Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun täytyy tappaa itseni ennen kuin mieheni tajuaa miten lopussa olen

Vierailija
15.12.2007 |

" Mikä sua nyt taas muka vaivaa" , " kyllä sitä nyt ollaan pinna kireällä" , " onko sulla menkat alkamassa" jne. Itken niin että silmät ovat tippua päästä ja äijä kylmänviileästi kommentoi norsunluutornistaan.

Saatana että mä vihaan sitä!!!!!!!!!!!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jumaliste lyötte lyötyä?

Kolmen lapsen kanssa pitäisi jo tietää, mistä on kyse.

Hankkikaa siivooja ja vanhemmat lapset hoitoon.

[/quote]

Vierailija
22/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mukamas tunteitaan ei saa näyttää? Pakkohan paha olo on jollain tavalla yrittää purkaa.

Olette yhtä empatiakyvyttömiä ja kylmiä kuin ap:n mies.

Millä oikeudella mies mitätöi tunteesi?

MILLÄ OIKEUDELLA MIES MITÄTÖI TUNTEESI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekee kolmannen lapsen samalle miehelle.

Vierailija
24/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä tunteista ei tarvitse puhua, koska ne on saatava hallintaan. Pilkkaa avoimesti semmoista " musta tuntuu siltä että" -tyyppistä avautumista. Mä en siis voi puhua sille, koska se yksinkertaisesti vetäytyy ja kieltäytyy ottamasta vastaan mun tunteitani (alan jo itsekin häpeämään koko sanan käyttämistä).

Ja miksi otin tuollaisen miehen? No, hän ei todellakaan ollut tuollainen aiemmin. Ajatella, olen jopa nähnyt hänen itkevän, kun esikoinen syntyi - täysin käsittämätön ajatuskin nykyään!

ap

Vierailija
25/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki töitä aiemmin myös kotona oma-aloitteisesti edes jonkin verran. Olen joka lapsen välissä ollut töissä. Nyt kun jäin kuopuksesta äitiyslomalle tuntuu kaikki kaatuvan yksin mun niskaani. Pelottaa edes ajatella töihinpaluuta kun saan varmaan silloinkin raataa tätä näkymätöntä savottaani yksin.

ap

Vierailija
26/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri työpaikoissa on eri säännöt. Minusta on ihan typerää lähteä uudelle paikkakunnalle vaille tukiverkkoa, vaihtaa miehelle työpaikka ja sitten vääntää kolmas mukula samaan savottaan.

Vierailija
27/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut minkään arvoinen. HÄN sentään elätti perheen.

Miehellä menee itsellään huonosti. Ei rakasta itseään miksi pystyisi rakastamaan muitakaan.

Hankkiudu eroon mahdollisimman pian. Mies alistamalla syö itsetuntosi.

Mieti missä olet 20 vuoden kuluttua jos vielä asuisitte saman katon alla? Missä kunnossa olisit? Olisitko enää edes hengissä?

Sinun on mietittävä myös lapsiasi. Tuollaisessa ilmapiirissä eläminen vääristää lapsillekkin elämän kauneutta.

Vierailija
28/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, kuten olet jo todennut, mieheltä ei sympatiaa heru joten älä kerjää sitä. Mieti mitä voisit tehdä oman jaksamisesi eteen jos miehestä ei apua ole, palkkaa vaikka ulkopuolista apua ja kerro se miehelle ilmoitusluontoisena asiana. Kerro rauhallisesti että olet väsynyt, ihan loppu ja poikki ja kerro sekin että MINUSTA TUNTUU TÄLTÄ ja minulla on oikeus tunteisiini vaikka kuinka mitätöisit ne. Kerro ette jaksa kaikkea yksin ja koska hän ei osuuttaa teidän yhteisestä hommasta hoida niin hän saa sitten maksaa jonkun muun sun avuksi.

Älä alistu hyväksikäytettäväksi. Sun miehesi käyttäytyy törkeästi. Yhtä törkeitä on nuo tässäkin ketjussa esiintyneet mitäs-teit-kolmannen -tyypit.

Vierailija
29/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä teet aukomassa päätäsi? Sun jälkiviisasteluista ei kuule oo mitään hyötyä.

t eräs joka inhoaa sydämensä pohjasta kaltaisiasi

Vierailija:

Eri työpaikoissa on eri säännöt. Minusta on ihan typerää lähteä uudelle paikkakunnalle vaille tukiverkkoa, vaihtaa miehelle työpaikka ja sitten vääntää kolmas mukula samaan savottaan.

Vierailija
30/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemmalta voi odottaa vähän harkintakykyä.

Vierailija
31/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes tilannetajua.

Empatiaan tuskin kykenet.

Vierailija:

Kyllä vanhemmalta voi odottaa vähän harkintakykyä.

Vierailija
32/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se nyt on kyllä ainoa tapa jatkaa kolmen lapsen äitinä. Siinä ei auta pelkkä itkuntyrskintä ja jalanpoljenta.

Ja miksi pitäisi tuntea empatiaa, jos joku hölmöilee??

Vierailija
33/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas nyt vielä mikä sun pointtisi on tässä totuudentorvena olemisessa? Mitä ajattelit saavasi aikaan kun kerrot ap:lle suuressa viisaudessa kuinka hänen _olisi pitänyt_ toimia (tai olla toimimatta)?

Ja kerropa vielä kuinka se ap olisi ennalta arvannut että miehensä muuttuu tuollaiseksi jos ei aiemmin ollut?

Vierailija
34/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoo tilannetta silmiin ja hoitaa sen kuntoon.

Eikä mies nyt yhtäkkiä 2. ja 3. lapsen välissä noin totaalisesti muutu. Pelkkää totuudenpakoilua nuokin väitteet.

Ja 2 lapsen jälkeen pitää myös tajuta esim. turvaverkon merkitys. Oli mies millainen tahansa.

Vierailija
35/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vain antaa ap:lle luvan jatkaa entiseen malliin.

Vierailija
36/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tiedät ap:n tilanteen paremmin kuin ap itse :)

Taidat olla näitä jotka tietää aina kaiken paremmin, hei, ootte tosi ihania ihmisiä!

Vierailija
37/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viisas, minä olen vahva, minä en tee virheitä, joten minulla on oikeus talloa heikompia?

Vierailija:

mutta se nyt on kyllä ainoa tapa jatkaa kolmen lapsen äitinä. Siinä ei auta pelkkä itkuntyrskintä ja jalanpoljenta.

Ja miksi pitäisi tuntea empatiaa, jos joku hölmöilee??

Vierailija
38/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se typeryyksiä tehneen paijaaminen muuten auttaa? Se se vasta ylemmyydentuntoista ja alentuvaa on!

Vierailija
39/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän samanlainen tilanne. Nämä tukiverkolliset äidit eivät tiedä arjen rankkuudesta mitään!

Vierailija
40/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisellä paikkakunnalla.