Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun täytyy tappaa itseni ennen kuin mieheni tajuaa miten lopussa olen

Vierailija
15.12.2007 |

" Mikä sua nyt taas muka vaivaa" , " kyllä sitä nyt ollaan pinna kireällä" , " onko sulla menkat alkamassa" jne. Itken niin että silmät ovat tippua päästä ja äijä kylmänviileästi kommentoi norsunluutornistaan.

Saatana että mä vihaan sitä!!!!!!!!!!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tajua niin voisitko olla edes hiljaa.

Vierailija:

Mitä se typeryyksiä tehneen paijaaminen muuten auttaa? Se se vasta ylemmyydentuntoista ja alentuvaa on!

Vierailija
42/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän hätään auta.

41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti sitä miettinyt. Millaisia arveluja sulla on? Tekeekö mies liikaa töitä? Onko hän väsynyt ja masentunut, eikä siksi enää jaksa sinunkin huoliasi? Kaipaako hän vanhan asuinpaikan kaveripiiriä ja tukiverkkoa? Vai mikä hänet on muuttanut eri ihmiseksi? Jokin syy siihen on olemassa.

Ja toinen mietittävä asia sinulla on se, että mikä saisi sinut jaksamaan paremmin ja palauttaisi voimiasi? Mitä uskot tarvitsevasi siihen, että palaudut uupumuksestasi? Mieti ensin tuo, ja sitten mietit, miten pääset siihen tilanteeseen ja toteutat sen vaikka väkisin.

Eli jos kaipaat lomaa, niin lähdet lomalle. Hoida asia, vaikka se tulisi kuinka kalliiksi ja vaatisi mieheltä jotain mitä hän ei halua. Jos kaipaat päästä lenkille, niin palkkaat lastenhoitajan. Ja siivoamiseen palkkaat siivoojan. Sinuna järkkäisin nuo kaikki kolme. Esim. paikallisesta lastensuojelusta osataan neuvoa mistä löydät kodinhoitoapua. Myös keltaisilla sivuilla on joitakin yrittäjiä. Ja lasten kavereiden äideistä jollain käy kyllä kodinhoitaja, jota hän voi suositella.

Minäkin suosittelen, että menet terveyskeskukseen puhumaan väsymyksestäsi. Siellä selvitellään oletko masentunut ja tarvitsetko lääkitystä siihen.

Ja oletan, että miehesi on halunnut vaihtaa työpaikkaa paremman palkan perässä, joten rahakysymys tämä ei varmasti ole.

Tietysti pitää muistaa myös, että näin joulun alla meistä moni on tavallista stressaantuneempi. Että ei tähän aikaan vuodesta tehdä mitään eropäätöksiä. Eikä pienen vauvan aikana muutenkaan, sillä se rankin vauvavaihe kuitenkin helpottaa pian, ja sitten ehkä jaksatte kaikki taas paremmin. Mutta siihen asti tarvitsette apua.

Vierailija
44/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies myöskään ei siedä, että näytän heikkoutta missään tilanteessa, minun pitää olla edustusvaimo, jolla ei pidä eikä tarvitse olla mitään tunteita:(

Meillä ollaan niinkin pitkällä, että mies jopa puuttuu pukeutumiseeni, minun pitäisi olla jotenkin upea ilmestys samalla, kun hoidan kahta lasta, joista toisella pitkäaikaisempi sairaus, joka todella vie voimia!

Tunnen niin meidän tilanteen tuosta sinun kirjoituksestasi. Meillä ei ole juuri tukiverkkoa myöskään, en ole äitini kanssa juuri väleissä, ja mieheni äiti ei juuri auta, lisää taakkaa pikemminkin.

Olet varmaan hyvin tunnollinen ja ahkera ihminen, siksi sinun on vaikea pyytää apua.

Eikö sinulla ap ole ketään ystävää, joka auttaisi sinua? Joka oikeasti kuuntelisi? Usko minua, tunnen tuskasi!!

Vierailija
45/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap ei itse tajua tukiverkon merkitystä, koska heitti sen suit sait kaivoon.

Turha itkeä enää. Nyt pitää luoda se uudella paikkakunnalla, eikä polkea jalkaa ja nyyhkiä.

Vierailija
46/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ammattilaisten paikka.

Vierailija
47/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on paljon töissä, niin silloin hän ei ole selvillä kotitöistä. Kelpaako hänen tyylinsä tehdä kotityöt, vai tuleeko aina sanomista tyyliin mukit ovat väärinpäin kaapissa ja hellaan jäi tahra?

Jos mies on paljon töissä, niin minusta on hyvin tärkeää sekin, että hän makoilee hetken siellä sohvalla lasten seurana. Lapset(kin) kuitenkin tarvitsevat isäänsä.

Onko ap kertonut miehelle että väsyttää? Siis ihan selkeällä suomenkielellä sanonut että " väsyttää, en jaksa. Vauva on valvonut.." .

Miehet eivät TODELLAKAAN ymmärrä minkäänlaisia vihjeitä.

Jos miehellä ei ole potkua auttaa asiaa, niin sitten pitää hankkia maksullista apua.

Vierailija
48/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain jo auttaa, jos on edes joku jolle avautua, joka voi myös sitten tukea ammattiavun hakuun vaikka nyt hoitamalla ap:n lapsia sillä välin kun hän käy jossakin juttelemassa, jos mies ei esim. suostu tai vastustaa asiaa. Niinkuin meillä!

46