Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä näistä lahjoista? Materialismia?
18.12.2007 |
Lastemme lahjat:
5v. saa autoradan, pienen transformerin, cars-autoja 2 kpl, hot wheels -autoja, unikaverin, yöpuvun, dvd-pelin, elokuvan, kirjan ja lautapelin + jotain kummeilta ja mummilta.
4v. saa baby bornin ja sille paljon vaatetta, unikaverin, yöpuvun, 2 kpl pientä evenukkea, dvd-pelin, elokuvan, kirjan ja lautapelin sekä jotain kummeilta ja mummilta.
Miltä kuulostaa?
Kommentit (4)
Ei häivääkään materialismista, jos sitä pelkäät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta on niitä pahempiakin nähty :)
Pääasia, että teillä on mukava joulu!
että hyviä lahjoja vaikuttavat olevan. Varmaan ovat tenavat mielissään :)
Hyvää joulua!
Alue: Aihe vapaa
ja hyvä että on kirja ja lautapeli!