Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaa legoista maksaa kilolta käytettynä?

Vierailija
10.11.2008 |

jos ostaa esim 3-4kg

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa niissä peruspalikkaseteissä jotain 20 euroa/500g, joten jos ostat jotain erikoisosia niin et kuitenkaan voi olla varma että saat neljää samankokoista rengasta tai tarpeeksi osia jonkun tietyn mallin rakentamiseen.

Vierailija
2/15 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkohan se sittarin 50e iso pyöreä pahvinen loota mahtaa painaa?

osaako joku sanoa jotain hintaa mitä yleensä on maksettu kilosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäisten palikoiden hintoja keräilijöille, siihen nähden ei kilohinta esimerkiksi 10e kilo kuulosta ollenkaan pahalta. peruspalikoita en ostaisi, mutta jos ne olisivat tekniikkalegoja, tai jotain muita sarjoja niin sitten kyllä. vaikuttaa ostopäätökseen, jos legot ovat kovin likaisia ja pölyisiä tai sitten nakerreltuja... pari kk sitten näin kirpparilla laatikollisen sekalaisia legoja (ehkä sellainen 10 litrainen boksi täynnä) josta myyjä pyysi 20 euroa. kaupat tulivat ennen kuin ehdin edes apajille.

Vierailija
4/15 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden legopaketin kilohinnasta. Minulla on vielä pakkauksessa oleva 1000 peruspalikkapaketti, joita oli kaupassa toissa jouluna. se maksoi silloin 30 euroa. Ja laatikkoineen paketti painaa 1,5kg. joten uuden peruspalikan kilohinnaksi tulee 20 euroa.

mitä aapee ajattelit siitä maksaa, mitä saaliissa on?

Vierailija
5/15 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15€ on kilohinta. Vielä arvokkaimpia ovat esim eli kolmekymmentä vuotta vanhat loistokunnossa olevat legot.

Vierailija
6/15 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15€ on kilohinta. Vielä arvokkaimpia ovat esim eli kolmekymmentä vuotta vanhat loistokunnossa olevat legot.

Toisaalta niillä on niin suuri tunnearvo ettei vieläkään ole halunnut niitä myydä.

Vierailija
7/15 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotain 50-luvun legoja. Ainakin joku kirkko ja huoltoasema niistä pitäisi syntyä. Onko niillä jotain rahallista arvoa?

Vierailija
8/15 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kenelläkään lapsena Fabulandia legoja 80 luvulta? Mulla on vieläkin yli 10 hahmoa, niiden puistot, keinut, puut yms.

Vierailija
9/15 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jotain 50-luvun legoja. Ainakin joku kirkko ja huoltoasema niistä pitäisi syntyä. Onko niillä jotain rahallista arvoa?

On. Harvoja leluja jotka kestävät aikaa.

Vierailija
10/15 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käsittänyt että esim 500g legoja on arvoltaan noin 10 €. Kilo on 15-18 €.

Vierailija
11/15 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, meillä on ihan stnasti lasten vanhoja duploja ja vaikka minkälaisia legoja 90-luvun alusta lähtien. Missä niitä kannattaisi yrittää myydä?

Vierailija
12/15 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas ihan stanasti legoja 80 luvun alusta lähtien.

Dublot eivät ole yhtä arvokkaita.

Vierailija
13/15 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas ihan stanasti legoja 80 luvun alusta lähtien.

Dublot eivät ole yhtä arvokkaita.

Ja en pysty oikein niistä luopumaan koska arvostan sitä että vanhempani ovat säästäneet ne. Legojen kokoaminen on lisäksi niin terapeuttista!

Vierailija
14/15 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kenelläkään lapsena Fabulandia legoja 80 luvulta? Mulla on vieläkin yli 10 hahmoa, niiden puistot, keinut, puut yms.

Kaksi apinaa, kaksi kissaa, lammas, koira, krokotiili, norsu, virtahepo, possu, hiiri ja pesukarhu ainakin.

Vierailija
15/15 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun myyt tori diilillä menetät Legot ja rahat . Näin minulle kävi nm. Jukka kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä