Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI -pino tammikuulle

20.12.2007 |

moi!

jokos täällä on muita, joilla punktio ja siirto menee tammikuulle/helmikuun alkuun?

meillä on huomenna suunnittelukäynti, ja saadaan kaikki reseptit yms.

tammikuussa pitäis sitten alkaa piikitellä.

oletettavasti on tulossa lyhyen kaavan IVF, se meillä oli viimeeksi, ja poika saatiin. =) 02/2007.

mulla on vaivana PCO. meillä on kaksi poikaa, esikoinen syntyi 08/04 ja alkunsa sai kevyillä hoidoilla.

kuopuksen tekemisessä käytiin clomit, menopur+inssit, ja IVF. PAS toi toivotun tuloksen.

koettu on myös 3 keskenmenoa ennen esikoista (clomeilla alkaneet nekin), ja kuopusta toivoessa IVF tuoresiirrosta 1 keskenmeno.

vähän on ristiriitaiset tunnelmat tässä hoidon alkua odotellessa.

uutta vauvaa kaipaan kovasti, mutta etukäteen jo tiedän mikä stressi ja piinistely, ja toivon ja epätoivon vuoristorata on odotettavissa..

onkos täällä jo muita tammikuun menijöitä?

Kommentit (283)

Vierailija
121/283 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääsydämelle on peukut vielä 100% pystyssä - eihän tuollainen liian aikaisin testattu nega vielä tarkoita yhtään mitään! Tsemppiä kovasti piinistelyyn, on varmaan aikamoista myllerrystä nyt tosiaan tunnepuolella.

Itse olen päättänyt noiden väärien plussien (kemiallisia) jälkeen, etten testaa ennen kuin on ihan pakko (esim. veritesti klinikalla).

Tipituun tiitiäisille paljon tarriksia matkaan - toi oli niin hyvä idea, että siirron jälkeen " pakolla" jonnekin eksoottiseen kohteeseen köllimään pariksi viikoksi. Sais vaan lojua biitsillä ja rauhoittua tiitiäisten kanssa, tarraisivat varmaan paremmin kun äippä ottaisi rennosti. Mutta eipä voi tosiaan paljon haaveksia mistään reissuista, on tämä vaan niin kallista puuhaa. Jaksuja parin viikon piiniksellesi!

Naksuli, toihan on varmasti vaan hyvä että fiilikset on optimistiset! Mäkin olen tosi innoissani nyt kun piikitykset on alkaneet : )

Huhhuh, ja kyllä se eka piikki olikin taas aikamoista itsensä ylittämistä - minuutin verran rauhallista hengittelyä ennen itse tuikkaamista, pyörrytystä (jännityksestä johtuen), kädet tärisee, ampullit kaatuilee (onneks niitä on paketissa runsaasti ylimääräisiä), ärjymistä miehelle (en halua, että katselee kun hermostuttaa sitten vielä enemmän)... voi järkytys mitä touhua! Mutta sinne se sitten vaan upposi kuitenkin loppujen lopuksi.

Ja toiset ne vaan vähän sekstailee oikeaan aikaan, ja tsädäm, 9 kk päästä iloinen perhetapahtuma - voi vätty että käy kyllä kateeksi! Mutta ihan niin kuin Naksu sanoit, niin kaikki keinot käytetään, että samaan iloiseen perhetapahtumaan päästäisiin.

Mulla näkyi muuten 0-ultrassa vasemmalla 15 rakkulan alkua (tai mikä lie oikea termi), ja oikealla 5. Mielenkiinnolla odottelen mikä määrä näkyy 5 pvän piikityksen jälkeen maanantain ultrassa.

Ennikselle vielä peukkuja huomisen ultran odotteluun!

Jessis

Vierailija
122/283 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tapahtunut paljon tällä viikolla. Olin työreissussa alkuviikon ja unohtui koko piinailut kokonaan..

Ensiksikin tao_taolle isot lohdutushalaus. Toivon sydämestäni, että jatkatte yrittämistä!

tiputuun matkalaisille älyttömästi voimia pysyä kiinni! Hyvä, että tuli kuitenkin kaksi. Harmi, kun ei pakkaseen riittänyt.

Ennis: Hengissä ollaan ja tsemppiä sulle kovasti!

Kaikille muillekin tsemppiä:) Mä menin ihan sekaisin jo mitä kukin oli kirjoittanut.

Oma olo on odottava.. Välillä mukamas tuntuu " oireita" . Parina päivänä alkanut oksettamaan/tekemään pahaa mikä on mennyt syömisellä ohitse. Vatsassa eilen nipisteli vasemmalla puolella aika huolella. Ei kyllä uskalla ajatella mitään tai ajatukset menee niin laidasta laitaan.

Maanantaina on testipäivä ja kovasti mietin, että testaanko jo sunnuntaina vai jätänkö väliin? Eli sunnuntaina oli pp11. Mitäs mieltä kantsiiko vai ei?

Huomasin muuten tänään vasta, että siirtopäivä on pp0. Luulin. että pp1:) Aina oppii uutta.

Halit koko meidän jengille!!

Mocca pp8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/283 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennis: Toivon mukaan päästään loppuun asti taivaltamaan yhdessä! :) Kunpa nyt kaikki vaan menisi hyvin! Noista testeistä piti muuten sanoa... Meillä lääkäri hoitojen alussa oikein korosti, että raskaustestin pitää olla apteekista ostettu, ei netistä tilattu. Sanoi, että apteekin testeihin voi luottaa, mutta netistä tilatut eivät ole niin luotettavia, että niiden varaan uskaltaisi hoidon laskea. En sitten tarkemmin kysellyt kumpaan suuntaan on riski näyttää virheellisesti, positiiviseen vai negatiiviseen, mutta tuon jälkeen en ole nettitestejä (tai kaupankaan) ostanut. Ja mulla on kyllä oikein komea väärien plussien taustakin...

Jessis: Joko sulla nollaultrassa näkyi jotain??? Eikös sillon pitäisi olla tyhjää täynnä???? Vaikka itse tässä just mietin, että munasarja näytti nollaultrassa kyllä " rakkulaiselta" , mutta niitä pieni palleroita näkyi siellä kyllä varmaan useampi kymmenen... En sitten ajatellut että ne on munarakkuloiden alkuja, en tainnut ajatella niistä mitään :). Hih, mahtoi ola operaatio tuo piikittäminen! :D

Mocca: Kiva että siellä on jo tuntemuksia - toivotaan että ne ois just NIITÄ!!! Miten sulla muuten testipäivä on jo pp12 (jos siis on maanantaina)? Mulle on aina sanottu, että testata saa/pitää pp14... Eli siis muistaakseni mulla on tuo 2 viikkoa katsottu aina siirrosta.

Tänne kuuluu yhä vaan turpeampaa! :) Kyllä sen nyt selvästi tuntee että muniksia tuolla kypsyy, mahakin on kuin rantapallo! Nyt vaan toivon, että ne pysyvät siellä puhkeamatta sinne mahdolliseen punktioon saakka! Vatsa muuten alkaa näyttämään jo melko kirjavalta, jokaisesta pistosta jää jälki mahaan ja eilisestä tuli vielä mustelmakin. Onneks ei oo kesä eikä maha näy! ;)

Vierailija
124/283 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuosta testauksesta jo maanantaina, ei hajuakaan?? Aamulla kuitenkin labraa 0730-0830 välisenä aikana käskettiin. Osaako joku viisaampi vastata?

Ennis, mulla oli muuten vatsa kans aika kirjava pistämisestä:) Sulla on se ihana hetki sit menossa mistä mä en tykänny;)

Vierailija
125/283 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti kirjoittaa, naksulle toi kirjava mahakin kommentti.. muistikin temppuilee..

Vierailija
126/283 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mocca, ei se kirjava maha -kommentti haittaa, kun kirjava se on täälläkin.

huominen ultra jännittää.

tänään sain kuulla, että isäni sairaus on sitten loppumetreillä.

mä olen jotenkin niin kauhean väsynyt.

Vierailija
127/283 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut, että siirrosta 14vrk päästä testi. Eli siirto jos on punktiosta toisena päivänä, niin 14pv eteenpäin tai punktiosta laskettuna 16 pv. Vaikka nyt oli pitkä viljely, niin laskenta menee siitä punktiosta samalla lailla mulla.

Äkkiä tossa laskin, jos oikein oli noi sun tiedot tuolla taaempana, niin kyllä sulle on liian aikainen toi testi päivä maanantaiksi. Soita kuule hoitopaikkaasi varmuuden vuoksi... ettei tule liian aikaisin pettymyksiä turhaan.

Aamulla aikainen nousu ja sinne veritestiin menen, tuloksen saan klo.14 jälkeen.

En uskalla testailla nyt yötä vasten mitään.

Vierailija
128/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiks, kun mua jännittää jo ekojen testaajien puolesta! Täällä on peukut ja varpaat pystyssä että saadaan huikea määrä plussia heti alkuun bd bd bd bd

Mä en kyllä osaa myöskään sanoa tuosta testauksesta sen enempää, yleensä Tyksiin on kutsuttu verikokeeseen 14 pvää siirrosta. Ja kuten jo aikaisemmin tuolla kerroin, itselläni liian aikaisin testatut haaleat plussat on merkanneet ihan muuta kuin onnistuneesti alkanutta raskautta... Joten en lähde siihen enää, ihan oman mielenterveyteni takia.

Ennikselle voimahali - tosi ikäviä uutisia. Koita jaksaa!

Itselläni aika sama tilanne, kun veli on jo pitkään ollut tosi sairas, niin kyllä välillä mennään ihan voimien äärirajoilla. Toivon todella kovasti, että plussaat : ) Tänään taisi olla sulla ultra? Tulethan kertoilemaan miltä näytti!

Naksu, mä en kyllä noista rakkuloista oikein tajunnut mitään siellä 0-ultrassa (oli sijaislääkäri ja aika tyly täti, niin en jaksanut kysellä mitään extraa). Lekuri vaan sanoi, että juu, tämä vasen puolihan on selvästi pco-mainen, kun näkyy 15 rakkulaa. Mutta silti siis kaikki oli juuri niin kuin 0-ultrassa pitääkin, eli hyvin hiljaista muniksissa ja kohdun limis ohut. Kuka näitä tajuaa?!

Juu onneksi ei ole kesä! Muistan kun viime kesänä masu oli tosi läikikäs kun elokuun helteillä köllittiin rantsussa.

Aika hermot pinnassa mennään täällä; mä sain eilen aivan järkyttävän itkukohtauksen ennen pistämistä. Telkussa näytettiin joka ikisellä kanavalla vauvoja, ja se oli vaan liikaa tuossa juuri pistämisen kynnyksellä. Mutta itkusta ei vaan millään meinannut tulla loppua ja pelkäsin jo ettei pistämisestä tule mitään, mutta onneksi mies älysi tilanteen ja halasi niin kauan että lopetin. Tunteet heittelee ihan mielettömästi!

Muniksissa on jo pikkaisen tuntemuksia, joten eiköhän Menopur toimi niin kuin pitääkin. Maanantain ultraa odotellessa...

Kivaa perjantaita kaikille!

Jessis

Vierailija
129/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, äly, tää on ihan kauheeta.

Ultrassa kaikki näytti olevan tosi hyvin; limakalvo 10mm ja kummallakin puolella köllötteli 6 isoa munarakkulaa, punktio sovittiin maanantaiksi niin ku jo vähän etukäteen ounasteltiin.

Soittivat sitten sairaalasta perään, et estradiolitasot on vähän korkeella, hyperin vaara siis on olemassa, vaik ainakaan toistaiseks vatsaontelossa ei nestettä näkyny.

Tänään ei sit enää saa pistää Puregonia ja nyt täytyy vaan ottaa ihan rauhallisesti ja juoda paljon...

Nyt alko jo kaikki kauhuskenaariot vilistä päässä hyperistä ja siitä et siirtoon ei päästäkään...!

Mitä sille asialle ite vois tehdä, ei kai muuta kun tosiaan vaan olla köllötellä ja juoda tooooosi paljon?

Aamulla viel oli mieli tosi korkealla, mut nyt tuntuu taas siltä et ryminällä tiputaan pilvilinnoista.

ei kai auta muu kun toivoa parasta ja pelätä pahinta ja odottaa vaan maanantaita et näkee mikä sit on tilanne.

Vierailija
130/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään ultrassa, ja tilanne on seuraavan lainen..

vasemmassa munasarjassa näytti löytyvän 12 eri kokoista munasolua, ja ilmeisesti lääkäri toivoi, että ne kaikki olisi punktiossa kerättävissä.

oikea munasarja olikin tehnyt tempun, ja livistänyt jonnekin navan kieppeille melkein. siis keskelle mahaa, kohdun taa.

sieltä löytyi ainakin 5 munasolua, jotka olisivat punktoitavissa, JOS lääkäri siihen oikeaan munasarjaan sitten niillä punktio-vehkeillä ylettää..

(ihmettelin, että mitäs se munasarja tuolla tekee, kun ei se viimeeksi siellä ollut, niin ne voi kuulemma siellä heilua, kun ovat vaan munatorvien päässä kiinni.. normaalia)

hoitaja yritti painaa sitä oikeaa ryökälettä alemmas, että olisi näkynyt ultrassa paremmin, mutta veljet, että teki kipeetä.

päätettiin, että tehdään punktioaikataulu sen vasemman munasarjan tilanteen mukaan, ja katsotaan sitten punktiossa, kipulääkkeiden vaikutuksen alaisena, että voiko sitä oikeaa munasarjaa painaa alemmas, ja ylettyykö sitä punktoida. saalis on sieltä sitten mitä on, jos saadaan.

että semmoista..

menopuria pistän sen 225iu vielä la ja su.

orgalutrania pistän la, su ja ma.

pregnyl menee ma klo 22

ja keskiviikkona klo 10 on punktio.

ja perjantaina on siirto, jos saadaan siirrettäviä.

kellon ajasta voidaan päätellä, että lintsaan koulusta.

jotenkin niin itkuinen olo.

kyllä tää tästä, jääsydämen tulosta odotan jännittyneenä, testasiko joku muukin tänään?

höntin tilanne on kanssa hermostuttava. varmaan pata käy siellä kuumana. koitahan yrittää rentoutua.

jessis, meillä mies pistää mulle piikit, kun mun on ihan älyttömän vaikea pistää. sekoitan vaan aineet, ja laitan ruiskun valmiiksi, ja isäntä tulee ja pistää piikin nahkaani. mun ei tarvi edes katsoa sinne päin.

paperista ukko luki ohjeet, ja on niine hyvineen osannut.

voitasko sopia, että ne, jotka saavat alkion siirrettyä, plussaisivat kaikki tällä kertaa..

-e-

Vierailija
131/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääsydän73: IVF, punktio 9.1., siirto 14.1., testi 25.1. ->

Mocca76: IVF, punktio 14.1., siirto 16.1., verikoe 28.1. ->

Tao_tao: IVF, punktio 21.1.

tipituu: ICSI, punktio 21.1., siirto 23.1.

HönTTi04: ICSI, , punktio 28.1.

Naksu: IVF, uä 28.1., punktio vko5

Enni-Maija: IVF, punktio 30.1., siirto 1.2.

helena1712: ICSI, punktio vko5/6

Jessica2: 2. IVF, kontr-uä 28.1., punktio vko 6

nukke3:

yritin tätä päivittää, jos meni tiedot väärin (naksu?) ja jos jonkin tietoja puuttuu, niin lisäilkääpä..

onkohan nukke ja helena siirtyneet helmikuun pinoon?

Vierailija
132/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten sain tuloksen... joka oli negatiivinen. Että se siitä sitten TAAS. Ei tätä enään jaksa ymmärtää, että miksi ei voi onnistua?!? Arvot oli 8 eli jotakin ehkä on tapahtunut. Ei kuitenkaan täysin nolla tasti, kuten yleinsä aina ollut. Kerran on ollut arvot 9. Negatiiviseksi katsotaan, jos on 1-10 välillä, mut kontrolli täytyy tehdä vielä viikon päästä, että varmasti on kaikki ns. poistunut. Hyvin harvoin kuulema lähtee nousuun. Raskaana jos on, niin arvot on 68-400, pitää olla sadoissa, 14päivän siirroissa.

Mahaa juilii kyllä niinku menkat olis tulossa. Ennen on monesti jo ruoste vuotoa tullut testi päivänä, että kyllä siel senkin puolesta on jotakin tapahtunut kai. Pelottaa ihan nähdä miten iso rämmäle tulee menkkojen mukana pois, kun oli niin pitkälle jakaantunut alkio. :(

Suru ja ahdistus on kova, en tiijä miten tästä taas ylös nousen.

Ja mitä lääkäri ajattelee taas jatkoista. Kerran sanoi, että tämä 4 hoito kertoo paljon, että mitä vaihtoehtoja kannattaa ruveta miettimään. Mitä sit sillä tarkoittikin. Mun veljen tyttö on ihana, olen hänen puheistaan ymmärtänyt et voisi vaikka munasoluja luovuttaa meille tai kohtua " lainata" , jos tarvis. :)

Käyn lukemas teidän tarinoita tarkemmin ja palaan astialle piakkoin.

Voimia teille kaikille ja toivotaan teille plussa tuulia!!!!!

Vierailija
133/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimahali jääsydämelle. voi itku sentään näitä toiveita ja toivottomuutta. olen pahoillani puolestasi.

-e-

Vierailija
134/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana jääsydämelle iso halaus:( Ihan varmasti nyt päässä pyörii ajatuksia suuntaan jos toiseen. Voimia!

Höntti: En tiedä hyperistä mitään, mutta varmasti tärkeintä lepäillä ja juoda. Tsemppiä sulle!

Kiitos vastauksista mun kysymykseen oliko verikoe liian aikaisin.

Ilmeisesti tässä on eri käytäntöjä, kun soitin tänään sairaalaan ja sanoi, että heillä otetaan juuri tuolloin. Onhan punktiosta 14pv. Hoitaja sanoi, että verikokeesta kyllä näkee onko raskaana vai ei. Kotona sanoi, että ei kannata turhaan viikonloppuna testata:) Eli maanantaina sit testiin.. hui. Fiilikset on kyllä välillä ihan toivottomat ja välillä taas toiveikkaat. Tänään tuntui sellaisia menkkakivun tyyppisiä hiukan, mutta samalla tekee pahaa..? Ruoka ei ole maistunut tänään ja kaupassa mies ehdotti tortilloja iltaruoaksi. On mun lempiruokaa, mutta rupes ajatus tekee pahaa. No tää on varmaan kuvittelua, mutta katotaan. Mutta piinailu on ihan pyllystä kuitenkin. Nyt saunaan mies jo huutelee.

Iltoja kaikille

Mocca pp9

Vierailija
135/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääsydän: Suuren suuret pahoittelut! :( On se niin väärin... Halituksia sinne!!!

Ennis: Ja pahoittelut myös sinne, isän tilanteen vuoksi.. :( Ja pöh, olipas se munasarja nyt temput tehnyt kun karkuun oli livistänyt! Mutta pääasia, että toisessa on noinkin mahtava tilanne, hyvin se lopulta menee!!!

Jessis: Siellä on tunteet pinnassa... Toivottavasti helpottaa! Mulla ainakin helpotti olo jo samana päivänä kun Synarelan annostusta tiputettiin puoleen eli pistosten aloituspäivänä. Ja lääkäri totesi viime käynnillä (kun siis sanoin että helpottaa jo) että S:n puolittuminen ja piikitysten aloittaminen yleensä tasaavat oloa, kun estrogeenitasot taas kohoavat (olikohan se noin, muistaakseni..). Mutta pääasia, että muniksissa tapahtuu, ei tarvii turhaan sietää kurjaa oloa! :)

Höntti: Voi, toivottavasti nyt ei hyperiä pukkaa päälle! Juot nyt vaan litra tolkulla ja huilaat, muuta ei varmaan voi itse tehdä. Tuo kyllä ihmetyttää miks mulla ei seurata noita arvoja, jos sillä voi kuitenkin ¿ennustaa¿ hyperin..??

Mocca: Voi että kun siellä on lupaavan kuuloiset oireet!!! Koitahan sä ottaa se eka plussa tähän pinoon ja vetää meidät muut sitten perässä! :)

Täällä on tämä päivä touhuttu niin lujaa töissä, että ihan alkoi pelottamaan oonko jotain hallaa voinut tehdä... Tuntemuksia on mahassa, mutta vähemmän kuin esim. eilen. Ja eilen sitten tuli taas epätoivo pintaan kun bongasin niin selvät ovislimat ettei tosikaan! Muistan kyllä, että niin kävi viimeksikin ivf:ssä, mutta ei näin aikaisessa vaiheessa.. Mun muistaakseni se oli silloin pari päivää ennen punktiota. Ei auta muu kuin jänskäillä maanantaihin ja yrittää pitää jalat maassa!

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Vierailija
136/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kirjoitellut helmikuun listalle mutta huomasin just että kun mulle ensi tiistaina tehdään punktio ja torstaina siirto niin sehän on vielä tammikuuta. oon nyt sitten kirjoitellut kummassakin. Mulle tehdään ICSI lyhyellä kaavalla ja se menikin nopeammin kuin luulin.

Vierailija
137/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ennis. Eihän tätä vielä oikein halua uskoa todeksi.

Nyt olen sitten perehtynyt, että missä vaiheessa teillä hoidot on. Kaikilla on tapahtunut kaikenlaista ja hoidot täysillä menossa ja on jo piinailijoitakin.

Taotao: Olen tosi pahoillani sun puolesta. Toi on tosi raskasta ja turhauttavaa, että ensin käydään hoitoja läpi ja sitten ei saada siirtoon mitään. Voi ei... Voimahaleja sulle ja jaksamisia! Ei siihen tuskaan auta puheet eikä sanat. Mutta älä anna kuitenkaan periksi vielä.

Mocca: Toivotan sinulle plussatuulia ja jarrusukkia!!!

Kuis sun piinailu on mennyt?

Tipituu:Sinulle toivotan myös jarrusukkia ja plussaa oikein kaksin kerroin!

Harmi, kun ette saaneet pakkaseen mitään, mutta eihän raskauteen tarvitse kuin se yksi vain, toivottavasti sinulle tulee tuplat. :)

Miten piinailu mennyt?

Ennis:Sulla tosi hyvä munis saldo. Mut aika jännä juttu toi sun munasarjan piiloon meno. En ole ennen moista kuullut. Toivotaan, että se tulis omalle paikalleen. :) Ja kaikki menisi punktiossa hyvin.

Onko sulla maha kipeä ollenkaan, vaikka munia on noin paljon ja munasarja viel tollai?

Naksu:Sä sitten kuulostat olevan välillä tosi innoissaan. Ei susta ainakaan hormonihirviötä ole tullut, kun intoa riittää. :)

Sullakin kiva saldo munia, haudohan hyvin loppuun saakka. :)

Höntti:Myös sulla hyvä saldo ja punktio jo maanantaina. Tsemppiä punktioon! Mutta nyt otat kyllä tän viikonlopun rennosti ja rauhallisesti ja juot 2-3l päivässä, että vältät ton hyperin vaaran. Ok?

Onneksi sulla ei käynyt pahemmin sen lennon kanssa, kun putosit hevosen selästä. Olis voinut käydä huonostikin... huh!

Jessis:Miten sinä nyt voit? Mahako sulla tuli kipeäksi?

Tosta piikityksestä... Minua kans hirvittää itseäni pistää, mutta ei minua pelota toista pistää..oma napaa kohti, kun laittaa piikkiä, niin saa joskus monet kerrat puhallella ja juoda vettä ja tehdä vaikka mitä rituaaleja. :)

Mutta joka kerran se menee helpommaksi, sitten kun piikitys loppuu, niin huomaa olevan jo vanha tekijä. Heh.

Puhuitte tuolla aiemmin punktion oireista. Mä olen aina nukkunut sen jälkeen kotona noin 3h, on niin lääkkeet väsyttänyt.

Ennen mä olen ollut aivan " humalas" toimenpitees, mutta nyt viimeksi ihan kuin olisin selvinny kesken toimenpiteen. Ite pystyin kävelemäänkin, ennen on huimannu et joku on taluttanut.

Sit noista verikokeista.. minulla on aina ennen ollut yksi käynti labras, mutta nyt eivät käskeneet käydä ollenkaan. Kysyinkin asiasta, mut sanoi ettei tarvi.. ihmettelin jälkeen päin. Minulla oli kyllä sama lääke annostukset kuin viimeksi, niin oisko ne ajatellut, että kun silloin oli hyvät arvot, niin tämä annostus sopiva ja ei ole esim. hyperin vvaaraa.

Oikein paljon onnea teille kaikille hoitoihin ja jaksamisia!

Vierailija
138/283 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit Mocca ja Naksu... Jospa tämä tästä.. mikä ei tapa se vahvistaa.

Onneksi tämä ja huominen vapaa päivä töistä, saa surra ja itkeä rauhas.

Ei näihin pettymyksiin koskaan totu.

Vierailija
139/283 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena: Pompi vaan rauhassa pinosta toiseen, tänne oot ainakin tervetullut! :)

Jääsydän: Vahva nainen oot, hienosti jo nyt osaat ajatella noin että vastoinkäymiset vahvistaa! Niinhän ne taitaa tehdä mutta saisihan siinäkin joku raja olla paljonko yhtä ihmistä " vahvistetaan" ... Haleja vielä sinne!!! Ja muuten, kyllä täällä on hormonihirviö ollut kylässä - miehen mielestä varmaan liikaakin! ;) Mutta tosiaan nyt on helpottanut...

Pitipä vielä kysyä tuosta punktiohumalasta... Eikö teillä muilla siis ole sitten tullut sitä " krapulaa" sen jälkeen?!! Mulla kun tuli niiiin tajuttoman paha olo kun lääkkeet lakkas vaikuttamasta, ettei tosikaan! Mutta innolla kyllä jo sitäkin odottelen, kunhan vaan päästäisiin punktioon ja siirtoonkin ja masunkasvatteluun!!! :)

Mä taidan nyt taas päivitellä ton pinon kun siirrytään taas seuraavalle sivulle... Ihanan aktiivinen poppoo meillä!!

Vierailija
140/283 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääsydän73: IVF, punktio 9.1., siirto 14.1., testi 25.1. -> nega :(

Mocca76: IVF, punktio 14.1., siirto 16.1., verikoe 28.1. ->

Tao_tao: IVF, punktio 21.1., ei siirtoa :(

tipituu: ICSI, punktio 21.1., siirto 23.1.

HönTTi04: ICSI, punktio 28.1.

Naksu: IVF, uä 28.1., punktio vko5

Enni-Maija: IVF, punktio 30.1., siirto 1.2.

helena1712: ICSI, punktio 29.1., siirto 31.1.

Jessica2: 2. IVF, kontr-uä 28.1., punktio vko 6

nukke3:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän