Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****MARRASMURUT VIIKKO 46*****

10.11.2008 |

Ensiksikin onnea kaikille, jotka ovat jo saaneet haikaran vieraakseen, uusimpana varmaakin Crabu87. Taitaa todellakin syntyä vain tyttöskorppareita marraskuussa!

Laitetaanpa kuitenkin pinoon vähän juttua tälle viikolle, ja niitä viime hetken tuntemuksia ja tunteita!

Pusut kuonoon kaikille nyt ja voimia tulevaan!

Riesa ja pien' vilkuttaa

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut kaikille synnyttäneille!!ihana lukea vauvauutisia!;)

Täällä menossa rv 41+1 ja yhtä odottelua vaan,vaikka yrittää ajatella muuta ja keksiä tekemistä..esikoinen syntyi rv 39+1,niin oli jotenkin asennoitunut ettei menis näin paljoa yli,ti se yliaikaiskontrolli..jos joku vielä jaksaa vauvanhoidon ohella kertoa käynnistys-kokemuksia kokemattomalle,olisin kiitollinen..

lassi rv 41+1

Vierailija
22/22 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kattelees tuolta vauva puolelta että oisko meidän pinoa sielä mutta en löytänyt. Ei oo vissiin kukaan tehny?

lassi29, kyselit käynnistys-kokemuksia. Mulla käynnistettiin viime viikon torstaina oksitosiini (?) tipan avulla ja ihan hyvä maku jäi suuhun. Välillä kätilö kävi lisäämässä tippoihin vauhtia. Istuin siinä vaihessa keinutuolissa, sitten kun tuntui että alkaa olee aika kipeä niin pyysin kivunlievitystä ja kätilö antoi ilokaasun. Saihan siitä pään sekasin mutta en ole varma osasinko ottaa sitä oikein. Välillä piti muistuttaa itseään ettei ota liikaa, kun oon kuullut että siitä tulee paha olo. Sitten jossain vaiheessa siirryin sängylle ja pyysin epiduraalin, jonka saadessani olin 3cm auki. Kätilön mielestä oikea ihanne aika antaa epiduraali. Se vei kivut loppuajaksi ja ponnistaessani en varsinaista kipua tuntenut vain sen ponnistuksen tuoman paineen.

Mulla merkattiin synnytyksen kestoksi 4 h ja 55 min, mutta en kokenut sen olevan liian nopea.

crabu-87 ja tyttö 10 vrk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla