Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seure.. onko kukaan ollut töissä seuren kautta, kokemuksia? saako helposti töitä sitä kautta?

Vierailija
17.12.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietty mikä koulutusja mitä työtä haluat tehdä.

Vierailija
2/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitajan työtä lähinnä haen. Tarjotaanko pitkiä pestejä?

ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuren ja edeltäjänsä kautta olen keikkaillut vuodesta -95 ja aina tarvittaessa on ollut keikkaa tarjolla.

Vierailija
4/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla loppuu työt nyt tämän kuun lopussa ja huolestuttaa... jospa sitä kautta sais sitten töitä.

Ois kiva atietää lisää kokemuksianne.+

ap-

Vierailija
5/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen eniten keikkaa juuri lastenhoitajana ja mieluisimpiin paikkoihin olen antanut suoran numeroni. Harvemmin tarvitsee enää Seuren kautta keikkoja hakea, kun pk:t soittavat minulle suoraan.

Elämäntilanteestani johtuen en ota vastaan kovin pitkiä sijaisuuksia, mutta kyllä niitäkin löytyy jos olet pätevä.

Palkan maksu ja palvelu toimii. Tosin keikkatyöläisenä on myös muistettava tietyt huonot puolet. Esim. juuri nyt olen sairaslomalla ja tämä täysin palkatta. Myös joulun pyhät ja kaikki koulujen lomat yms. on vaikeampi saada töitä, koska päiväkotien toiminta on supistettuina.

Suosittelen kuitenkin Seurea ainakin väliaikaisratkaisuna. Samallahan on kätevää etsiä sitä vakipaikkaakin.

Vierailija
6/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Nostan nyt vanhan ketjun. Osaisko joku kertoa miten haen tuonne työntekijäksi? En hae mitään tiettyä vaan yleensä keikkatyötä hoitajalle.?

Vierailija
7/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Vierailija
8/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up. Nostan nyt vanhan ketjun. Osaisko joku kertoa miten haen tuonne työntekijäksi? En hae mitään tiettyä vaan yleensä keikkatyötä hoitajalle.?

No ihan vain täytät hakemuksen: https://seure.fi/Avoimet-tyopaikat/

Vierailija
9/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seure vetää sinun palkasta osan itselleen. Siksi kannattaa ottaa se pesti suoraan. 

Vierailija
10/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat työt joita saan on seuren kautta. Tuskin tässä iässsä saan edes pitkiä pestejä. Mutta selkeästi jotkut paikat toivovat minua töihin heille. Eli minulle on tullut vakikeikkapaikkoja. Moni saa pitkiä pestejä kun tulevat työpaikoissa tututksi.

Vierailija
11/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seure vetää sinun palkasta osan itselleen. Siksi kannattaa ottaa se pesti suoraan. 

siis mitä? Haluan et voin itse joka päivä kirjautua sinne sisään ja valita sieltä sopivia keikkoja

Vierailija
12/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis mitä? Haluan et voin itse joka päivä kirjautua sinne sisään ja valita sieltä sopivia keikkoja

Vertaile palkkoja niin näet sen itse. 

Palkat on aina 2-300 pienempiä kun jos menet suoraan töihin. Etkö ole huomannut sitä?