Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FLETCH!! käyttekö siis panemassa muita!?? vähän huippua!

Vierailija
17.12.2007 |

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fletch:

panojen lukumäärä on kolminumeroinen eikä ala ykkösellä. Riski yllättävään rakastumiseen ei tuon historian valossa ole valtava.

Vierailija:

Jos kyse on yhden illan suhteista, niin okei, ymmärrän tuon pointin. Ymmärrän myös, että seksi on vain seksiä. Mutta jos tapailet jotain tiettyä pitkän aikaa joko sänkymerkeissä tai ihan vain kahvilassa - niin on aivan varmaa, kummassa tuo henkinen kanava on enemmän auki. Eikö?

Minusta sinä leikit tulella. Tosin niin moni muukin, hieman eri tavalla vain.

Vierailija
22/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan taustakysymyksiä

- minkä ikäisiä olette? Minä olen reilu kolmikymppinen, mies on nelikymppinen

- mikä on koulutuksesi? Olen maisteri, teen väikkäriä, alaa en kerro

- missä asutte? keskikokoisessa suomalaiskaupungissa sisämaassa

tuloja ei tarvitse kertoa, kuten kyselyissä yleensä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee valitettavasti mieleen aina näissä jutuissa, että annetaan mennä, ettei menis muuten .. Mutta mikäpä siinä, teidän elämä ja niin pitkään kun se ei satuta muita niin..

Vierailija
24/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos harrastaa yhden illan suhteita, niin miksi niistä ei saman tien pyydä rahaa? Saisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Vierailija
25/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö 50 rikki jo ennen 15-vuotissyntymäpäivää? Kaivapa ne tiimarinvihot esiin, anteeksi unohdin sinä hienostorouva et Tiimareissa käy, no ne luksusvihot nyt esiin ja lukumäärä meidänkin tietoon.

Vierailija
26/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän kertonut menettäneensä neitsyytensä jo 12-vuotiaana. Lapsi harrastamassa aikuisten juttuja ja nyt on täysin seksihullu, ei meinaa " pöksyt pysyä jalassa" kuten itse kirjoitti tässä ketjussa. Seksi hallitsee elämää ja on sairasta, että et ole hakenut apua! Mieskin vaikuttaa yhtä seksihullulta, sääliksi käy teidän lapsia!

Vierailija
27/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onhan hän kertonut menettäneensä neitsyytensä jo 12-vuotiaana. Lapsi harrastamassa aikuisten juttuja ja nyt on täysin seksihullu, ei meinaa " pöksyt pysyä jalassa" kuten itse kirjoitti tässä ketjussa. Seksi hallitsee elämää ja on sairasta, että et ole hakenut apua! Mieskin vaikuttaa yhtä seksihullulta, sääliksi käy teidän lapsia!

Vierailija
28/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli avoin aviosuhde. Olen täällä ennenkin siitä kirjoittanut, että meillä on lupa käydä vieraissa. Ja kyse ei ole mistään nymfomaanista tai hyväksikäytön uhrista.

Olemme vajaa 25 -vuotiaita molemmat, minä ja mieheni. Ensimmäiset seksikumppanit toisillemme. Neitsyys meni minulla 17 -vuotiaana (mies vuotta vanhempi). Olemme naimisissa ja meillä on yksi lapsi.

Käytämme molemmat " oikeuttamme" käydä vieraissa silloin tällöin ja rakastelemme keskenämme toisinaan. Mutta meidän keskinäinen seksi ei tuota tyydytystä minulle, miehelleni kyllä tuottaa.

Meillä säännöt on oikeastaan samat kuin Fletch kertoi. Ei tunteita muihin. Ehkäisynä aina kondomi, joka ehkäisee paitsi raskauksia, myös tauteja. Tämä toimii meillä. En tiedä miten pitkäaikainen ratkaisu tämä on mutta toistaiseksi on tuonut vain positiivisia vaikutuksia. Meidän seksikin siitä aina vähän " piristyy" kun on vieraissa käynyt hakemassa uusia oppeja ja innostusta.

Vierailija
29/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksu päätös jos vaihtoehtona olisi se, että pitäisi erota kun toisesta ei saa sitä seksiä mitä tarvitsee!

Tälläkin palstalla joka päivä joku kirjoittaa miten seksi ei suju ja eroa mietitään!!!

Fletch, ihan mielenkiinnosta siis kysyn vaan, että jos lähdette liikenteeseen niin lähdettekö hakemaan " panoja" vai tuleeko nämä tilanteet aina mukavina yllätyksinä? Eli siis onko tarkoituksenmukaista seksinhakua vai tilanteenvientiä?

Lähinnä siksi mietin, että jos toinen on lähdössä baariin, tuntuuko toisesta pahalta kun tietää mihin toinen on menossa? Vai onko teillä kuin irtiottoja sarjassa, että lähes kannustetaan toimimaan?

Ihan siis lähinnä kun olen miettinyt näitä mahdollisia vastaantulevia ongelmia!

Vierailija
30/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole simppeli. Olemme tunteneet mieheni kanssa todella kauan. Aina tienneet, että olemme toisillemme oikeat elämänkumppanit. Ja se tunne on vieläkin. Seksi ei ole suhteemme perusta, se on ihan toisaalla. Rakastamme toisiamme ja tiedämme, ettei parempaa puolisoa voisi olla. Olemme vieläpä ihan hyvän näköisiä, kumppanitarjokkaita olisi molemmille todellakin.

Vieraissa käymme silloin tällöin juuri sen takia, että saisimme kuitenkin kipinää seksielämäämme. Ja se auttaa, oikeasti! Sitä voi olla vaikea käsittää sellaisen, jolla ei ole ongelmia seksielämässä.

30

Vierailija
31/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos molemmille osapuolille tuo järjestely sopii, mikäs siinä, ketään ei vahingoiteta eikä lapsille tarvitse asiaa mainostaa ja kannustaa menemään sänkyyn 12 vuotiaana kuten joku kirjoitti. Typerä kommentti muuten olikin!!

Vierailija
32/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan tarkoitus lähteä hakemaan panoa, kun lähdemme liikenteeseen sillä mielellä. Ja se kerrotaan puolisollelle. Aina ei tietenkään mennä " se" mielessä.

Ja puolisolle ilmoitetaan missä mennään. Eli jos olen lähdössä jonkun miehen mukaan baarista, laitan miehelle viestin mihin suuntaan olen menossa. Kotiin tullaan kuitenkin aina ennen aamua.

Monesti puhutaan näistä vieraista keskenämme. Esim aiotaanko käydä uudestaan saman luona yms..

Vierailija:

Fletch, ihan mielenkiinnosta siis kysyn vaan, että jos lähdette liikenteeseen niin lähdettekö hakemaan " panoja" vai tuleeko nämä tilanteet aina mukavina yllätyksinä? Eli siis onko tarkoituksenmukaista seksinhakua vai tilanteenvientiä?

Lähinnä siksi mietin, että jos toinen on lähdössä baariin, tuntuuko toisesta pahalta kun tietää mihin toinen on menossa? Vai onko teillä kuin irtiottoja sarjassa, että lähes kannustetaan toimimaan?

Ihan siis lähinnä kun olen miettinyt näitä mahdollisia vastaantulevia ongelmia!

Vierailija
33/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä seksiasiat kun ei muutenkaan ole lasten korville. Minusta todella typerää ja lapsellista täällä vaahdota kuinka jotkut kannustavat tällaisella käytöksellä lasta hankkimaan ensimmäiset seksikokemuksensa 12-vuotiaana. Ei kannattais välttämättä oman yksiavioisen suhteensa perusteella väittää tietävänsä miten avoimessa aviosuhteessa toimitaan.

30

Vierailija
34/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmällä ei ehkä..

Joo ja mitä ne lapset tähän sotketaan? Hitto vie, johan sinne baariinkin lähdetään, eikä oletus ole, että seksi mielessä? Miten se, että samalla käy panemassa jotain muuta eroaa siitä, että on käynyt baarissa?

Ihan ihmeellisiä tekstejä!

Kannatan ehdottomasti tuollaista sopimista jos todella on tunne, ettei toinen pelkästään riiitä! Henkinen hyvinvointi ja arkielämän sujuvuus on niitä asioita mitkä merkitsee! Ja jos ei saa seksiä omalta kumppaniltaan, on luonnollista, että sitä jostain haetaan! Jossain vaiheessa seksittömyys heijastuu kuitenkin siihen perhe-elämään!!

Parempi siis pistää sopimukset kuntoon ja homma toimimaan! Luulen, että nykyaikana kun tunnustetaan biseksuaalisuus, mutta se on jotenkin julkinen tabu.. Eli kaikkihan sitä tekee, mutta kukaan ei tunnusta tekevänsä! Niin monella se elämä on sellaista kaapissa elämistä, ei uskalleta myöntää sitä mitä todella halutaan! Ja silti asioista puhutaan " näennäisen julkisesti" ! Eli muut tekee, mutta minä en uskalla!

Siitä tulee valtavat paineet ja ennemmin kuin puhutaan asiat halki ja hyväksytään tilanne, otetaan ero!!

Vierailija
35/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun äiti on tuollainen niin tuskin pojasta/tytöstä polvi paranee! Ihanan esimerkin tarjoavatkin lapsilleen! Fletch ei muuten täällä aiemmin eräässä ketjussa edes paheksunut 12-vuotiaiden LASTEN seksiä vaan piti sitä normaalina! Eli Fletchin mielestä on normaali asia että 1995 syntynyt lapsi harrastaa seksiä!

Vierailija:

Nämä seksiasiat kun ei muutenkaan ole lasten korville. Minusta todella typerää ja lapsellista täällä vaahdota kuinka jotkut kannustavat tällaisella käytöksellä lasta hankkimaan ensimmäiset seksikokemuksensa 12-vuotiaana. Ei kannattais välttämättä oman yksiavioisen suhteensa perusteella väittää tietävänsä miten avoimessa aviosuhteessa toimitaan.

30

Vierailija
36/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuollainen järjestely ei kävisi missään nimessä, mutta joillekin se varmasti voi sopia. En minä ainakaan tuollaisen takia vetäisi johtopäätöksiä tälläisen parin lapsista tai siitä millaisia he ovat vanhempina. Tuskin me yksiavioisetkaan puhumme seksielämästämme lapsille?

Vierailija
37/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi lainkaan minun avioliittooni. Toivottavasti olette onnellisia tilanteessanne ettekä vain väitä olevanne. Itse en siihen pystyisi.

Vierailija
38/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes tarvitse repostella. Olen saanut palautetta, että olen itsekin hyvässä kunnossa. Asumme suuressa kaupungissa ja kertaakaan ei ole kummankaan " vieras" tullut vastaan. Se on kyllä mahdollista mutta ei siinä olis kummempaa. Ehkä voisin jälkeen päin miehelle sanoa, että näin sen ja sen tyypin mutta ei siinä muuta sanomista olisi.

30

Vierailija
39/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy siihen, että tuossa toisessa ketjussa kerroit, kuinka teillä on tuhansien eurojen edestä sitä ja tätä, on purjeveneet ja alppimatkat. Mutta kun tämän näin niin huomasin, mitä sinulta puuttuu!!! Ja se on onneksi jotain sitä mitä minulla on, vaikka köyhä muuten olenkin.

Vierailija
40/123 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi tuommoinen malli minun perheeseeni. Tulisi todella paha mieli, jos mies olisi lähdössä illanviettoon hakemaan seksiseuraa. En voisi mitenkään olla miettimättä asiaa. No, jokainen tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan