Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Haluan muuttaa takaisin kaupunkiin, mies ei, mitä tehdä?
18.12.2007 |
Olemme molemmat kaupungista, en halua pakottaa miestäni mutta millä ihmeellä pääsen sinuksi asian kanssa etten pääse pois täältä?! En kertakaikkiaan sopeudu tänne maalle! Mitään kompromissiahan tässä asiassa ei voi tehdä...
Kommentit (22)
En osaa selittää, olen koko ikäni asunut kaupungin keskustan liepeillä siksi en varmaan helpolla totu... Kaipaan just kaupungin ihmisvilinää ja voisin asua niin että katu kulkis ikkunan alta...olisin myös itse valmis asumaan vaikka vuokralla tai asumisoikeusasunnossa, mutta mies ei halua pois omakotitalosta ja sellaiseen meillä ei taida olla varaa kaupungissa jos siis haluua edes kohtuu hyvälle alueelle... ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
onko ne kaikki samoja asioita, eipä taida olla
Kova hinta se on sekin, jos asuu elämänsä paikassa jossa ei halua. ASuntojen hinnat Helsingissä nousevat vaikka hitaammin kuin ennen. On riski siihen, että jos nyt ette muuta takaisin, teillä ei kohta ole todellakaan mahdollisuuksia perheasumiseen kaupungissa (omistusasunnossa). Mutta onko se omistusasunto sitten ainoa vaihtoehto sekään?
Itse kaupunkilaisena en voisi kuvitellakaan sopeutuvani maaseudulle, se ei edusta minulle mitään sellaista, johon haluaisin sitoutua niin paljon, että hankkisin vakinaisen asuntoni sieltä. Sensijaan kesämökki ja vakkariasunto kaupungissa on kiinnostava vaihtoehto.