FLETCH!! käyttekö siis panemassa muita!?? vähän huippua!
Kommentit (123)
Morre:
Puolisot ovat sopineet asian keskenään ja sille satunnaiselle panolle asia kerrotaan (jos sitä satunnaista panoa asia edes kiinnostaa).
Me emme kerro aina satunnaiselle panolle. Olemme mieheni kanssa sopineet, että ei kerrota. Yhdelle olen itse kyllä kertonut. Kovasti kummasteli asiaa..
30
Siis se, että oletko varattu vai et. Usein baaripanon hakija hakee itsekin vain satunnaista seksiä eikä mitään Elämää Suurempaa Rakkaustarinaa.
Sitä siis tarkoitin tuolla " satunnaiselle panolle" kertomisella, ettei hänen anneta ymmärtää että tästä voisi muotoutua suhde.
omaavia.. Ja tää on täys fakta, turha yrittää puolustella
Morre:
Siis se, että oletko varattu vai et. Usein baaripanon hakija hakee itsekin vain satunnaista seksiä eikä mitään Elämää Suurempaa Rakkaustarinaa.Sitä siis tarkoitin tuolla " satunnaiselle panolle" kertomisella, ettei hänen anneta ymmärtää että tästä voisi muotoutua suhde.
30
Vierailija:
omaavia.. Ja tää on täys fakta, turha yrittää puolustella
Vai onko perustelusi se, että faktoja ovat sellaiset omat mielipiteesi, joista et edes suostu kyseenalaistamaan? Olen tottunut esittämään faktat vähän eri tavalla ja perustelemaan ne.
Minäkin voisin kertoa maailmasta ja vaikka sinusta tuolla perusteella paljonkin faktoja.
t. 126
Mutta joo, olemme sopineet avoimesta liitosta. Tiettyjen sääntöjen puitteissa tapahtuva avioliiton ulkopuolinen seksi on meillä sovittu sallituksi.
saatte aikaan perheiden hajoamisia?
Säännöt ovat aika yksinkertaisia:
1. Meidän perhe on ykkönen. Jos sivusuhde uhkaa millään tavoin meidän perhettä, se on lopetettava.
2. Ehkäisy, ehkäisy, ehkäisy. Niin tautien kuin raskauksienkin.
3. Rehellisyys kaikille osapuolille, ketään ei huijata.
4. Meillä on lupa mennä vieraisiin. Ei ystäviin, tuttaviin, työkavereihin tai sukulaisiin.
5. Hienotunteisuus. Toista ei saa ikinä nolata tai saattaa säälin tai halveksunnan tai pilkan kohteeksi. Homma pitää hoitaa niin, että mitään jälkipuheita ei ole.
Tuossa tärkeimmät.
Vierailija:
saatte aikaan perheiden hajoamisia?
Entäs jos toinen kiintyykin toiseen suhteeseensa ja lopettaminen ei niin vain onnistu tai ei haluakaan lopettaa? Tarkoittaisiko tämä käytännössä sitä, että eroaisitte, mutta hoitaisitte lastenne asiat yhteisymmärryksessä?
En usko, että riski rakastua ulkopuoliseen on merkittävästi suurempi kuin se olisi yksiavioisessakaan suhteessa. Jos joskus eroaisimme mistä tahansa syystä, niin toivon hartaasti, että pystyisimme asettamaan lasten tarpeet etusijalle. En kuitenkaan usko eroon. Meillä molemmilla on parisuhderintamalla värikäs menneisyys, mutta olemme nyt olleet naimisissakin kohta kuusi vuotta, yhdessä kauemmin ja ero ei ole ikinä käynyt edes mielessä. Olemme myös täysin ja tietoisesti sitoutuneet tähän perheeseen, se päätös ei vähästä heilu.
Vierailija:
Entäs jos toinen kiintyykin toiseen suhteeseensa ja lopettaminen ei niin vain onnistu tai ei haluakaan lopettaa? Tarkoittaisiko tämä käytännössä sitä, että eroaisitte, mutta hoitaisitte lastenne asiat yhteisymmärryksessä?
Minulla on kaveri, jolla oli avoin liitto. Mies vain otti, meni ja rakastui. Siksi heidän avioliittonsa " oli" .
Kyllä minusta on 100 % suurempi riski rakastua seksisuhteessa kuin muuten vain lihakauppaaseen, jota näkee kerran viikossa. Rakastelussa antaa jotain itsestään ja avaa yhteyden toiseen. Se on sellainen näkymätön, henkinen juttu, ikäänkuin avaisi kanavan. Kyllä sitä kanavaa pitkin tullaan helpommin toista lähelle kuin sillä, että puhuu smalltalkia jonkun kanssa.
En tosin ole oikeastaan ollenkaan mustasukkainen näistä sivusuhteista, mutta muutama vuosi sitten sain tosissani tapella päästäkseni eroon mustasukkaisuudesta miehen yhtä vakavampaa exää kohtaan. Ja mies ei edes ole tavannut tätä exää vuosiin, mutta itse tapasin hänet eräässä työhön liittyneessä tilaisuudessa ja tajusin, kuinka upea nainen miehelläni on ollut ennen minua ja mihin mieheni minua saattaa verrata (ja kuinka pahasti kakkoseksi siinä vertailussa jään.) Kyse oli kuitenkin siis omasta päänsisäisestä ongelmastani ja aikani märähdeittyäni sain itseni uskomaan, että mieheni on nyt kanssani, on olemassa hyviä syitä, miksi ei ole exänsä kanssa ja turha minun on asiaa edes miettiä.
Vierailija:
Oletko ikinä mustasukkainen miehestäsi? Kyseletkö ja uteletko näistä toisista naisista??
Meillä kummallakaan ei ole ikinä ilmennyt taipumusta rakastua seksikumppaneihimme, jos olisi, niin olisimme olleet aika monta kertaa rakastuneita... Suurempi riski kuin joku satunnainen baarista bongattu pano työmatkalla ovat varmasti ne ihmiset, joiden kanssa oikeasti olemme vuorovaikutuksessa. Ystävät, kaverit, työtoverit jne. Ja heidän kanssa taas emme harrasta seksiä, joten voisin olettaa, että jos liittomme loppuu siihen, että toinen rakastuu toiseen ja on sen vuoksi valmis luopumaan liitostamme, niin kohde ei ole kukaan panoistamme, vaan ihan joku muu.
Vierailija:
Kyllä minusta on 100 % suurempi riski rakastua seksisuhteessa kuin muuten vain lihakauppaaseen, jota näkee kerran viikossa. Rakastelussa antaa jotain itsestään ja avaa yhteyden toiseen. Se on sellainen näkymätön, henkinen juttu, ikäänkuin avaisi kanavan. Kyllä sitä kanavaa pitkin tullaan helpommin toista lähelle kuin sillä, että puhuu smalltalkia jonkun kanssa.
voihan sitä sopia yhteisiä sääntöjä ym, mutta silti se ei aina noin hyvin mene - vaikka teidän osalta homma toimis, toiset osapuolet voi aiheuttaa hankaluutta .. rakastua miehees, tulla raskaaks kaikesta ehkäsystä huolimatta ym ym - Leikkimistä oman liiton kustannuksella
Jos kyse on yhden illan suhteista, niin okei, ymmärrän tuon pointin. Ymmärrän myös, että seksi on vain seksiä. Mutta jos tapailet jotain tiettyä pitkän aikaa joko sänkymerkeissä tai ihan vain kahvilassa - niin on aivan varmaa, kummassa tuo henkinen kanava on enemmän auki. Eikö?
Minusta sinä leikit tulella. Tosin niin moni muukin, hieman eri tavalla vain.
Elämässä voi käydä mitä tahansa, mutta se on voi voi. Monta on tullut nähtyä meidän jälkeemme avioitunutta, joiden yksiavioinen liitto on jo kaatunut, joten ei se mitään takaa.
Ihan taustakysymyksiä
- minkä ikäisiä olette?
- mikä on koulutuksesi?
- missä asutte?
tuloja ei tarvitse kertoa, kuten kyselyissä yleensä...
Minä ressukka olen vielä bi, joten sinun sääntöjesi mukaan minä en sittan kai saisi ikinä jutella kenellekään paitsi siellä lihatiskillä. Ties vaikka rakastuisin äiti-lapsi-kerhossa... Ihmissuhteissa on aina riskejä, mutta ainakaan omalla kohdallani en pidä rakastumisriskiä kovin suurena. En myöskään miehen kohdalla. Hän on nelikymppinen, ollut rakastunut tähän mennessä neljä tai viisi kertaa ja panojen lukumäärä on kolminumeroinen eikä ala ykkösellä. Riski yllättävään rakastumiseen ei tuon historian valossa ole valtava.
Vierailija:
Jos kyse on yhden illan suhteista, niin okei, ymmärrän tuon pointin. Ymmärrän myös, että seksi on vain seksiä. Mutta jos tapailet jotain tiettyä pitkän aikaa joko sänkymerkeissä tai ihan vain kahvilassa - niin on aivan varmaa, kummassa tuo henkinen kanava on enemmän auki. Eikö?Minusta sinä leikit tulella. Tosin niin moni muukin, hieman eri tavalla vain.
Säälittää lapsenne! Vanhemmat ovat niin seksihulluja että pitää miehiä/naisia olla joka sormella! Häpeäisitte edes!
Varmaan lapsillekin opetatte että on hyvä menettää neitsyys 12-vuotiaana kuten äiti teki!
Vierailija:
1) Minä en ota kantaa kenenkään pettämisiin ja vieraissa käymisiin. Tosin kohdalleni ei ole koskaan sattunut ketään " päivittelijää" . Jos joskus sattuu, en tule kovin hanakasti tarttumaan juttuun. Ehkä vähän myötäilisin, että se olisi tuomittavaa. Kukaan tuttavistanihan ei tiedä omasta " kaksoiselämästäni" . Ollemme joskus mieheni kanssa miettineet, että mitä jos joku tuttu joskus näkisi jomman kumman baarissa vieraan kanssa " läheisissä väleissä" . Että mitä sitten tekisimme ja sanoisimme. Ehkä esittäisimme, että asia jotenkin satuttaa tms. normaalia. Aika näyttää, jos joskus tulee ajankohtaiseksi.
2) Tiedän, että kukaan, joka ei saisi tietää, ei tiedä. Baariin lähdemme yksin silloin, kun olemme panoa hakemassa. Jos joku tuttu sattuu samaan baariin ennen kuin on seuraa löytynyt, emme hae panoa. Emme tee mitään " epäilyttävää" kenenkään tutun nähden. Sormukset on aina normaalisti sormessa.
Meillähän kyse ei ole millään tavalla pettämisestä. Kyse on sallitusta vieraissa käymisestä, molemmille samalla tavalla sallitusta.
30