Lue keskustelun säännöt.
mä en keksi äitilleni (50v) mitään lahjaa!!
Kommentit (4)
Minä ilahtuisin hierontalahjakortista tai kylpylälomasta (siis jos rahaa on) , kylpytakista, itsetehdyistä jutuista, kävelysauvoista, herkkukorista, lasten (ja lastenlasten) kuvista tehdystä kollaasista, tuoksuista, kauniista kynntilöistä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lastenlapsia on kolme... Minkähän hintainen tuollainen kirja olisi? varmaan ihan marketista vois löytyä...
Jotenkin oma pää lyö ihan tyhjää ;)
ap
Vauvakirjojen tyyliin täytettävä lapsenlapselle tarkoitettu kirja, jossa on muisteloita isovanhempien elämän varrelta.