Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lastenohjelmien/videoiden tunnusmusiikkeja A. rakastat, B. siedät, C. inhoat?

Vierailija
06.11.2007 |

Oma listani:



A. Rakastan näiden ohjelmien tunnareita:



Urpo ja Turpo

Nalle Luppakorva

Pikku Kakkosen tunnari

Mikko Mallikas

Minttu

Valle

Katinkontti

Postimies Pate



B. Siedän



Muumit

Tohtori Sykerö

Eemeli

Peppi Pitkätossu

Late Lammas

Tohtori Koira

Elias

Franklin

Pingu



C. Inhoan



Canopus (tein tästä kerran provon tänne, kun tuo musiikki on niin ärsyttävä)

Autotalli tööt tööt (tai joku sinne päin, huippuärsyttävä video kirjastosta)

Puuha-Pate

Barbababa

Viikonloppuna yleltä tuleva ohjelma: Sinisen talon eläimet? Hyllyllä olevat eläimet (en muista ohjelman nimeä, mutta siinä on mm. Huiskale niminen eläin; inhoan sitä musiikkia ja oikeastaan koko ohjelmaa)







Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten lasten suosikeista ja inhokeista? Menevät nimittäin usein ristiin, ainakin meidän perheessä...



ap

Vierailija
2/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A: Pororo :)



B:Muumit



C:Teo



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Rakastan (tai no ainakin pidän)

Nalle Luppakorva

Kaapo

Tohtori Koira

Tohtori Sykerö



B. Siedän

Useimmat muut



C. Inhoan

Postimies Pate (siksi että meillä 3-vuotias lauloi sitä koko viime vuoden joka päivä aamusta iltaan)

Elias

Canopus (koko ohjelma p:stä)

Valle

Vierailija
4/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut.

Vierailija
5/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi traktori on aika ärsyttävä myös, olen varmaan kuullut sitä liikaa



Muskettikoirat ok

Vierailija
6/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. Siedän suurinta osaa, juuri ja juuri esim. Luppakorva ja Kaapo



C. INHOAN syvästi Canopusta (jännä nähdä että moni muukin, mies aina kettuilee mulle tästä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa koko ohjelma jostain syystä oksettaa!!!