Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaisia keinoja, joilla saada dementoitunut vanhus 80v+ pois kotoaan, jossa toinen vanhus häntä piilottelee. Dementoitunut vanhus ei saa

Vierailija
22.08.2026 |

kenkiä jalkaan itse, tarvitsee jatkuvaa apua liikkumisessa, vessassa tuet että pääsee pöntölle ja takas. Ei suostu jumppaamaan lihaksiaan, kotona käynyt sosiaalitoimi ym.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vanhusten olla viimeiset aikansa yhdessä.

Vierailija
2/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vetää ap:tä kunnolla turpaan ja makaat kuukauden teholla jos menet sinne sekoilemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Päättää itse. Mutta jos uupuu niin apua saa sinnekin. Toisaalta terveysongelmissa apua sairaalle, ettei ole kipuja.

Vierailija
4/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä kotonaan jotenkin huonosti asiat vai miksi hänet pitää saada sieltä pois?

Vierailija
5/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli ilmoitus vanhuksista. Kotiapu käymään kolmekertaa päivässä. Ruokatoimitus läheisestä ateriapalvelusta. Hoivayksikön paikka hakuun jos varallisuutta molemmat vanhukset samaan yksikköön. Näitä löytuy jos pystyy itse kustatamaan,nopeuttaa paikan saamista.

Vierailija
6/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänet pitäisi saada pois kotoaan? Millä tavalla toinen vanhus (puoliso?) häntä "piilottelee"? Mitä sosiaalitoimi sanoi, kun kävivät?

Vierailija
7/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhus on kotonaan, mikä toinen vanhus siellä on häntä piilottelemassa? Jos hänellä on jo apuvälineet, silloin on katsottu että hän selviää niiden avulla. 

Vierailija
8/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli-ilmoitus?

Vierailija
9/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynelkaasukranaatti ikkunasta ja rynnäkkö oven läpi! Eiköhän se sillä.

Vierailija
10/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa 👴🏻 ja Mumma 👵🏻

Vierailija
11/11 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhus käski virkailijat lähtemään, kävivät pari kertaa. Olen ennenkin kohdannut alzheimer potilaita, kaikki käyttäytyy samalla tavalla, ihan kuin heillä ei olis mitään hätää. Niin surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi