Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Lidlin uusista vaipoista?

14.12.2007 |

Kävin eilen pitkästä aikaa vaippaostoksilla ja järkytyksekseni huomasin, että Lidlin vaippamerkki oli vaihtunut. Ollaan käytetty noin vuosi Lidlin vaippoja ja oltu niihin tosi tyytyväisiä.

Onko jollain käyttökokemuksia tästä uudesta merkistä? Ovatko yhtä hyviä kuin vanhat Cien-merkkiset vaipat? Uudet vaipat tuntuvat ainakin käteen jotenkin kovemmilta. Yöksi en uskaltanut sitä vielä testata, kun vanhoja oli muutama...

Meidän kaupassa näytti olevan vielä seuraavaa kokoa vanhalla merkillä. Pitäisköhän hamstrata niitä varastoon...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko uusilla vaipoilla Toujourseja? Ainakin housuvaipat on ihan samoja kuin ennenkin (jollen nyt aivan pahvipää ole, imetysdementia nääs), nimi vain on muuttunut. Pakkauksen ulkonäkökin on melkein sama.

Lähi-Lidlissä on vain näitä kahta merkkiä, onkohan teille tullut vielä joku uusi versio?

KL.

Vierailija
2/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kanssa, että vaippapaketti on muuttunut. Vaikutti kyllä samalta vaipalta vain jotain parannuksia oli tullut näihin uusiin vaippoihin. En ole vielä testannut uusia vaippoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut pojalla lidl housuvaipat yövaippoina. Nimi tosiaan vaan muuttunut. Muuten sama vaippa ja sama loistava pitävyys =)

Vierailija
4/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin myös tuttuni kanssa, jonka tytöllä on käytössä Lidlin housuvaipat. Hän oli myös samaa mieltä, että uudet ovat täysin samanlaiset kuin entisetkin.

Me taas käytetään 1 v 2 kk pojalla vielä teippivaippoja (9-18 kg), joten kaipaisin käyttökokemuksia niistä. Jotenkin se vaan tuntuu jäykemmältä kuin entinen teippivaippa. Voihan se olla parempikin kuin entinen, ehkä olen vaan ennakkoluuloinen...

Vierailija
5/8 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä melkein taapero neiti on käyttänyt nyt viikon niitä teippivaippoja ja toimivat ihan yhtä hyvin ainakin meillä, näyttää että istuisivat päälle paremmin. Tuntuvat kyllä kovemmilta ja meidän mielestä ohuemmilta. Ennenhän se itse teippi jousti, nyt saman tyylinen jousto kuin Pampersissa.

Tyytyväisiä olemme niihin vaippoihin. :)

Bejpi ja Eveliina ~1v

Vierailija
6/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen hyviä vaippoja ja vielä halpoja, ja jos niihin on nyt tullut sitä joustoakin niin huippu-juttu!:)

Vierailija
7/8 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehdin itse vertaamaan uutta ja vanhaa teippivaippaa ja näihin on jotain muutosta tullut. Uusi on ohuempi, mutta jotenkin ainakin ulkopinnalta kovemman tuntuinen kuin vanha. Ennen vyötärön jousto oli vaipassa takana, nyt se on kiinnityssiivekkeissä (kuten pampersissa). Muutoin on aika samanlainen eli märkyyden merkkiraita ja reisien jousto ovat ennallaan.

Toivottavasti toimii kuitenkin yhtä hyvin kuin entiset ja jos ei toimi, niin täytynee vaihtaa sitten housuvaippoihin...

Vierailija
8/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämän ketjun houkuttelemana halusin koittaa uudistuneita. Mun mielestä istuvat paremminkin kun ne vanhan malliset ja ihan samalla tavalla pitää pissaa kuin ennekin. Eli mun mielestä oli tapahtunut positiivisia muutoksia..