Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erottiin puoli vuotta sitten ja itse jätin

Vierailija
14.04.2024 |

Nyt ollaan viestitelty exän kaa ja molemmat haluaisi yrittää jatkaa yhdessä. Asutaan nykyään eri kaupungeissa. Onko kellään komemusta yhteen palaamisesta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
2/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole kokemusta yhteenpaluusta. Se on elämää suurempi asia eikä sellaista kukaan ole kokenut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me erottiin ja oltiin erossa noin vuoden . Nyt on oltu yhdessä useita vuosia.Tämä on hyvä .

Vierailija
4/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

Miksei kannata?

Ap

Vierailija
5/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen oli syy miksi erositte. 

Vierailija
6/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus toisinpäin oli eilen.

Vierailija
7/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haikailee takaisin kun ei ole saanut pesää muualta. Jaksaa vetää "muuttumisshowta" ehkä pari viikkoa ja sitten jatkaa taas samalla tavalla kuin ennenkin.

Vierailija
8/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on aina ex syystä. 

Vierailija
9/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me erottiin vuonna 2020 ja oltiin erossa noin puoli vuotta. Silloin ero tuli niin, ettei keskusteltu asioita juurta jaksaen. 

Nyt on taas puhetta erosta, vetovoima toi takaisin yhteen ja töitä on tehty suhteen toimimisen eteen parisuhdeterapiassa asti. Samat temperamenttierot nostavat päätä pintaan uudestaan ja uudestaan. 

Alkaa näyttää siltä, että ero on edessä. Tällä kertaa keskustellaan kunnolla kaikki ennen eroa, jotta eron syyt ovat selkeitä molemmille, eikä erossa tarvitse miettiä jos ja kun.

Jollain on saattanut toimia, vaikka meillä ei näytä toimivan.

Vierailija
10/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kaltaisiasi  eronneita ja karanneita kapakat täynnä, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Vierailija
11/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä miksi erositte. 

Vierailija
12/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"They never come back." Pätee tässäkin. Miksi askel taakse jos tahdot eteenpäin?

Vierailija
13/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin miehen. Olin pitkään jo miettinyt eroa, pohtinut sitä ehkä vuosia.mies vain ärsytti. Ei ollut riitoja ym draamaa eikä toisia. Ei tää yksineläminen ole helppoa ilman ystäviä. Se myös syy miksi haluaisin vielä yrittää yhdessä

Ap

Vierailija
14/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin miehen. Olin pitkään jo miettinyt eroa, pohtinut sitä ehkä vuosia.mies vain ärsytti. Ei ollut riitoja ym draamaa eikä toisia. Ei tää yksineläminen ole helppoa ilman ystäviä. Se myös syy miksi haluaisin vielä yrittää yhdessä

Ap

Jätä miesrukka rauhaan. Tai sitten sovitte, että jatkatte ainoastaan paneskelemalla.

Vierailija
16/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti haikailee takaisin kun ei ole saanut pesää muualta. Jaksaa vetää "muuttumisshowta" ehkä pari viikkoa ja sitten jatkaa taas samalla tavalla kuin ennenkin.

Yksi vanha hirvimies lopetti seuran sillä verukkeella, että miksi pitää vaivautua metsään, kun se hirvi kantaa lihat saunan taakse ihan ite.

Eli jos tarjoat pimperoa, niin paneehan se.

Vierailija
17/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri eros miehestään vuosia sitten. Ne oli vuoden verran erossa kunnes päätti yrittää vielä ja kävi pariterapiassa. Ne muutti takas yhteen ja muutaman vuoden päästä tästä eros taas samasta syystä. Nyt ne on ollu taas vuoden verran erillään ja miettii uudestaan yhteen paluuta. Heillä ongelmana on miehen päihdeongelma.

Vierailija
18/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saman vastaan sinulle kuin yhteen toiseen ketjuun

Jos sulla ei ole oikeita tunteita, hyväksikäytät. Jätä mies rauhaan, hän ansaitsee hyvän elämän.

Vierailija
19/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut lähestulkoon pelkkiä on/off-suhteita viimeisen 14v ajan, mitä avioerostani on kulunut. Melkein kaikki vähänkään pidempään kestäneet suhteet ovat menneet poikki 2-6 kertaa. Kyllä, kuusi..tämä on se viimeisin joka päättyi vuosi sitten. 

Eihän se ihan helppoa ole kun jatkuvasti menee poikki, varsinkin kun se 1. kynnys on astuttu, seuraavat ovat helpompia. Mutta olen ollut myös onnellinen joka kerta, kun olemme palanneet yhteen. Aloite erosta ja yhteenpalamisesta on tullut ehdottomasti useammin naiselta, paitsi ehkä tämä viimeisin tapaus, kun tuli itsekin tehtyä bänät (80/90-luvun kieltä, tarkoittaa eroa teille nuorille).

Ei se kannata. Mutta olisinko itse jättänyt menemättä jälleen yhteen kertaakaan näiden parin tapauksen kanssa? En. Olin onnellinen ainakin muutamana hetkenä ja halusin olla heidän kanssaan. Se on arvokasta, koska elämä on lyhyt ja itse olin onnellinen kaikista niistä hetkistä jotka sain olla näiden naisten kanssa. Voi sen ajatella niinkin, että jonkin on pakko toimia, että edes harkitsee moista. Ei sitäkään esiinny ihan jokaisen kohdalla.

Vierailija
20/20 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saman vastaan sinulle kuin yhteen toiseen ketjuun

Jos sulla ei ole oikeita tunteita, hyväksikäytät. Jätä mies rauhaan, hän ansaitsee hyvän elämän.

Kun on tunteita tai sanotaanko että luulin ettei ole mutta on.

Ap