt pizzeriasta haetun pitsan, puoli litraa jätskiä, Fazerin sinisen suklaalevyn, pienen raejuustopurkin ja ainakin litran kokista.

Olen ihan normaalipainoinen (BMI 21) ja jo lapsesta asti lapannut ruokaa ihan kauheita määriä. Jo silloin upposi kokonainen pitsa ihan kevyesti kuin esim. hieman nuoremmalle siskolleni riitti 3-4 palaa.

Joskus epäilin, että minulla on varmaan joku loinen kun syön koko ajan enkä liho laisinkaan :D

Vierailija
32/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:59"]Tässä yhtenä iltana vetäsin 3 lihapiirakkaa, paketillinen hk:n sinistä ja juustoa x määrä. Kyytipojaksi melkein litra (punaista) maitoa. Jälkkäriksi litra aino suklaajäätelöä höystettynä siirapilla ja pari palaa kakkua. Oli henkisesti niin ahdistunut ja paska olo että söin itseni aivan tainnoksiin, nukahdin samantien onneksi.

[/quote]

Vuoden wt-palkinto menee sulle. En voi kuvitella mitään ruokaa joka olisi enemmän wt kuin kuvailemasi annos.

Vierailija
33/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvipäissään tulee mätettyä ihan tajuttomat määrät ruokaa. En muista määriä, mut oon ahminu niin tolkuttomasti, että maha on ratkeamaisillaan ja seuraavana aamunaki sattuu.

Vierailija
34/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 03:17"]Pilvipäissään tulee mätettyä ihan tajuttomat määrät ruokaa. En muista määriä, mut oon ahminu niin tolkuttomasti, että maha on ratkeamaisillaan ja seuraavana aamunaki sattuu.

[/quote]

Joo, itse olen aina ollut anorektikko, joten kun pamahdin raskaaksi niin käytin tuota keinoa että vauva saa tarpeeksi ruokaa.

Vierailija
35/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen söin aivan hirvittäviä määriä, ja join. Enkkani on varmaankin 8 pakettia Camping makkaraa, eli 32 makkaraa.Ja samalla meni ainakin 15 tölkkiä kaljaa. Painoin tuolloin 167 kiloa.

Onneksi se on vain muisto....

Vierailija
36/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, oksettava ketju.

Vierailija
37/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:27"]Ennen söin aivan hirvittäviä määriä, ja join. Enkkani on varmaankin 8 pakettia Camping makkaraa, eli 32 makkaraa.Ja samalla meni ainakin 15 tölkkiä kaljaa. Painoin tuolloin 167 kiloa.

Onneksi se on vain muisto....

[/quote]

Oletko mies vai nainen? Tai no valas sä olit ka olet edelleen, mutta uros/naaras sellainen?

Tosin noilla läskeillä kumpikin näyttää samalta, yhtä läskivuortahan toi vaan on.

Vierailija
38/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 vastaa:

En ole valas, vaan olen 2 metrinen voimanostaja. Nykyisin painan noin 125 kiloa.

Vierailija
39/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se kaikkien aikojen ennätys, mutta ainakin viimeaikainen... Söin yksin kokonaisen Pizza Hutin large-kokoisen super supreme -pizzan, neljän hengen annoksena sitä myyvät. En kehdannut syödä sitä paikan päällä joten tilasin noudettavaksi ja aloin ahmia sitä jo heti autossa matkalla kotiin. Sen urakan jälkeen oli kyllä todella pohjanoteerausolo, sillä paitsi että olin niin täynnä että melkein itketti, auton ratti oli yltä päältä rasvassa.

Vierailija
40/71 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olin kropaltani tuollainen valas silloin aikanaan, niin tää on 34 viesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä