*** KOLMOSKUUMEILIJAT viikko 46 ***
Laitetaanpa uusi pino pystyyn...
Mun ei enää tartte jännätä: menkat alkoivat eilenä päivällä. Eli nyt sitten on kp2/28-24 ja yk on jo 12.
Parempaa onnea muille!!!
Kommentit (33)
Joko olet testannut uudestaan? Kaipaisin positiivisia uutisia :8}
Onkos muita piinailijoita?
Tervetuloa uusille mukaan (Emma ja olikohan muita..)
Piiuli - kärsimättömänä..
Pahoittelut tädin saapumisesta DeFeis :(
Omaan napaan ei mitään ihmeellistä: ovista taas odotteleen, joka on ensi viikon alussa. Miehen ja minun tilanne on muttunut vähän paremmaksi, mutta mitään hurjaa muutosta ei ole tapahtunut. Jospa nyt vaan jatketaan tjot:lla.
Hyvää alkavaa viikkoa! Ja plussaonnea! :)
Onkos jollain jo plussauutisia? Esim. Pihlajankukka?
Kp 8/26-30, yk 16
toistaiseksi ei mitään... ei tätiä, ei plussaa!?!? en tiedä mitä ajattelisi tai mitenpäin olisi. Testailen uudestaan vkonloppuna jos tätiä ei kuulu ennen sitä. Jos sittenkään ei mitään näy taidan mennä seuraavalla viikolla labraan.
Pihlajankukka yk 2, kp 37/24-31 (on se kp ollut joskus sen 37, mutta siitä taitaa olla vuosia)
Eka ultra takana. Kaikki on pienokaisella ok =) Viikot on 6+1 ja pienokaisen sydämenlyönnit näkyi jo ultratessa =) Ihanaa!!!!! 21.11. neuvolaan ja uusinta ultra on 25.11. tarkistavat vain että kehitys menee niinkuin pitää..!
Uskomaton fiilis!!!!!!!!!!!!!
mp73, rv 6+1
Heitän köyden, ottakaa kiinni...! Sillä pääsee odotus-puolelle!!! bd kaikille bd
Ensimmäinen neiti tuli ikään kuin vahingossa, toista sitten tehtiinkin se vuosi. Asiaan nyt saattaa vaikuttaa myös se, että mies on eri. Eli siis tässä nyt ollaan vuosi yritetty ensimmäistä yhteistä.
Koitan tarttua mp73 heittämääsi köyteen ja pidän siitä kynsin hampain kiinni. Olispas se uskomatonta jos tärppäis, ja sais vaavin ens kesänä : ) Ihanaa kun teillä on eka ultra ohi ja pikkuisen sydämenlyönnit jo näkyi.
ON: kp 19, eli tässä mennään vaan hitaasti etiäpäin. Ihanaa kun on pikkujouluaika tulossa. Yksi hyvä asia tässä on, kun EI ole raskaana. Saa bilettää ihan täysin palkein.
Kävin muuten perhesuunnittelun sivuilla, siellä oli mun mielestä hyvä ovislaskuri. Syötettiin kolmen edellisen kierron päivät, ja antoi sitten viisi hedelmällistä päivää tähän kiertoon. Sopii ainakin tämmöiselle tasaisen kierron omaavalle.
Harakkahuttu kp19/28
Käyn täällä aina välillä katsomassa mitä kuuluu kolmannen kuumeilijoille, kun itsekin täällä vielä muutama kuukausi sitten silloin tällöin kirjoittelin, ja mitä ihanuutta silmäni näkivätkään! mp73 on vihdoin raskaana! Hurjasti onnea vielä! Muistan sinun kivikkoisen tien raskautta yrittäessäsi, joten aivan ihanaa että vihdoin onnistuit. =)) Toivotan oikein kovasti hyviä vointeja ja tarrasukkia pienelle salamatkustajalle. Nyt painun tästä tuonne "omalle" puolelle takaisin..aika paksusti tässä jo voidaankin..=)
Onnea myös kaikille muillekin yritykseen!!
miuwau rv28+4
Tämä varmaankin on kolmannen lapsen yrityspino, eikä kolmosten yrityspino. ;)
Yk 2 ja kp 16/n.29, ovis oli varmaankin viikonloppuna. Nyt sitten vaan jännittämään...
Mistä ihmeestä tuo täti-nimitys tulee? Olen sen verran uusi näissä kuvioissa, että se kuulostaa omituiselta.
Tsemppiä kaikille!!!
Tosi paljon onnea teille matkaan että kaikki menee hyvin. Hyvältä jo kuulostaakin kun sydämen lyönnit jo näkyivät ultrassa. :)
Olen tosi iloinen sinun puolestasi kun vihdoin tärppäsi pitkän odottelun jälkeen. :))
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.
Yritän tarttua köyteesi odotuspuolelle. =)
Kyllä täälläpäin alkaa vaikuttaa sille, että joulukuuhun asti yritetään ehkä tammikuuhun ja sitten tulee taukoa.
Onnea! =)
Alkuun pahoittelut DeFeis ja muut tädin yllättämät :(
Pihlajankukan tilanne täälläkin jännittää ja peukut ovat pystyssä!!
Mukavaa oli kuulla noin ihania ultra-uutisia mp73:lta :)
Mulla täti tuli ja meni (täti = menkat, Bakteerille tiedoksi;))
Ahistaa jo etukäteen alkaa taas arvailemaan ovista kun kierto on mitä on nykyään :S Jos ensi viikolla alottais säännöllisesti joka toinen ilta ja jatkasi jonnekin kp 27 tienoille asti - eikai muukaan auta, jos sitä ovista edes tulee sitten ollenkaan niin tuolla tahdilla ainakin olisi katettuna mahdollinen tärppipäiväkin.
Ostin viime kiertoon paketillisen ovistikkujakin peräti 18 kappaletta että ompa ainakin tarpeeksi jatkoakin ajatellen, höh ja pöh, nyt niitä on enää 2 vai 3 jäljellä kun viime kuussa meni metsästys ihan mettään. Eli ei paljon auta tässä uudessa kierrossa, lisääkään en kyllä haluaisi tilata.
Joten ensi viikkoa odotellessa, eipä täältä muuta.
t. Flunssakuumeessa kituva Manna, kp 8 / 30-40
ei ihan kolmosia haaveilla :) Bakteerille tervetuloa!
mp73; ihania ultrauutisia :)
ON: en ole nyt edes laskenut kiertopäiviä, päälle 20 jotain. Vähän harmittaa, kun jatkanut oviksen tikuttelua, varmuudella ei nyt tiedä oliko ovulaatiota tässä kierrossa vai ei. Ens kuussa aion olen ahkerampi.
Pikkujouluja minäkin odotan innolla, kunnon irtiotto paikallaan. Vaikka mielellään olisin ihan vesilinjalla :)
Mies on onneksi edelleen sitä mieltä, että meille vielä kolmas vauva olisi tervetullut. Puhuikin jo ajasta, kun olisin raskaana...toivottavasti nyt joskus tärppää. Meillä on jo kesä- ja heinäkuun lopulla syntyneet, jatkoksi sopisi elokuun loppupuolen vauva.
bamboe
Tein äskettäin testin ja..
haalea viiva ilmestyi alle minuutissa, voimistui kokoajan ja nyt ihan selvä vaaleahko silminerottuva viiva toisen rinnalla. Iiiks, uutta testiä parin päivän päästä ja täytyy toivoa että nyt tärppäsi melkein 2v. odottelun jälkeen. :)
Onnea kaikille yritykseen.
Uusi viiva tuli prisman pregnent-testillä 3 aikoihin, edellistä haaleampi mutta sekin näkyi, pitäis vaan malttaa odottaa pari päivää ja aamupissistä jos tulisi vahvempana.
On tässä muutaman päivän ollut rinnat arat ja kipeät, täti myöhässä, aamu-,päivä-, ja iltapahoinvointia. :x
Tällä ei edelleenkään mitään uutta - ovista odotellessa..
Tervetuloa kaikille uusille.
Minulla yk 1, kp 22/ jotain 50? :( Ihan liian hidasta ARG!
Pihlis - missäs menet? :)
Olen kyllä muiden kuulumisia käynyt lukemassa, mutta omat jutut on jäänyt väliin, kun ei mitään kerrottavaa ole ollut. Ovista tässä odotellaan ja seksiä pitäisi johonkin väliin saada sovitettua. Tiukat aikataulut ja lapsetkin kukkuu nykyään jatkuvasti yli yhdeksään. Miehellä jos alkaa työt kymmeneltä, tulee hieman kiire ;) H-hetki taitaa olla välillä torstai-lauantai. Toivotaan, että menee tuonne viikonlopulle niin on edes himpun paremmat saumat.
Kiva kuulla mp73:n hyviä uutisia. Onnea jatkoon. Ja uusiakin oli mukana, tervetuloa kolmospinoon. Aloin tuota täti asiaa oikein miettimään. Tarkoittaa kyllä menkkoja, mutta mistä se tulee? Liittyikö tämä jotenkin siihen punaiseen ferrariin vai kiukkutädistäkö juttu on tullut? Ei pysty muistamaan. Tai sitten tämä on jokin ihan päivänselvä asia, jota en vaan tajua :D No anyway toivottelen tädit loitolle meistä kaikista.
MammaMia kp 15 / 27-33, yk 5
Ahdistus, toivo ja pelko kasvavat päivä päivältä samassa suhteessa. En osaa iloita ja pelkään koko ajan että täti tulee ja ahdistaa kun ei tiedä.. Enkä halua testiä vielä tehdä jos onkin megakierto niin ei välttämättä vielä näkyisi vaikka olisinkin raskaana.
No mutta, katsellaan nyt maltanko lauantaihin asti. voi olla että työmatkalla tulee vahingossa piipahdettua apteekissa. Onneksi noita testejä ei löydy kotoa, olisin muuten varmaan pissannut ne kaikki :D
Mutta katsellaan nyt mitä tuleman pitää...
Pihlis yk 2, kp 39/24-31
Bongasitko oviksen tässä kierrossa millään meiningillä? Sori että piinaan sua näillä mun kysymyksillä mutta kun jänskättää sun puolesta :D
Piiuli
No tässähän se kysymys juuri piileekin ettei siitä kierrosta ole mitään hajua.
Olin bongaavani oviksen limoista, päänsärystä ja pahasta olosta kp 15 (suurinpiirtein samoina päivinä ja samoilla oireilla kuin edellisessä kierrossa). Limat kuitenkin vain jatkui ja jatkui aina tuonne kp 28-29, jonka jälkeen muuttuivat selvästi. Eli oliko se sitten silloin kp 15 vai vasta kp 28 vai jossain siinä välillä?? ei mitään tietoa, olisipa ollut niitä ovistikkuja. Tosin join koko alkukierron aina ovulaatioon asti greippimehua, joten voisiko se sitten vaikuttaa siihen että nuo limat jatkuivat niin kauan??
Mutta katsellaan katsellaa, eilen meinasin jo sortua testin ostoon, mutta enpäs ostanutkaan.
Superpiinaileva Pihlis yk 2, kp *JO 40*/24-31
).( Täällä menossa muistaakseni kp 20/28. Lämmöt ovat koholla, mikä on hyvä juttu, onpahan ainakin ovis tapahtunut :D Alamasua taas kivistää jännästi, mutta niin teki kyllä viime kierrossakin ja silti täti kurvasi punaisella ferrarillaan, ihan ajallaan.
Mietin vain tässä, että kun olen huomenna lähdössä viikonlopuksi reissuun, että pitäiskö varmuuden vuoksi testata herkällä vilja-testillä? mulla ois yks sellainen kaapissa ja huomen aamuna voisin sen tehdä. Silloin on kulunut n.6 päivää oviksesta.
Kuitenkin meidän reissu on sen tyyppinen, että muutama alkoholipitoinen juoma tulee nautittua, jos en ole raskaana...
Jänskättää taas niin mahrottomasti!
Alisia kp 20/28-29
Paljon piinailijoita, kivaa, kun omaan piinailuun on vielä niin pitkä aika :)
Pihlajankukka tuo sun tilanteesi kuulostaa niin samalta kun mulla 1,5 viikkoa sitten eli ei mitään hajua kierrosta tai koska on ovis ollut. Mulla päättyi pitkä piina siihen ikävämpään lopputulokseen, mutta ei mulla ollut pohjalla mitään haamujakaan eli kyllä mä vahvasti peukutan sille että pääset viikonloppuna testaamaan ja saat sen odotetun tuloksen :)) bd bd bd bd
Mitä pidemmälle tässä yrittelyssä menee niin sitä enemmän alkaa epäillä itseään ja omaa kroppaansa. Ja sitä, että "osaako" enää tehdä vauvoja, onko asennolla väliä tms. Kaksoset tehtiin ihan eri asennossa sillon kun mitä nyt ollaan harrastettu ja se raskaus lähti silloin heti käyntiin. Onkohan meillä vaan väärä taktiikka? Pitääkö taas alkaa viettämään aikaa jalat seinää vasten pystyssä?
Heh, ihan selvästi mulla on liikaa aikaa ajatella - ja asia on niin tärkeä, että käytän sen ajatteluun paljon!
On muuten hyvä linkki tuo perhesuunnittelun ovislaskuri, kun sinne pystyy syöttään kolmet edelliset menkat. Kun kierto on ollut kaikkea väliltä 30-40 niin oli mukavaa saada "keskiarvoviikko" tähän kieroon, että koska kannattaa pupuilla. Eli sen pohjalta, aikaa vähän toki venyttäen ;)
Mutta ei muuta, oikein ihanaa viikonloppua kaikille! Vaikka pitäähän sitä tulla kurkkimaan piinailijoiden kuulumisia varmaan jo heti huomenna ;)
t. Manna, kp 11 / 30-40
Teillä on siis aikalailla vuosi yritystä takana? Kaunako kesti edelliset raskautumiset?
Minulla on niin pitkä kierto että jos meille tullee 12 yk:ta, niin aikaa on jo kulunut hmm...lähes kaksi vuotta. :(
Itselläni olisi nyt tavoitteena viettää hymy huulilla joulua, tietäen että masussa olisi pieni vauva, tietäen että ensi jouluna meitä on yksi lisää :x Se on aika kova tavoite siihen nähden, että ennen joulua minulla taitaa keretä olemaan se yksi ainoa ovis. Toivottavasti edes se yksi! Kun on näin pitkä kierto niin pelottaa aina ovuloiko ylipäätään.
Ajatelkaapa että keskivertonaisella on elämänsä aikana n. 500 kuukautiskiertoa. Siis ainoastaan ne 500 mahdollisuutta tulla raskaaksi koko elämänsä aikana. Ei siis ihme että tämä on niin iso juttu! Tajuttoman jännittävää ja ihanaa!
Tsemppiä meille kaikille, plussat ennen joulua! Monille jo paaaaaljon ennen sit :D
Piiuli yk 1, kp 20, edelleen ovuloimatta :|