Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** KOLMOSKUUMEILIJAT viikko 46 ***

10.11.2008 |

Laitetaanpa uusi pino pystyyn...

Mun ei enää tartte jännätä: menkat alkoivat eilenä päivällä. Eli nyt sitten on kp2/28-24 ja yk on jo 12.

Parempaa onnea muille!!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä on aikaa, mut yritetääs...yk1 kp23/24-28... Ovis jäi tälläkertaa tuntematta, mutta ekakertaa olin tuntevinani kiinnittymiskipua kp16...oli ihan niinkuin supistelua :) . Testi oottaa jo kaapissa, josko tekisi viikonloppuna... Kiva jakaa kuulumisia :D

Vierailija
22/33 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumeilu hetkeksi taustalle. Eilen sain vihdoinkin pyydettyä lähetteen kilpirauhaskokeisiin (pitänyt jo kauan aikaa pyytää, koska ollut oireita jonkin verran), tänään soitin vastauksista ja arvot tosi pielessä, ens viikolla lääkäri.

Vauva-asia joutuu siis odottamaan :(

Mutta tuo nyt varmaan syy tähän tärppäämättömyyteen.

Bamboe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kertaheitolla lapsiluku täynnä, väsyttää tämä kuumeilu ja pähkäileminen.. Saisi piuhat poikki ja pinoon =0)

Tervetuloa uusille!

Voimia tädin kohtaamille! Tsemppiä piinailijoille!

Bamboe toivottavasti saat kilpirauhasesi kuntoon!

Täti kurvasi meille jo tiistaina, ihan odotetusti kuitenkin, kun testasin lupaa ottaa lauantain kekkereihin. Juhlat meni kivasti, minä olen enää kaveriporukan ainoa alle kolmekymppinen (vajaan vuoden vielä!) Oli oikein rentouttavaa nähdä kavereita ja pomppia tanssilattialla aamu kolmeen saakka!!!

Mä olen kirjotellut tuolla lapsettomuus puolella.. ihan tosissaan rassaa tämä tärppäämättömyys! Tämä kierron jälkeen otan yhteyttä kyllä jonnekin, mutta minne? perheneuvolaan? Minulla on pinna kireellä ja itku kurkussa liian usein..

Ehkä aletaan selvittämään adoptiokuvioita.. Kun ei tiedä mitä pitäisi ajatella, toivoakkaan ei enää jaksaisi ja luovuttaa ei kuitenkaan haluaisi..

Mami kp4

Vierailija
24/33 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei siis eilisiltaan mennessä kuulunut..

Ja One stepin 10 testi tehtynä tältä aamulta. Tuloksena haalea, mutta selvästi näkyvä viiva. En kuitenkaan vielä uskalla odotuspuolelle siirtyä vaikka iloinen olenkin. Teen ensi viikolla vielä uuden testin ja jos ja kun saan siihen vahvemman viivan soitan neuvolaan. Ja jos viiva ei vahvistu mutta tulee niin sitten labraan.

Kiitos kaikille kanssapiinailijoille, toivotaan vaan että tuo viiva nyt vielä sitten vahvistuu! :D

PLUSSATUULIA MUILLEKKIN!!

Varovasti iloinen Pihlis (yk 2 kp41/24-31) tai rv 5+6 (tai jotain vähemmän jos ovis oli myöhässä niin kuin mahdollista)

Vierailija
25/33 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut Pihalajankukka! :)

ON: Tänä aamuan lähes yhtä vahvat viivat, joten oisko huomenna sitten tasavahvat viivat... Torstaina jo harjoiteltiin, mutta nyt on korva taas kipeä, joten jäänee huomiseen..?

Mulla oli tänä syksynä jok erran korvatulehdus, niin onkohan tuo korva sitten herkempi. Jaa-a...

Viikonloppuja!

Kp 13/26-30

Vierailija
26/33 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jotenkin vain ehtinyt kirjoittelemaan ja fiilis koko vauvaprojektissa on ollut alakuloinen.

2poj@näiti: zemppiä ovikseen db db db

pihlajankukka: Varovaiset ONNITTELUT. Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan. ~IHANAA~

Mami79: Kauanko ootte yrittäneet? ehkäisyneuvolaan voisi ottaa yhteyttä, perheneuvola on enemmänkin lasten kasvatus ja käytöshäiriöiden ratkaisuun erikoistunut paikka.

Bamboe: toivottavasti saat nopeasti kilpirauhasarvot kohdilleen ja yritykseen tosissaan käyntiin!

wilukissa: tervetuloa ja toivottavasti vierailusi on lyhyt täällä ;)

Mp73: ihania uutisia toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti.

Tandy onnea Plussasta, vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!

Bakteeri Tervetuloa!

ON:

Edellinen kierto meni aika harakoille, joten tässä kierrossa päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä vauvaprojektin eteen jotain.Yllätys yllätys mun mies sitten onkin et ei kiinnosta, päätä särkee jne.

Katsotaan mitä loppukierto näyttää, tuliko tulosta vai ei

mimosakukka kp 13/28-32

Vierailija
27/33 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän ihania kuulumisia!!

Toivottavasti nuo plussatuulet tempaavat meidät muutkin mukaan =)

Piiuli

Vierailija
28/33 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna tuli vähän vahvempi viiva ovistestiin. Mutta onkin sitten kurkku kipeä. Mutta täytyy kait yrittää vaikka eilen jo olikin yritystä ;-). Ja jonkin syyn takia heräsin yöllä klo 04.30 ja sen jälkeen en ole pahemmin nukkunut. Täytyy kait ottaa pienten kanssa päikkärit.

Kaikille tsemppiä!! =)

Kp 14/26-30

Vierailija
29/33 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin elämäni ekaa kertaa ovistikkuja, perjantaina todella haalea viiva, eilen jo lähes testiviivan vahvuinen. Jihuuuuu; minä ovuloin!!

Ei muuta kuin baby dancea illalla kun mies tulee töistä , eilen jo harjoiteltiin ;D

No uskon ovuloineeni vasta kun lämmöt on nousseet, eli odottelen sitä tapahtuvaksi 3-4 päivän sisällä viimeistään.

Siihen saakka vaakamamboa ja baby dancea koko rahalla ;D

Ovisterveisin,

Piiuli03 yk 1, kp 26/?

Vierailija
30/33 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimosakukka: Vuodenvaihteessa yritystä tulee täyteen 3vuotta.. edellisen asuinpaikkamme tk:ssa oli perhesuunnitteluneuvola jossa kierukat ym. ehkäisyjutut, keskeytykset jne hoidettiin. Nyk. kaupungistamme ajattelin sellaista etsiä! Enkä tiedä mikä olisi vastaava taho.. Tk-lääkäristä en usko olevan apua..

Tuttu tunne tuo et mies hankaa vastaan "ei tänään.." Perhena jos ovis on NYT niin siihen lapsen tekoon nyt satutaan tarvitsemaan molempia ja mieluummijn NYT..!! katotaan miten meille tässä kuussa käy..

Tuossa yhtenä iltana lueskelin adoptiosivuja ja monenkaan maan listoille emme kelpaisi kun meillä on JO kaksi biologista lasta.. etusijalla tuntuisi olevan lapsettomat ja pienet perheet.. vähän niinkuin biologinen lapsi se olisi sitten aikaan saatava, jos lapsia haluaa..

Ovista odotan loppuviikolla löytyväksi ja miestä erittäin pupuilu intoiseksi ; )

Tsemppiä ja tärppionnea Kaikille

2poj@näidille ja Mimosakukalle oviksen metsästykseen onnea!!

=) Mami kp6

Vierailija
31/33 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pihlikselle!!! Mukavaa kun tulee plussa uutisia meidänkin pinoon.

Tänne plussa tuuli ei vaan puhalla. Lauantaina alkoi kauhea V...tutus ja ruskea vuoto alkoi. Eli sata varmaa, että täti tulee parin päivän sisällä. Nähtävästi tästä kierrosta tulee hieman lyhyempi. Heilutetttiin peittoja kyllä ihan oikeaan aikaan, mutta kun ei tärppää niin sitten ei. Mieskin syö jatkuvalla syötöllä lääkkeitä niskasärkyyn ja allergiaan, se ei ainakaan paranna jo ennestään huonojen siittiöiden laatua.

Jos pystyn pysyn seuraavan kierron poissa täältä, ja koitan rauhoittaa mieleni. Jospa keskittyisi nyt tuohon jouluun ja lapsiin. Niin ja mieheen, se on koittanut olla kovin ihana mua kohtaan viimeaikoina, ja mä vaan äksyilen kun en vauvaa ei kuulu. Selvästi tauon paikka. Nähdään taas :)

Harakkahuttu kp 25/28 yk 16

Vierailija
32/33 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meni viimiset neljä päivää siihen että mies ei halunnut ja nythän minä olen ihan masentunu että jo siinä nyt sitten meni mahdollisuudet. Mies on kuulemma niin väsynyt ettei kiinnosta...

Sitten tässä pitäisi yrittää ymmärtää ja olla niinkuin se ei muka haittaisi, kun sovittiin ettei sitä kolmatta ole mikään pakko saada. Ja mies ehdottomasti sanoi ettei ruveta mitään päivämääriä vahtaamaan että nyt sänkyyn ja hommiin. Itse olin aluksi samaa mieltä, mutta tämä vauvakuume vain nousee ja sitten ottaa päähän kun miestä ei kiinnosta!

Vierailija
33/33 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en voi yhtyä edellisiin. Eilenkin mies tuli hätäpäissään perässä sänkyyn kun pienen kinan päätteksi menin sänkyyn ja olvisplussaa oli tehty aikaisemmin. "Ettei mene vaan ovulaatio hukkaan" :D

Piiuli03