Varatut miehet !!!!
Mikä varatuissa miehissä niin näitä alapäästään löysiä akkoja kiihottaa että niitä pitää oikein hakemalla hakea . Yleensä just nää " vonkaaja " ukot on niitä jotka osaa puhua muijat ympäri mutta ilmeisesti akat on niin tyhmiä että tuohon lankeavat ja vielä sitten kehuskelevat että ovat naineet jonkun äijän kanssa . Hyi helvetti teijän onnea . Epätoivoista lähinnä .
Kommentit (41)
... ovat nuo ikuiset pettäjät . Itsetunto on todella alhainen jos sitä on ollenkaan ja moraalia ei todellakaan löydy . Ja toisillehan tuo on vain peliä nimeltä pettäminen ( miehet / naiset ) ja kiinnostus kohteeseen loppuu välittömästi kun on saanut edellisen suhteen tämän vuoksi päättymään . Oletteko pettäjät tulleet koskaan miettineeksi kuinka moni lapsi menettää isän / äidin vain yhden ( tai useamman ) nainnin takia . Aika rankka hinta ja lapsihan on varmasti syytön asiaan .
Ikävää leikkiä mutta onneksi loppujen lopuksi tosi moni tälläinen nainen jää yksin halujensa kanssa tai on pelkkänä jakorasiana , miesten kesken tämä tieto kulkee tosi hyvin .
Ikävää leikkiä mutta onneksi loppujen lopuksi tosi moni tälläinen nainen jää yksin halujensa kanssa tai on pelkkänä jakorasiana , miesten kesken tämä tieto kulkee tosi hyvin .
[/quote]
ja tämä ns. toinen nainen luulee olevansa ainut. ketäs sitten haukutaan, onko nainen edelleen epätoivoinen bitch vai mies mulkku?
tuo kun voi sattua kenelle tahansa, mies jättää kertomatta perheestänsä.
Mä olen joskus nuoruudessani ollu kahenkin varatun miehen kaa, en vaan tosin tiennyt että olivat varattuja kun muuta puhuivat. Itse olin vielä silloin sinkku.
Jälkeenpäin vasta selvisi, että toinen oli naimisissa ja toinen avoliitossa.
varustettu ei kehu toisten jämäpaloilla, joita " saa" nussia. Noloa.
että kun menee " harrastamaan" seksiä varatun miehen/naisen kanssa ja on itse sinkku. Niin mitä sitten kun löytää itselleen niin sanotun unelmien miehen/naisen ja luulee että tämä on sitä onnea ja huomaa että mies/ nainen onkin " harrastanut" seksiä toisen ihmisen kanssa...onko se silloinkin jännää vai alkaako vitu.....ja tekee mieli vetää turpaan sekä omaa kultaansa että toista osapuolta.....kannattaa aina miettiä kun menee varatun matkaan että haluaisiko itse kokea saman kohtelun omalta puolisolta...voi hieman liitto kärsiä...
Tiedän vain tapauksia joissa
a) mies on krooninen pettäjä, vaimo ei tiedä
b) mies on krooninen pettäjä, vaimo tietää, mutta uskoo miehen lepertelyt kerta toisensa jälkeen tai haluaa pitää julkisivun yllä syystä tai toisesta
c) mies rakastuu toiseen naiseen ja tunne on molemminpuolinen, avioliitto vaimon kanssa on rakoillut tai miehen tunteet kuolleet jo ajat sitten
d) avioliitossa tahoillaan olevat henkilöt rakastuvat ja päätyvät yhteen
mä en tajua miksi te haukutte niitä vapaita naisia, musta ne miehet jotka ovat niitä varattuja tekevät väärin!!!
vaimot syyttää vapaita naisia, mutta omassa pettävässä miehessä ei mitään vikaa :)
periaatteessahan se nainen ei tee mitään väärää (okei moraali on eri juttu), mies on se joka tekee jotain väärää! Mutta eihän täälläkään kenenkään mies muuten olisi pettänyt, mutta se kaikille jakava vapaa nainen melkein väkisin vei miehen sänkyynsä
Onneksi hänellä on sentään k u n n o n vaimo, joka lyö luntuille jauhot suuhun ja pitää kullanmurun puolta.
Tsiisus.
Varatun miehen kanssa ei tarvitse huolehtia arjesta. Pihtaileva pikkuvaimo tekee sen pyykkää ja siivoaa.
Mies saattaa ottaa vastaan ihan mitä on tarjolla ja tyrkyllä, enkä sitäkään yhtään ymmärrä, mutta ennen pidin meitä naisia vaativampina, sivistyneempinä, jotgenkin korkeampina olentoina. Sellaisina, jotka eivät huoli mitä tahansa. No, ajatyukset on muuttuneet. Taisin olla aika nuori ja sinisilmäinen.
niin se on meidän yhteisen avioliiton häpäisemistä. Tai no, se nyt on vain minun mielipiteeni.
Huonosti on asiat sillä, jolle kelpaa vaikka se varattu mies.
eihän siinä omassa kultamussukassa voi olla mitään vikaa... Todellisuushan on se, että ainoa syyllinen petoksessa on se mies, ei suinkaan se toinen nainen (joka ei edes välttämättä tiedä vehtaavansa varatun kanssa)
T. aviossa oleva nainen (enkä koskaan vehdannut varattujen kanssa)
Vierailija:
eihän siinä omassa kultamussukassa voi olla mitään vikaa... Todellisuushan on se, että ainoa syyllinen petoksessa on se mies, ei suinkaan se toinen nainen (joka ei edes välttämättä tiedä vehtaavansa varatun kanssa)T. aviossa oleva nainen (enkä koskaan vehdannut varattujen kanssa)
Se on sen varatun miehen ongelma ja moraaliton juttu silloin. Kumma juttu että miehet saa temmeltää miten tykkää ja vaimot kattoo sormien lävitse, toinen nainen on se pahis :)
sääliittääväää......
ai sä oot vanhapiika, ja yrität epätoivosesti ottaa sieltä mistä vähänki jotain saat? Ymmärrän ..
se toinen nainen ei ole luvannut kirkossa kenellekään yhtään mitään, vaan ne vaimo ja mies toisilleen.
jos mies pettää vaimoaan, niin se on kyllä sen miehen oma päätös, ja itse saa luvan seistä tekojensa takana.
ei se " kamala toinen nainen" sitä miestä ole mitenkään voinut huijata seksiin. yleensä aikuinen ihminen käsittää, että mikä on parisuhteessa olevalle ihmiselle sopivaa käytöstä ja mikä ei. jos siitä rajasta antaa mennä yli, niin se on pettäjän oma päätös.
naisen kanssa lasta, tämä toinen tuli kuvioihin, mies hoiteli kumpaakin, mutta nykyään tämä toinen nainen ja mies ovat yhdessä perustaneet perheen.