Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöin paikka missä olet nähnyt sokeritoukan?? Siis jossain epätavallisessa paikassa, missä?

Vierailija
19.12.2007 |

Minä paperisen kattolampunvarjostimen päällä ISON sellaisen, yöök!Ja vielä sängyn päällä..........

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pahin pesäke oli kun säilyke-hedelmät oli valuneet vanhaksi mentyään kaappiin ja siellä oli mustanaan niitä sokeritoukkia, oikein pesiä tehneet sinne. Se oli aika inhottavaa tahmeaa sotkua siivota. Paljon vaan tappoainetta päälle ensin, ja sittne jollain paperilla ja lastalla kaavin niitä suoraan roskiin. Ja vasta sitten rättiä päälle.

Miten voi säilykehedelmät valua vanhana, jos purkki kiinni??

Vierailija
22/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli lämpöisessä paikassa paisunut valtavaksi, ja auennut itsekseen hieman...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ne sokeritoukat osaa mennä tollasiin paikkoihin????! Mä ihmettelen!

Vierailija
24/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa järkevä ajatus oli, että jos ovat tiputtaneet ittensä alas yläpuolella olevasta piipun pelliluukusta..?

22

Vierailija
25/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskiin, suojassa siinä pimppihajuissa kiemurteli joku toukero, olikohan tullut mun pimperosta? :O

Vierailija
26/30 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä lahkeen päällä, yök,,,

Mä inhoon niitä, mutta minkäs teet ei niistä eroon pääse

Vierailija
27/30 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin kaikki mitkä sain kiinni ja teippasin jalkalistan alla olevan raon umpeen. Laitoin lisäksi riman sängynpäädyn ja seinän väliin, että sinne jää ilmarako. Ei niitä ole onneksi siellä enää näkynyt!

Vierailija
28/30 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo alkuyöstä oven edessä oli massoittain kuolleita sokeritoukkia. Tänä iltana uusin käsittelyn. Mulle on liikaa, että kahdesti sellainen on vilistänyt keittiön lattilalla.

Vierailija
29/30 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jo alkuyöstä oven edessä oli massoittain kuolleita sokeritoukkia. Tänä iltana uusin käsittelyn. Mulle on liikaa, että kahdesti sellainen on vilistänyt keittiön lattilalla.

Vierailija
30/30 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ällöttäviä. Onneksi ei näy kuin silloin tällöin ja yleensä juuri vessassa. Ja niin pieniä, ettei meinaa erottaa. Ja on ne veijarit sitten nopeita kun niitä yritän liiskata. Vaarattomiahan ne on, mutta silti niin puistattavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi