Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FLETCH!! käyttekö siis panemassa muita!?? vähän huippua!

Vierailija
17.12.2007 |

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään hyväksy. Tosin ei sitä minun hyväksyntääni tässä toki kukaan kaipaakaan saati tarvitse mutta silti.

Sitä en suostu nielemään että ns vapaan suhteen " tuomitsijat" sitten tuomitaan suvaitsemattomiksi kateellisiksi huonoa seksielämää viettäviksi.

Ylipäänsä tässä maailmassa ja ajassa on menty jotenkin liian pitkälle sen suhteen ettei mikään " saisi" olla ns epänormaalia tai tuomittavaa.

Minusta saa ja pitää olla!

Minun ja mieheni arvoihin ja avioelämään ei todellakaan kuulu kolmannet, neljännet, viidennet jne osapuolet, avioliittomme on meidän kahden välinen juttu ja seksi sen huipennusta, tai osa huipennusta.

Tuntuisi todella haljulta ja kurjalta jos kuksisimme muita mutta me vaadimmekin seksiin myös muutakin tunnetta kuin vain fyysistä himoa, ts rakkautta tai ainakin syvää välittämistä ja yhteyttä enkä todellakaan usko että sitä voi vallita henkilöiden välillä jotka ovat max muutama tunti aiemmin tavanneet ja todnäk vielä humaltuneessa tilassa.

Jotakin on rikki, ja menee rikki, jos avioliitossa tai ylipäänsä vakisuhteessaan muiden kanssa peuhaa.

Vierailija
122/123 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1)Yleisesti hyväksyttävämpää on yksiavioisuus. Monet sukulaiset, tuttavat, naapurit, koulukaverit, kollegat kummastelevat jos joku on käynyt vieraissa. Miten tälläisessä tilanteessa..myötäilettekö ja esitättekö vain keskustelussa, että kauheaa, vai kävi se panoilla pettämässä, törkeä muija tms.. tyyliin esitättekö siis muille sukulaisille ja ystäville, että itse elätte yksiavioisesti?

2)Tuohan on salaisuus. Salattava tuttavilta, työkavereilta, läheisiltä, omilta lapsiltanne. Painaako tämä mieltä KOSKAAN? Kuinka usein tämä " moniavioisuus" käy mielessänne? Ajatteletteko KOSKAAN että tietääköhän joku jonka ei pitäisi?

Itse olen " pettänyt" miestäni ihastumalla toiseen ja pussailemalla tämän kanssa ja siitä jo kauheat morkkikset :( Ajattelen tätä tilannetta KOKO AJAN! Joten siksi kysyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimessa suhteessa ei petetä (=puolisolle valehtelu, sellaisen asian teko, jota ei puolisoltaan suvaitsisi), vaan asia on ihan sovittu.

Kun tarkastelee Euroopan historiaa ylipäätään suvaitsevaisuus näkökulmasta, mennään aaltoliikettä. Antiikin ajalla oli vapaampaa kuin keskiajalla, keskiajalla homma taas tiukkeni kunnes tuli valistuksen aika, valistusajan jälkeen taas tiukkeni ja nyt ollaan taas matkalla avoimempaan suuntaan.

En edelleenkään käsitä, ketä tämä avoin suhde loukkaa kun siinä ollaan sitä koskeville henkilöille rehellisiä?

Puolisot ovat sopineet asian keskenään ja sille satunnaiselle panolle asia kerrotaan (jos sitä satunnaista panoa asia edes kiinnostaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan