Ällöin paikka missä olet nähnyt sokeritoukan?? Siis jossain epätavallisessa paikassa, missä?
Minä paperisen kattolampunvarjostimen päällä ISON sellaisen, yöök!Ja vielä sängyn päällä..........
Kommentit (30)
Ja oli lämpöisessä paikassa paisunut valtavaksi, ja auennut itsekseen hieman...
Siis miten ne sokeritoukat osaa mennä tollasiin paikkoihin????! Mä ihmettelen!
Ainoa järkevä ajatus oli, että jos ovat tiputtaneet ittensä alas yläpuolella olevasta piipun pelliluukusta..?
22
roskiin, suojassa siinä pimppihajuissa kiemurteli joku toukero, olikohan tullut mun pimperosta? :O
ja siinä lahkeen päällä, yök,,,
Mä inhoon niitä, mutta minkäs teet ei niistä eroon pääse
Imuroin kaikki mitkä sain kiinni ja teippasin jalkalistan alla olevan raon umpeen. Laitoin lisäksi riman sängynpäädyn ja seinän väliin, että sinne jää ilmarako. Ei niitä ole onneksi siellä enää näkynyt!
Jo alkuyöstä oven edessä oli massoittain kuolleita sokeritoukkia. Tänä iltana uusin käsittelyn. Mulle on liikaa, että kahdesti sellainen on vilistänyt keittiön lattilalla.
Vierailija:
Jo alkuyöstä oven edessä oli massoittain kuolleita sokeritoukkia. Tänä iltana uusin käsittelyn. Mulle on liikaa, että kahdesti sellainen on vilistänyt keittiön lattilalla.
Todella ällöttäviä. Onneksi ei näy kuin silloin tällöin ja yleensä juuri vessassa. Ja niin pieniä, ettei meinaa erottaa. Ja on ne veijarit sitten nopeita kun niitä yritän liiskata. Vaarattomiahan ne on, mutta silti niin puistattavia.
Vierailija: