Piparit ja homejuusto
Mikä olisi hyvä homejuusto pipareiden kanssa? Aura on vähän tylsä.
Kommentit (6)
taisin kokeilla tota mustaa castelloa itsetekemieni pipareiden kanssa, ehkä sekin vaikutti. Ne piparit on nimittäin niin hyviä ilman mitään. Mut Anna' s piparit (original ja manteli) ovat mielestäni parhaita homejuuston kavereita.
tavallinen Aura. Tai sitten aito roquefort - mutta se on aika tujua, jos ei ole tottunut! tai stilton
rogueforttia on hyvää nams. Joskus oon miettinny olisikos stiltton liian vahvaa?? tarttis vissiin kokeilla.
Ei tulisi turhia ostoksia ja olisi pari vaihtoehtoa.
pipari on ihan homeessa kun ei ole nauttijaa sille :(
En tiedä merkistä mutta toivottavasti vielä jollekin kelpaisi ennen kuin ihan pahaksi menee ;)
ei ehkä toimi ihan niin hyvin. Mut kokeile. Ja siitä taitaa olla se sininen, oisko se miedompi? En oo tainnut syödäkään, kun se musta on mun suosikki:)