Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa sairalaan.....rv 37,5

Vierailija
08.12.2007 |

synnytys käynnistetään kun rv 38 täyttyy,ahdistuksen takia:' ( Kertokaa pliis miten se vauvaan vaikuttaa(ahdistus)?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sulla menee kaikki hyvin ja lapsesi on ihana pikkuinen nyytti! voimia teille jatkoon :)

Vierailija
2/10 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai johttuko ahdistus synnytyspelosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kestää jo neljä viikkoa:' (se alkoi silloin kun mun isä kuoli....

Vierailija
4/10 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi kai vaikuttaa vauvaan, mutta kaikki menee hyvin!

Vierailija
5/10 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja fiilikset ihan kamalat!! Mennyt kummatkin kaksi vauvaa viikolla yli lasketun ajan.. Ymmärrän todella sun fiilikset!

Tsemppiä synnytykseen ja ihanaa kun kohta teillä on se ihana pikku pallero siinä.. :)

Ainiin, ihan normaaleja tyttöjä nuo meidän ovat.. En usko että vaikuttaa kovinkaan paljon. On kai tuo itse kullekin stressin aihe!! Ainakin siis minulle ollut..

Vierailija
6/10 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä päättyy ja se alkaa. Isäsi varmasti toivoisi että jaksat hoitaa vauveliasi, etkä " liikaa" häntä surisi. Kaikkea hyvää teidän perheelle!

Vierailija
7/10 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan hyvä sitten että synnytys käynnistetään. älä säikähdä synnytyksen jälkeen, mielialat heittelee rajustikin seuraavina viikkoina. se pitää vaan odottaa tasaantumista, lepäillä, ulkoilla, syödä hyvin ja pitää vauvaa lähellä :) pysyttele avun piirissä (huolehdi että on terapeutti/joku keskusteluavun tuottaja saatavilla).

nythän pääset sitten aloittamaan lääkityksenkin niin halutessasi. vauvan saanti kasvattaa. mulla ainakin ekan vuoden jälkeen on ahdistukset vähentyneet, kun oppinut hyväksymään joitain elämän realiteetteja. sitten taas jos sun ahdistus johtuu jostain elämäntilanteesta tai asiasta (niinkuin ne aina johtuu), niin hoida se tilanne/asia kuntoon. muutoinhan lääkityskin on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
8/10 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, ahdistus johtui siis isäsi kuolemasta. otan osaa ja voimahali!

vauvasi tulee auttamaan sinua surun käsittelyssä. se myös pitää sinut elämän syrjässä kiinni, kun vaatii sinun niin konkreettisesti toimivan ja hoitavan. neljä viikkoa on lyhyt aika, kun toipuu läheisen ihmisen menetyksestä. anna itsellesi aikaa, itke ja sure kaikella mitä sinussa on! siitä se sitten alkaa helpottaa. selviät kyllä, ja vauvasi tulee olemaan ihan kunnossa :)

Vierailija
9/10 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käynnistetty synnytys voi olla tosi hyvä (kun yleensä aina sanotaan että on " huonompi" ), mulla ainakin oli tosi paljon sujuvampi ja parempi (jos nii nyt voi sanoa) kuin spontaani synnytys. Tsemppiä siis siihenkin. Kaikki menee hienosti!

Osanottoni isäsi johdosta, mutta muista iloita vauvasta, eikös?!

Vierailija
10/10 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotetavasti ettei neljä viikkoa tee hänelle pysyviä vaurioita,eikä hän sairastu :' (

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän