Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöin paikka missä olet nähnyt sokeritoukan?? Siis jossain epätavallisessa paikassa, missä?

Vierailija
19.12.2007 |

Minä paperisen kattolampunvarjostimen päällä ISON sellaisen, yöök!Ja vielä sängyn päällä..........

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti, tahtoo tietää!!

Vierailija
2/30 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on todella suuria... oikein jättiläisiä... yli 2cm pitkiä ja reilu ½cm paksuja, eikä ne kuole ihan päälle astumalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo ikinä nähäny sokuritoukkaa

Vierailija
4/30 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoisia sokeritoukkajuttuja, täytyy sanoa. 29 on aika paha, toukka hajuista innostuneena tullut pikkuhousunsuojaan pyörimään, ggghhhh!! Tuttuni kertoi, että hän oli tullut yöllä keittiöön ja sytyttänyt valot, niin oli yllättänyt lattialla sokeritoukan ihan hiessa raahaamassa mukanaan sesaminsiementä :D

Jos olisin kissanomistaja, antaisin sen kyllä syödä kaikki sokeritoukat joita vaan kiinni saisi.

Sokeritoukan menneisyydestä sen verran, että mulla on se käsitys, että ne ovat tosi vanhoja eläimiä, siis tyyliin yhtä vanhoja kuin dinosaurukset, suunnilleen.

Vierailija
5/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen kuorenvaihtopaikka. Täynnä niiden kuoria. Laitoin koneeseen. Täynnä roskia. Ei voinut käyttää.

On niillä tapana tehdä noita pesiä muovisiin kolosiin. On ollut mm. muovipussin taitteissa ja teipin keskellä olevassa pikku kupissa.

Vierailija
6/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäänhän niitä juuri löytää astioista ja tai vilistelee hellan päällä.

Vierailija
7/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinni seinässä ja yltää ihan lattiaan asti. Pari viikkoa sitten imuroin ja siirsin sängynpäätyä, että imuroin sieltä takaa ja hyi helv... siellä oli niitä elukoita varmaan sata! Voi kuvotus!

Vierailija
8/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin siellä asunnossa ei sokeritoukkia koskaan näkynyt. Elin toivossa, että se oli jotenkin eksynyt yksilö. :/

Aikoinaan siivosin toimistotiloja, siellä mennä viipotti kaiken aikaa sokeritoukkia pitkin lattioita, vielä semmoisia paksuja lihavia, hyi olkoon. Vessassa jos näkee, sen vielä jotenkin ymmärtää, mutta muualla asuintiloissa iljettää todella paljon.

Vierailija
9/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että useammin olen nähnyt pullean sokeritoukan kuin pullean torakan... bonaamani torakat on useimmiten laiheliineja tai poikasia. Tosin kerran oli niin iso että kutsuin miehen tappohommiin kun itseä ällötti.

Vierailija
10/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin niitä vilisti joka paikasta piiloon kun laitoin valot päälle tuon viikonlopun jälkeen.

Vierailija
11/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli astiakaapissa lautasen päällä, kerran tiskipöydällä. Ja kerran tyynyllä kun olin menossa nukkumana ja vedin peiton pois.

Ja mulla on siistiä! Yäääääk!

Vierailija
12/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin meilläkään niitä näkyy. Tykkäävät paskasuudesta. Kylppärissä näin yhden, kissan kanssa samaan aikaan ja oli tekeminen, että sain kissan pidettyä irti siitä :D .

Olisi halunnut popsia suihinsa.

Meidän pieni kisunpoika :(

Vierailija
13/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata, inhoan niitä yli kaiken!!

Vierailija
14/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se mitenkään vaarallisempi ole kuin esim. hiiret.

Vierailija
15/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä voi olla asunnossa, vaikka kuinka olisi siistiä. Viihtyvät tosin paremmin jos on ruuanjätteitä tarjolla.

Asuvat kosteassa ja lämpimässä, lisääntyvät lämpötilassa 25-30 astetta. Aikuistuminen kestää vuoden, elävät 2-8 vuotta.

Vierailija
16/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin muutettaessa lipaston alta sellaisen joka oli syönyt itsensä todella lihavaksi, en tiennyt että sokeritoukat edes pystyvät siihen.

Vierailija
17/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne tunkivat itsensä juomalasiin, joka oli tiskipöydällä. Yhden kerran join pimeässä yöllä vettä ja sain suuhuni sokeritoukan. Siitä lähtien olen aina huuhdellut laisn kunnolla ensin tai sytyttänyt valot.

Vierailija
18/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni sieltä pölähti ihan hirvee määrä niitä, hyyyiii!!!

Toinen paikka oli puu-uunin päällä olleessa lasisessa kipossa. Eivät päässeet pois vaan vilistivät ympyrää siellä, tupla hyyyiiii!!!

Vierailija
19/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ni sieltä pölähti ihan hirvee määrä niitä, hyyyiii!!!

Toinen paikka oli puu-uunin päällä olleessa lasisessa kipossa. Eivät päässeet pois vaan vilistivät ympyrää siellä, tupla hyyyiiii!!!

Vierailija
20/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pesäke oli kun säilyke-hedelmät oli valuneet vanhaksi mentyään kaappiin ja siellä oli mustanaan niitä sokeritoukkia, oikein pesiä tehneet sinne. Se oli aika inhottavaa tahmeaa sotkua siivota. Paljon vaan tappoainetta päälle ensin, ja sittne jollain paperilla ja lastalla kaavin niitä suoraan roskiin. Ja vasta sitten rättiä päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän