Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin nainen on liian nuori?

Vierailija
16.12.2007 |

Tuli mieleen kun tuo Vesa Keskinen 40v heilastelee 20v naisen kanssa.. Mitä mieltä ovat palstan miehet, voisitko itse olla suhteessa noin paljon nuoremman kanssa? Ja millaisessa suhteessa, seksi vai parisuhde?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä se ikä tai ikäero on, riippuu ihmisestä. Me kun kypsytään eri lailla ja arvostetaan eri asioita. Itse olen kolmekymppinen, jolla on reilusti itseään vanhempi mies. Alle kaksikymppisenä oli jo samanlaisia juttuja, mutta nyt tajuan, että ne oli kyllä molemminpuolista hyvöksikäyttöä. Tämä ei ole, koska olen jo aikuinen. Monikaan parikymppinen ei ole vielä aikuinen.

Ja ikäeron suhteen ei todellakaan ole mitään väliä, kummin päin ero on. Jos on ikärasismia tuomita 20 v tytön ja 55 v miehen suhde, niin sitten pitää hyväksyä mukisematta myös 20 v pojan ja 55 v naisen suhde.

Vierailija
2/25 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v miehen ja 55v naisen suhde on hyväksyttävävämpi kuin 20v naisen ja 55v miehen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v nainen ja 40v mies on ok silloin kun henkisesti ovat samalla tasolla, joka varmaan piti paikkansa kyseisessä tapauksessa.

Mutta se ei ole ok jos ovat suhde ei ole tasa-arvoinen. Sukupuolesta tai iästä riippumatta.

Vierailija
4/25 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pari ei halua lapsia ei ikäero kumpaankaan suuntaan ole merkityksekäs - kyse on vain persoonista.

Vierailija
5/25 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin henkinen ikärero saattaa olla turhan suuri. Toisaalta seksisuhteessa ikäero voi hyvin olla 20 vuotta. Ei siinä tarvi kuin pitää hauskaa. Vanhempi mies sinällään on mielestäni ihan ok, jos se ei ole nuoremmalle mikään ongelma.

Mies

Vierailija
6/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 16 niin siinä alkaa jo poliisiakin kiinnostaa se suhde.. itse olen sitä mieltä alle 17 vuotiaisiin en koskisi missään nimessä.

itsekin olen tosin vasta 41.

Vierailija
7/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuli mieleen kun tuo Vesa Keskinen 40v heilastelee 20v naisen kanssa.. Mitä mieltä ovat palstan miehet, voisitko itse olla suhteessa noin paljon nuoremman kanssa? Ja millaisessa suhteessa, seksi vai parisuhde?

tosin aina ei tahdo ymmärtää miksi joku haluaa 20v vanhemman kumppanin. Makunsa kullakin.

Itse voisin ajatella 5 vuoden ikäeron vanhempaan ja 10 vuoden ikäeron nuorempaan. Siis jos puhutaan oikeasta suhteesta.

Seksisuhteessa riittää täysi-ikäisyys.

Vierailija
8/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppiset tytöt innostuvat viisi-tai kuusikymppisistä miehistä lähinnä karisman ja rahan takia.

Pitäisi pikemminkin kysyä sitä, miksi nainen on lähes aina ostettavissa rahalla ja maineella?

Vierailija
9/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Ihmeellisen kaunaisia viestejä

>Kaksikymppiset tytöt innostuvat viisi-tai kuusikymppisistä miehistä >lähinnä karisman ja rahan takia.

>Pitäisi pikemminkin kysyä sitä, miksi nainen on lähes aina ostettavissa >rahalla ja maineella?

Vierailija
10/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä ostamisesta puhut, mutta selväksi käy, että itseäsi ei ole niillä markkinoilla lykästänyt.

ps: Hyvin harva kaksikymppinen on kiinnostunut viisi-kuusikymppisistä miehistä minkään takia. Nyt en puhu Anna-Nicole Smithistä, rauha hänen muistolleen.

Vierailija
11/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25

Vierailija:

En usko että löytyy summaa, joka saisi mut sekstaamaan edes kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa. t. mies 39

Vierailija
12/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvin harva kaksikymppinen on kiinnostunut viisi-kuusikymppisistä miehistä minkään takia.

Vierailija
13/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kyse on molemminpuolisesta hyväksikäytöstä, nyt oli kyse käsittääkseni ihmissuhteista.

Vierailija
14/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynnän ja tarjonnan laki. Voihan sitä kutsua parisuhteeksi, jos sitä pidemmän aikaa harrastaa.

Vierailija
15/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustella itseäni 20 vuotta nuoremman kanssa, tosin olen kyllä vasta 27 vuotta. Mutta en alkaisi tässä iässä edes 20-vuotiaan kanssa, saati sitten alle. Nykyinen tyttöystäväni on minua vuoden nuorempi ja se on sopiva ikäero, ollaan samalla aaltopituudella. Tosin koskaanhan ei tiedä mikä viidenkympin villitys sitten vanhempana iskee.

Vierailija
16/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaapa vain rikkaita miehiä. Minkä ikäisiä naisystäviä ja edustusavaimoja heillä on? Parinkymmenen vuoden ikäero ei ole mikään ihmetys, silloin kun mies on menestynyt.

Entä rikkaat naiset sitten? Kuinka usein näette rikkaan naisen kyljessä kiinni parikymppisen pojun?

Vierailija
17/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitella seurustelevani itseäni reilusti nuoremman miehen kanssa, mutta nykyisen minua 7 vuotta vanhemman miehen kanssa meillä synkkaa hyvin yhteen. Meidän ikäeroamme ei ole kukaan ihmetellyt.

Koen meidän olevan melko samanlaisessa elämänvaiheessa ja samalla aaltopituudella. En ole kokenut ikäeroa ongelmaksi. Olemme noin kolmekymppisiä.

Tavatessamme pohdin hetken ikäeroa, mutta totesin, että se ei ole ongelma.

Vierailija
18/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40

Vierailija
19/25 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu, että olisi todellisuudessa minua sen 9v nuorempi. Ei se todellinen ikä ole numero, vaan jokainen on omanlaisensa. Minusta tuo ikäero ei ole liian paha, mikäli olen oikein tulkinnut tuon Keskisen henkisen " iän" .

Vierailija
20/25 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma ikäni on tällä hetkellä 24 ja mieheni on 33. Kolme lasta ja yli 5v yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi