Huuto.net: Miten ihmiset kehtaavat pyytää ei-minkään-merkkisistä
käytetyistä toppahaalareista jopa 40 €? Kuvauksessa sitten kerrotaan, että on karheumaa siellä ja täällä ja kuminauhat rispaantuneet. Mutta eikun 40 egeä laitetaan LÄHTÖhinnaksi.
Ei kai joku oikeasti huuda noita?
Kommentit (5)
Ja numero kakkoselle huomauttaisin tuosta merkin statuksesta sen verran, että ainakin minä mieluummin maksan 40 euroa haalarista, joka on uutena maksanut 160 euroa, kuin 50 euroa. Mieluummin sitten haen sen uuden halpishaalarin kaupasta =).
No mä en maksais edes merkkivaatteesta käytettynä tuota 50 eruoa.Mun mielestä on naurettavaa, että kirpparilla, ja eritoten huutikses näkee noita esim. reimatecejä hurjilla hinnoilla. Oli merkki mikä tahansa, mä en ainakaan maksa merkistä, vaan kunnosta. Kummastuttaa nykyajan ihmisten kauhea merkkivouhotus. Mitähän sellaisten ihmisten lapsista tulee... huoh
Ja numero kakkoselle huomauttaisin tuosta merkin statuksesta sen verran, että ainakin minä mieluummin maksan 40 euroa haalarista, joka on uutena maksanut 160 euroa, kuin 50 euroa. Mieluummin sitten haen sen uuden halpishaalarin kaupasta =).
Niissä ei ole hinnakkaita ominaisuuksia enää talven jälkeen olemassa. Uusi lassietec on takulla parempi kuin rispaantunut ja nuhjaantunut, "karheentunut" ja monasti pesty reima.
Annan omat reimatecit tuttavan muksuille 2. piha-römppä haalareiksi. En kehtaa niistä hintaa pyytää. Ja kyse on nyt noista 5v ylöspäin. Ei rattaissa istuvien kersojen tamineista.
Varmasti ihan hyviä kansalaisia ja veronmaksajia. Enemmän olisin huolissani omista lapsistani. Mitä heistä tulee ja mitä minä voin heille tarjota.
Sitten asiaan. Itse myyn meidän nuorimmaisen vaatteet lähtöhinnalla 0-4 € / kpl. On todella hyväkuntoisia ja ostajat sitten saavat määritellä sen hinnan mitä maksavat. Ennemmin listaan KAIKKI PIENIMMÄTKIN virheet ja vähättelen kuntoa, ja tätä kautta olenkin saanut todella iloisia uusia käyttäjiä meidän lasten vaatteille :)
Käytän ulkovaatteista pääosin Reimateckiä (haalarit, kaksiosaiset puvut, hanskat ja hatut) ja jotain Ticketiä. Sisävaatteista Legoa, Espritiä ja muita merkkejä, joita Stockmann myy.
mua taas ärsyttää se tietyn merkin "oikeuttama" korkea myyntihinta, vaikka olisi huonokuntoinen tuote..
myös ylimääräiset hakusanat (jos kyseessä esim. remun puku) reimatec rasavil... ärsyttää ihan sikana
mutta.. ei luulis sun elämää haittaavan jos toiset pyytää taviskuteista liikoja.. Tyhmä ei ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa..