Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan muuttaa takaisin kaupunkiin, mies ei, mitä tehdä?

Vierailija
18.12.2007 |

Olemme molemmat kaupungista, en halua pakottaa miestäni mutta millä ihmeellä pääsen sinuksi asian kanssa etten pääse pois täältä?! En kertakaikkiaan sopeudu tänne maalle! Mitään kompromissiahan tässä asiassa ei voi tehdä...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää talo on mun itse " suunnittelema" ja unelmataloni mut aivan väärässsä paikassa... ap

Vierailija
2/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerrostalolähiössä on vaan ihanaa: lapset voi juosta vapaasti kun ei tarvii pelätä autoja ja on leikkipihoja ja paljon paljon kavereita, äideillä on kivaa kun paitsi seuraa myös valinnan varaa, ei tarvii tyytyä siihen jonka kanssa ei tuu juttuun. Kaupunkiin pääsee bussilla parissa kymmenessä minuutissa, urheilupaikat vieressä.



Olen valinnut oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kaukana kaupungista?

Onko sinulla auto käytettävissä?

Oletko töissä vai kotiäiti? (vietätkö päivät kotona sumpussa?)

Kerro hieman enemmän..



Itsekin meinasin jo erota miehestäni, koska mieheni teki pitkää päivää, minä aina päivät kotona, pääsemättä minnekään. Monesti kävi niin, että viikon kohokohta oli lauanta: tiesi pääsyä ulkomaailmaan.

Muutoin olin lasten kanssa kotona, keskellä ei mitään.



Nyt tilanne jo jonkin verran parempi, kiitos toisen auton.

Vierailija
4/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme vuotta lusin siis kotona, vain lauantaisin pääsin ihmisten ilmoille. Olin oikeasti vähällä seota. Lopulta tajusin, että joko ero tai sitten saita äijä saa ostaa minulle ajokortin ja auton. Olin siis oikeasti vähällä menettää järkeni, netti oli viikolla ainut yhteytetni ulkomaailmaan, muutoin olin vain kotona.. kotona kotona.. kotipihalla, lähikaupassa, kotona kotona.. Mies ei tätä ymmärtänyt, ihmetteli vain että miksi raivoan.. eikö meillä ole ihana talo ja mukavan rauhallisella paikalla.. ihantellinen ympäristö lapsille jne..

Vierailija
5/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki harrastukset ja kaverit on kaupungissa. Aina pitää ajaa edestakaisin, välillä kahteen kertaan päivässä(matkaa 25km). Kaksi autoa on tällä hetkelllä(kauheat kulut) olen vaihtamassa työpaikkaa jonka toivon löytyvän kaupungista jonne haluan takaisin( nyt käyn töissä toisessa kaupungissa johon on 30km matkaa...) ääh tosi sekavaa... tuntuu vaan että kun on työpäivän jälkeen ajanut kotiin ei todella halua lähteä enää ajamaan minnekkään pidemmälle, haluasin etä kaikki olis lähellä. Muutenkin " maalais yhteisö" ei ole mun juttu ... tosi vaikea tilanne kun erota en missään nimessä halua. ap

Vierailija
6/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei kerrassaan mielytä?!=( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mies muutti hetken kuluttua perässä ja taas ollaan yhdessä kun ollaan kaupungissa : )

Vierailija
8/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tohon en haluasi mennä, uhkasinkin jo lähteä, mutta peruin puheeni, oikeasti en halua erota mistään hinnasta. Jos pakotan mieheni hän taas katkeroituu... apua tuntuu tosi ahdistavalta tää tilanne... =( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän kaatua... Olen todella surkea jos joudun tänne jäämään( asuttu nyt 3.5v) Mutta en halua erota miehestäni tai kuulla loppuelämääni että sun takias muutettiin tänne... ap

Vierailija
10/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisitteko vuokrata kapungiyksiön siihen rinnalle, niin että voisit olla halutessasi myös kaupungissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua eroon lapsistani... Ap

Vierailija
12/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän ei vaatisi lasten koulun vaihtamista eikä mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja on aina, on oma syy, jos niitä ei käytä.

Vierailija
14/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan epätoivoinen. Ollaan aina mun vanhempien luona jotka asuu kaupungissa, se on niinku välietappi. Eli jos vien toisen tytöistä jumppaan menen vanhempien luo siksi aikaa minkä jumppa kestää... olis kiva hoidella asioitaan ihan kotoa käsin... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se miehes sillä maalla sitten tekee, miksi se viihtyy siellä?

Vierailija
16/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajella jatkuvasti edestakaisin ( varsinkin väsyneenä työpäivän jälkeen)ja vielä välillä kahdella autolla päivittäin...ap

Vierailija
17/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo vaan on täällä, sen omatkin harrastukset on kaupungissa.. jostain syystä sitä ei vaan harmita toi edestakaisin ajelu.. ap

Vierailija
18/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää, miksi ihmiset tekevät jotakin noin älytöntä. Jos kaikki mitä elämään kuuluu on muualla, niin miksi muutetaan sinne, missä ei ole mitään?

Vierailija
19/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin ajattelin kun en täällä vielä asunut että 25km ei ole matka eikä mikään, mutta kyllä se todella tuntuu... mies halusi itsekkin ensin pois kun oli pari vuotta asuttu. Nyt ei halua laskea asumisen tasoa kun asunnot on tietysti kaupungissa kalliinpia... ap

Vierailija
20/22 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 km on kuitenkin aika lyhyt matka. Maaseudun rauhaan tottuu ajan kanssa ja sitten kun lähtee kaupunkiin, sen ruuhkat ja säpinä on ihanaa, mutta pidemmän päälle rasittavaakin, ainakin perheelliselle, joten käy vain tuulettumassa siellä kaupungissa ja ole tyytyväinen olotilaasi. Keksi jotain positiivista maalla asumisesta, niin tulee parempi mieli ja elämä tuntuu tärkeältä ja arvokkaalta juuri nyt ja sellaisena kun se on. Olethan terve ja kaikki hyvin. Nauti elämästä!