LOVE CONNECTION 12!!!
Kommentit (1342)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 14:10"]
Mä taas ootan seksivideota, tai ehkä kuva aktista riittänee... Voihan olla, että Henri on ollut selibaatissa Suomen reissun. You never know.
[/quote]
Juu en usko pätkääkään, että mitään on pehdattu kattokämpässä, ellei naamakirjaan ilmesty tarkkoja lähikuvia tositoimista. Boonusta olisi fullhd tasoinen video zoomauksien kera.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:09"]
Noista Henrin pussailuista on pitänyt kommentoida, että USA:ssa pussailu ei ole ihan sillä tavalla intiimiä ja eroottista kuin Euroopassa. Tätä on joskus tutkitukin amerikkalaisten ja brittien välillä. Amerikkalaiset miehet koki brittinaiset tosi "löyhämoraalisiksi", koska käytännössä melkein aina, jos treffeillä suudeltiin, niin se johti myös seksiin. Brittinaiset piti suudelmaa jonkinlaisena esileikkinä ja osoituksena kiinnostuksesta seksiin, kun taas amerikkalaisille miehille se oli vain jotain, mikä kuuluu treffeihin eikä sen automaattisesti odoteta johtavan sen enempään.
No mut ok, ne Henkan pusut oli kyllä jo melkoista imuttelua ja tosiaan vähän ällöä, kun se teki sitä kaikkien kanssa niin avoimesti. Ei ehkä enää mee ihan täysin siihen normideittailuun, mut kuitenkin. Tuli mieleen. :)
[/quote]
Voihan se olla. Kuitenkaan näihin muihin miehiin, Mattiin ja Markukseen, kyseinen kulttuuri ei ollut nähtävästi tarttunut. :) Onneksi.
[/quote]
Olenko mä kattonu ihan eri ohjelmaa. Minä kyllä kiinnitin huomiota myös Markuksen pussailuihin. Mun mielestä pussaili muitakin, kun Ann-Maria, vai muistanko ihan päin honkia?
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:13"]
Noista Henrin pussailuista on pitänyt kommentoida, että USA:ssa pussailu ei ole ihan sillä tavalla intiimiä ja eroottista kuin Euroopassa. Tätä on joskus tutkitukin amerikkalaisten ja brittien välillä. Amerikkalaiset miehet koki brittinaiset tosi "löyhämoraalisiksi", koska käytännössä melkein aina, jos treffeillä suudeltiin, niin se johti myös seksiin. Brittinaiset piti suudelmaa jonkinlaisena esileikkinä ja osoituksena kiinnostuksesta seksiin, kun taas amerikkalaisille miehille se oli vain jotain, mikä kuuluu treffeihin eikä sen automaattisesti odoteta johtavan sen enempään.
No mut ok, ne Henkan pusut oli kyllä jo melkoista imuttelua ja tosiaan vähän ällöä, kun se teki sitä kaikkien kanssa niin avoimesti. Ei ehkä enää mee ihan täysin siihen normideittailuun, mut kuitenkin. Tuli mieleen. :)
[/quote]
Voihan se olla. Kuitenkaan näihin muihin miehiin, Mattiin ja Markukseen, kyseinen kulttuuri ei ollut nähtävästi tarttunut. :) Onneksi.
[/quote]
Olenko mä kattonu ihan eri ohjelmaa. Minä kyllä kiinnitin huomiota myös Markuksen pussailuihin. Mun mielestä pussaili muitakin, kun Ann-Maria, vai muistanko ihan päin honkia?
[/quote]
Ei kai se Markus muita suudellu. Henri puolestaan lääppi ja kähmi lähestulkoon kaikkia naisia heti ekatreffeistä lähtien. Riina tais jäädä välistä.. Ja sitten se kissanainen, joka dumppasi Henkan jo kättelyssä allergian vuoksi.
En kyllä itse ainakaan muista Markuksen suudelleen muita, kuin A-M:ää. Siis mitään poskipusujahan ei nyt lasketa. Ainakaan kameroille ei mielestäni näytetty muita suudelmia, kuin A-M kanssa tapahtuneet. Eri asia sitten suutelivatko Markus ja esim. Hanna Helsingin treffeillä kuvausten jo loputtua.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 13:43"]
Olisi mielenkiintoista jos esim. puolen vuoden päästä palattaisiin näyttämään mitä pareille silloin kuuluu.
Tämän jatko-osan nimeksi sopisi Hate Connection.
[/quote]Olis aika HC ohjelma kyllä :D
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:44"]Eri asia sitten suutelivatko Markus ja esim. Hanna Helsingin treffeillä kuvausten jo loputtua.
[/quote]Jalan katkettua vai ennen sitä?
Käy jotenkin niin sääliksi Matti :/
Tietääkö muuten kukaan, miten pitkän ajan miehet viettivät kesällä Helsingissä? Ei varmaan Matilla kauheasti muita tuttuja ollut täällä, koska Suomen sukujuuret olivat kuitenkin sen verran monen sukupolven takaa.
[/quote]Ainakin Matti oli liian "kiireinen" tavatakseen Enniä kuvausten ulkopuolella. Ja siinä tekikin pahan mokan.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:35"]
[/quote]
Joku ujo pusu oli Hannan poskelle Hannan järjestämien treffien jälkihaminoissa (kun Markus luuli että kamerat eivät enää ole päällä)...
Kissanainen muuten taatusti tässä vaiheessa kiittää onneaan eli tippuminen alkumetreillä Henrin allergian takia pelasti hänet paljolta...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:01"]
Paras veto Yleltä sitten Satuhäiden!
[/quote]
Heh, tän täyty olla sarkasmia ja todella hadcore sellaista :P
Olen keski-ikäinen punaista lihaa syövä heteromies ja nippa nappa pystyin satuhäitä viis minuuttia katsomaan ilman laatoitusta.
En todellakaan ole mikään amerikkalaisuuden ihannoija, pikemminkin päivastoin sen siirappisen teennäiskulttuurin kritisoija. Poikkeuksetta käännän aina kanavaa, kun näen jotakin vähänkään realityjätteeseen viittaavaa, mainosrahoitteisia kanavia en katsele laisinkaan. Olen siis tällanen "äijä äijä"
Tässä ohjelmassa oli siis kaikki ainekset meikäläisen inhokkilistan kärkeen, mutta toisin kävi. Satuin juuri olemaan kanavalla, kun tämän ohjelman ensimmäinen jakso pyörähti käyntiin ja katsoin koko jakson sitä istumalta ja loput jaksot (ihan jokainen) tulikin sitten katsottua areenalta, useimmat jopa heti ennakkona.
Minä siis olin kaikkea muuta kuin tämän ohjelman potentiaalista katsojakuntaa, mutta silti siihen hurahdin. Miksi näin? No ensinnäkin kyseisessä sarjassa oli heti alusta alkaen mielettömän hyvä ja leppoinen fiilis. Henkilövalinnat, niin miehet kuin naisetkin, oli mielestäni erittäin onnistuneita ja se oli Ylemäiseen tapaan laadulla tehty (no se satuhäät tästä laadusta toki poikkeus), eli siitä puuttui mainosrahoitteisten jätösten ylilyönnit ja siirappimaisuudet. Voin vain kuvitella, minkälainen tämä sarja olisi ollut maikkarin tuotoksena. Tokihan tässä nytkin hieman siirappia oli, mutta onneksi vain se minimi määrä, jonka tällainen äijä pystyi juuri ja juuri sulattelemaan ;)
No nyt tietysti joku ihmettelee, että mitä ihmettä keski-ikäinen äijä tekee vauvafoorumilla ja niin ihmettelen itsekin, mutta se oli kuukkeloinnin tulos. Vilkasin, että mitä keskustelua ko ohjelman tiimoilta löytyy ja tännehän se kuukkeli minut ohjasi. No tuskin minusta vakiojäsentä tänne tulee, mutta tulinpa nyt kertoneeksi, että kyseinen ohjelma imenyt teeveen ääreen varsin yllätävänkin sorttista katsojakuntaa
Kuitenkin olit seksiaiheita kyttäämässä. Hys, pois ja heti! Itse katsoin sarjaa, mutta onneksi miestäni ei olisi vähempää kiinnostanut!
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 20:04"]
Ainakin Matti oli liian "kiireinen" tavatakseen Enniä kuvausten ulkopuolella. Ja siinä tekikin pahan mokan.
[/quote]
No joo... Enni olikin tästä asiasta (liian) kitkerä, mutta luulen että Matti on ollut aika hämmentynyt jouduttuaan Henrin kämppikseksi (?) Varmaan ajatteli sitä pyöritystä seuratessaan, että tuosta ei hyvää seuraa ja että parempi olla liian varovainen kuin katua sitten myöhemmin. Ennikin vaikutti aika kiihkeältä likalta (sitten ihan käytännössä).
Voi että tahtoisin nähdä nyt ne ihan ekat jaksot uudelleen..!
Nyt menee ehkä hieman ot, mutta tietääkö kukaan mistä A-M:n punainen mekko vikassa jaksossa (kohdassa, jossa Markus kertoi valitsevansa A-M:n jatkoon) on mahdollisesti ostettu? Voisin haluta samanlaisen.
Nyt oli siis kyse 60-75-vuotiaista ja fakta nyt vain on se, että _osa_ heistä käyttää älypuhelimia. Kuusikymppisethän ovat monesti ihan vetreitäkin.[quote/]
Heh, tuo kuuskymppis kommentti sai muistelemaan omia teinivuosia, jolloin olin vakaasti sitä mieltä, että yli nelikymppiset on jo täysin kirstukamitsua ;)
No juu, kyllä kai esimerkiksi Petelius on vielä jopa ihan vetreäkin :p
Mutta muuten on sanottava, että kuuskymppiset ja seitenvitoset on ihan eri maailmasta ja siis tyystin eri sukupolveakin, eli eivät kyllä mitenkään mahdu samaan kategoriaan. Näiden kahden ikäpolven väliin mahtuu vielä kuuluisat suuret ikäluokatkin.
Omat vanhempani ovat seitenvitosia, ennen sotia syntyneet (30-luvun lopulla) ja sotalapsinakin olleet (toinen karjalan evakkokin) kun taas kuuskymppiset on viiskytluvun puolivälissä syntyneet ihan toisenlaiseen maailmaan. Vanhemmillani jo normi kännykän käyttökin on vaatinut opettelunsa (joka jatkuu edelleen vuosia aloittamisen jälkeen) ja voin sanoa suoralta kädeltä, että älyluurin kanssa sais olla jatkuvasti opastamassa, eikä siitä siltikään tulis yhtään mitään.
Kuuskymppiset taas on pääosin täysin harjaantuneita netinkäyttäjiä ja monet melkoisia nörttejäkin. Älyluurikin melko monella.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:11"]
Oliko Markuksen isä todellakin niin juntti, että sanoi A-M:n tutkimusaiheesta: Mitä tutkimista siinä on, eihän ne (kuuskymppiset) osaa edes käyttää puhelinta. Missä oli se kuuluisa amerikkalainen sujuvuus ja keskustelukumppanin kunnioittaminen.
[/quote]
Jep. Ja mies on itse kohta kuusikymppinen ja dissaa kuusikymppisiä. Mitäs se kertoo ihmisestä? Toiset eivät kasva henkisesti aikuisiksi koskaan, he ainoastaan vanhenevat.... :D
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:11"]
Oliko Markuksen isä todellakin niin juntti, että sanoi A-M:n tutkimusaiheesta: Mitä tutkimista siinä on, eihän ne (kuuskymppiset) osaa edes käyttää puhelinta. Missä oli se kuuluisa amerikkalainen sujuvuus ja keskustelukumppanin kunnioittaminen.
[/quote]
Siis Ann-Mari sanoi, että tutkii kuinka 60-75-vuotiaat käyttävät älypuhelimia..Ja isä vitsinä.."they don`t use them". Eipä tuossakaan heitossa mitään ihmeellistä/haukuttavaa oikeasti ollut.
Ann-Marie olisi toki voinut heittää takaisin, että "in Finland they do" tms.
[/quote]
Jos rehellisiä ollaan, niin ihmettelin minäkin tutkimusaihetta. En tunne ketään noin vanhaa, jolla olisi älypuhelin.
[/quote]
Taidat olla aika nuori. Omat vanhempani ja appivanhempani ovat 68-70-vuotiaita ja heillä kaikilla on älypuhelimet ja tabletit. Luuletko, että eläkkeellä olevat elävät jossain umpiossa? Eivät todellakaan elä. Joka paikassa tyrkytetään näitä viimeisimpiä vempeleitä ja juuri eläkeläisillä on aikaa tarttua näihin tarjouksiin ja opetella uutta. Eläkeläiset ovat myös kasvava ostovoimainen ryhmä, jonka kulutus- ja käyttäytymistottumuksia kannattaakin tutkia. Näillä tutkimustuloksilla on paljon kysyntää palveluntarjoajien ja markkinoijien parissa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:52"]
Minusta Markus oli. Ainoa miinus oli se juominen, mutta ehkä se menee iän myötä ohi ja varmasti jännitys vaikutti myös asiaan. Muuten osasi minusta ottaa hyvin naisen huomioon. Oli supliikkimies, komea ja kohtelias.
[/quote]"Ehkä menee iän myötä ohi" kuulostaa toiveajattelulta, voi käydä just toisinpäinkin jos alkoholi on noin tärkeää jo 25-vuotiaana.
En uskaltaisi ainakaan lasta tehdä tuollaisen kanssa :( Harmi, koska muuten tosi mukavan ja fiksun oloinen tyyppi...
[/quote]
Enpä usko, että alkoholi on Markukselle mikään ongelma arjessa. Tämä ohjelma on vain sisältänyt pääosin treffejä ravintolassa ja muita juhlaotoksia, joissa nyt yleensä juodaan. Jos Markuksella olisi juomaongelmia, niin tuskin olisi ehtinyt saavuttaa kaikkea mitä on saavuttanut 25-vuotiaana: tutkinto CIA:sta, jatko-opintoja yliopistossa, oma ravintola, muutaman ravintolan perustaminen jne. Eikä nuo Jenkkilän työpäivätkään ole ihan 7,5-tuntisia kuten Suomessa, varsinkaan jos olet yrittäjä... En näe hirveästi aikaa juopottelulle arjessa tuossa Markuksen elämässä.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:20"]
En ole facebookissa. Pääseekö niitä koira-ninan postauksia näkemään myös facebookin ulkopuoliset?
Mikäs sen sukunimi on?
[/quote]
Naskali
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:22"]
Nuo rantakuvat ja jätskinsyönti Fazerilla on ilmeisesti samalta päivältä, koska näyttäisi olevan samat kamppeet ihmisillä päällä. Eli ei se Matti välttämättä ole tuon enempää heidän kanssaan hengannut. Nina nyt vaan haluaa liioitella tuotakin tuttavuutta, kun onhan Mattikin julkkis!!!
[/quote]
Joo, on saattanut viettää aikaa heidän kanssaan vain yhtenä päivänä.
Taatusti Nina haluaa liioitella kaikkea...