Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FLETCH!! käyttekö siis panemassa muita!?? vähän huippua!

Vierailija
17.12.2007 |

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauskalta tuntuu tuo kuvailemasi, seksi ei sulla suju miehesi kanssa, muiden kanssa kylläkin?

Mielestäni seksi kuuluu olennaisena osana hyvään parisuhteeseen ja jos kaikki on kohdillaan pariskuntien välillä, niin myös seksi sujuu. 30 tarina kuulostaa siltä, että teillä on todella hyvä kaveruussuhde, mutta elämänkumppaniksi mies on väärä!

Vierailija
42/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku koulun oppilas kuulee fletchin touhuista ja alkaa kiusaamaan lasta " äitisi on huora" tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen sinua! Olen mies ja elän itse samanlaisessa - onnellisessa liitossa.

Isommissa kaupungeissa tälläinen elämä onnistuu, mutta pikkupaikkakunnilla näin ei tulisi meneteltyä. Ehkä siellä yksiavioisuus on yleisempää kiinnijäämisen pelossa. Pahemmalta minusta tuntuu katsoa " uskollisten" miesten (ja naisten) toilailua. mm. firmamme pikkujouluissa nämä pikkukaupunkien " uskolliset" miehet ovat jopa pahimpia " häntäheikkejä" .

M30

Vierailija
44/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en missään nimessä haluaisi pettää miestäni (enkä sitä olekaan tehnyt), mutta mulle kyllä sopisi paremmin kuin hyvin tuollainen liitto. Miehelle taas ei.

Vierailija
45/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERRO, MIKÄ ON HOMMAN SUURI HYÖTY? Siis panna muita.

Jos olette olleet naimisissa 6 vuotta, niin se on aika lyhyt aika kuitenkin. Eikai siinä ajassa ole vielä ehtinyt kyllästyä?

Tai ehkä ehtii, mutta kyse on avioliitossa minusta nimenomaan sitoutumisesta, ARKEEN. En näe syytä avioliitolle, jos halutaan vapaata suhdetta. Ja sanon näin, vaikka tiedän, ettei pitkä liitto ole yhtä huumaa ja ihanaa, mutta tietyllä tavalla en voi sietää myöskään selkärangattomuutta, mitä hetken nautinnot olisi. Mutta mä oon hyvin straight tyyppi, kuten miehenikin, niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
46/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaan huomaa, kun ei enää avioliittoakaan arvosteta. Mulla on sellainen mies joka vie eikä vikise, eipä paljon tarvi miettiä haluaako muiden miesten seuraa kun kotona on se paras, ja ei ole vieraisiin menevää sorttia, kunnoittaa vaimoa ja perhettään. Hyi olkoon tietä!

Vierailija
47/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa " panna" ja tehdä sitä noinkin usein, että seksikumppaneiden määrä on 3-numeroinen eikä ala ykkösellä. Huh huh! Miksi ette ole sitten sinkkuja? Ei nykyään tarvii olla avo/avioliitossa vain lasten takia!

Vierailija
48/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti se merkitsee ihmisille eri asioita. Mielestäni Fletch ilmiselvästi ja aivan todella rakastaa puolisoaan ja perhettään, se jos mikä on jotain joka merkitsee. Kuten Raamatussakin sanotaan: " Mutta suurin niistä on Rakkaus" . Lähes kaikesta muusta maailmassa voi sitten jo sopia. Seksistäkin.

Vierailija
49/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä tässä tökkii, että täällä ei pysy kirjautuneena?????

Vierailija
50/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo aikaisemmin päivällä siinä " noloa, ku nainen hakee telkkarissa lapselle isää" -ketjussa, kun yksi vastaaja heitti kommentin, että ei seksi ja moraali sulje pois toisiaan, että kommentin heittäjäkö sen moraalin oikean tason määrittelee.

Siis jos on yhden yön juttu ja tulet raskaaksi, niin olet huorahtava, eikä sulla ole moraalia.

Niin, siis kenen mielestä? Ei ainakaan mun. Sattuuhan vahinkoja ja joskus vaan on ihana purkautua tunteettomassa seksissä.

Vierailija
51/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tietyllä tavalla täynnä rajoituksia ja kuitenkin Sinä päätät, missä raja kulkee.

Vierailija
52/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minäkään tajua tätä päivittelyä. Mitä ihmettä tämä ylipäätään noin pahasti muiden napaa kaivelee?

Minua kuvottaa pettäminen, mikä tuntuu olevan melkoisen yleistä kun tätäkin foorumia seuraa.

Fletchillä ja miehellään on sentään selkärankaa olla rehellisiä toisilleen. Ja se jos mikä on onnellisen liiton perusta. Jos tällaisista asioista pystyy puhumaan ja sopimaan, niin todennäköisesti välit puolisoon ovat hyvin avoimet eikä tarvitse pähkäillä mitä asioita voi kertoa miehelle ja mitä ei.

Joku mutisi siitä kuinka ihminen on eläin. Minusta ihminen nimenomaan on eläin. Ihan oma lajinsa siinä missä delfiinit ja apinatkin. Liekö taas tuota kristillispohjaista ajattelua luomakunnan kruununa olemista. Todella kruununa joo...

Seksi on parisuhteen tärkeä perusta. Olen samaa mieltä. Erona on vain se, että ajattelen lähinnä niin, seksiasioista ollaan yhtä mieltä = parisuhteen perusta. Joissakin parisuhteissa ei ole seksiä lainkaan ja silti ne ovat parisuhteita eikä kaverisuhteita. Ei pelkkä seksi ole se pointti.

Vierailija
53/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nen parempi taloustilanne vai perheidyllin ylläpito? Tietyllä tavalla jälkimmäinen on aika mahdoton. Lapset kyllä aistivat asioita. Ja tuossa on paljon teennäistä.

Vierailija
54/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän mitä tarkoitat.

Ja minä tarkoitan sitä, että esim. mikä sinä olet määrittelemään minun moraalini tason?

Autollakin olisi kiva ajaa joskus 200 lasissa, mutten silti aja.

Elämä on tietyllä tavalla täynnä rajoituksia ja kuitenkin Sinä päätät, missä raja kulkee.

Vierailija
55/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta kyllä varmasti sitoo äidin arkeen melko tiukasti.

Vierailija
56/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee kenestäkään villiä ja vapaata, eikä sitä kukaan ole ymmärtääkseni yrittänytkään.

Kaikkien ei tarvitse ajatella samalla tavalla. Mikä siinä on niin vaikeata ymmärtää?

Ja just joo, lapset aistii kireyden. Lapset aistii myös sen kireyden, jos isä on saanut äidiltä uskollisessa parisuhteessa viimeksi juhannuksena. Näin karrikoidusti ilmaistuna.

Vierailija
57/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostavaa yrittää ymmärtää. Siksi kysyin suurta hyötyä.

Come on, seksi on seksiä. Ei se niin jännittävää ole. Ja samaan aikaan se on minusta hyvin tarpeellista. Mutta mikä on alati vaihtuvien partnereiden hohto. En tiedä, tuskin saisin hakemaani tyydytystä. Kyllästyisin hyvin pian vaihteluun. =)

Vierailija
58/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikeasti moraalitonta ja mikä ei? Puolisot ovat avoimia ja rehellisiä toisilleen (sekä kertovat tilanteesta seksikumppanille) - niin mikä mättää? Ketä loukataan?

Meidän kulttuuristamme katsoen moniavioisuus on väärin.

Muslimikulttuurista katsoen se on oikein.

Kumpi on oikeassa?

Ei siihen ole mitään yksiselitteistä vastausta.

On ihan turha ryhtyä nostamaan nokkaansa ja kuvitella olevansa moraalisesti parempi ihminen.

Vierailija
59/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aja silloin epävarma kannastaan? : )

Toisaalta tässä aiheessa, minusta olennaista ei ole, mikä on moraalista tai moraalitonta, vaan vaikuttimet kyseiseen toimintaan ja siitä saatava hyöty.

Vierailija
60/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä kysymys ole arvostelua. Ajattelin lähinnä viestisi (ja muutamien muiden kirjoittajien viestien) kokonaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi