Milloin nainen on liian nuori?
Tuli mieleen kun tuo Vesa Keskinen 40v heilastelee 20v naisen kanssa.. Mitä mieltä ovat palstan miehet, voisitko itse olla suhteessa noin paljon nuoremman kanssa? Ja millaisessa suhteessa, seksi vai parisuhde?
Kommentit (25)
käyttäjäksi, vaikka vaimo on jo kohta 30-kymppinen. Hyväksi käyttäjäksi oppii ajan kanssa pitkässä suhteessa.
Vierailija:
Hän kuulemma tunsi itsensä hyväksi käyttäjäksi, koska olin niin nuori (19v).
Vai olitko 10 vuotta vanhemman näköinen eli rupsahtanut, roikkutissit ja löysä nahka?
Vierailija:
Suhteen alku kuukausina mieheni saadessa tietää ikäni, hän ei ollut uskoa korviaan.
Seksissä käy kun nainen ei ole sakkolihaa.
Parisuhteeseen käy nainen, joka on kotoa muuttanut pois, opiskelut opiskellut ja muutama vuosi työelämää nähtynä. Suotavaa olisi, että olisi ainakin seurustellut vakavasti ja saman katon alla parisuhteessa miehen kanssa asunut. Eiköhän noista saatu alaikäraja ole siinä 25:n korvilla.
JiiKoo
Vierailija:
Vai olitko 10 vuotta vanhemman näköinen eli rupsahtanut, roikkutissit ja löysä nahka?Mä ainakin olen vähän alle kolmekymppisenä timmimpi ja kauniimpi kuin 19 - vuotiaana, eli en ole rupsahtanut, tissit ei roiku eikä nahkakaan ole löystynyt, vaikka olen synnyttänyt... Aika paljon se on kiinni siitä miten iteään hoitaa.
Suhteen alku kuukausina mieheni saadessa tietää ikäni, hän ei ollut uskoa korviaan. Käveli hermostuneena ympäri olohuonettani ja sanoi ettei voi seurustella noin nuoren kanssa. Hän kuulemma tunsi itsensä hyväksi käyttäjäksi, koska olin niin nuori (19v). No henkisesti olin jo tuolloin paljon ikäisiäni " vanhempi" , olin asunut yksin ja elättänyt itseni 16v asti. Esimerkiksi oma siskoni on vielä 21 vuotiaana ja pumpulissa kasvaneena enemmän lapsi kuin minä 17 vuotiaana (mikä ei sekään ole pahasta).