Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET mistä tiedätte että lapsenne on sinun

Vierailija
18.12.2007 |

siitä tuli ohjelmakin joku aika sitten. Sillä miehellä oli 4 lasta ja selvisi että vain 1 niistä oli hänen. Murtui täysin. Kuinkahan yleistä se on Suomessa. Tuttavaperheessä sama paljastui lapsen sairastuessa vakavasti.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitta ja sietokyky olla huipussaan. Liian kauan jo tämä kusetus jatkunu

Vierailija
62/66 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mulla ei ole mitään tarvetta tietää onko se minun vai ei. Mitä väliä sillä on? Minä sitä lapsenani olen pitänyt ja omanani rakastanut. Eikä se siitä muuttuisi, vaikka se jonkun muun olisikin. Sama lapsihan se olisi edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavan adoptoitu poika on saa aina ensimmäksesi kuulla kommentin, että ompa isänsä näköinen..ja isähän ei ole biologinen ja nää kommentit tulevat niiltä, ketkä ei adoptiosta tiedä. Tuttuni on nyt kolmekymppinen ja ihan adoptioisänsä kopio. Varmaan ilmeet ja eleet ovat tulleet adoptioisältä..ja on vaalea kuten adoptioisä.

Vierailija
64/66 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten periaatteessa ei mies voi ulkonäöstä päätellä että ovat hänen.

Mutta ei kyllä epäile etteivätkö olisi hänen eikä kyllä ole aihettakaan.

Vierailija
65/66 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa sanoi että eleet ja ilmeet tulevat paljolti vanhemmilta. Se on kyllä totta. Tunnen myös erään perheen jossa adoptiolapsi on ihan isänsä oloinen ja näköinen. Siis ilmeet, eleet ja jopa kiinnostuksen aiheet.

Vierailija
66/66 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että on muuttunut? Ja miksi sen pitäisi vaikuttaa suhtautumiseeni lapseemme? Eri ihminenhän se lapsi on.

75