Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE CONNECTION 12!!!

Vierailija
03.01.2014 |

Just alan kattoo! Ihanaa :) Mitä mieltä??

Kommentit (1342)

Vierailija
1061/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, tunnen työn puolesta tuon yhden leidin Ninan sukukuvassa :-D Fiksu ihminen..  on varmaan oikein onnellinen että on päässyt Ninan seinälle! Mitä sukua M oot Henrille?

Vierailija
1062/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon melko varma, että viimeistään huomenna katoaa tuo Henrin sukulaisten perhekuva dingdong-Ninan seinältä..... Voisin vaikka vetoa lyödä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon melko varma, että viimeistään huomenna katoaa tuo Henrin sukulaisten perhekuva dingdong-Ninan seinältä..... Voisin vaikka vetoa lyödä!

Vierailija
1064/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1065/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:02"]

Ei hitto, tunnen työn puolesta tuon yhden leidin Ninan sukukuvassa :-D Fiksu ihminen..  on varmaan oikein onnellinen että on päässyt Ninan seinälle! Mitä sukua M oot Henrille?

[/quote]

Pitäiskö sille vihjasta, että on siellä psychobitcin seinällä... Jos ei oo ite tietoinen.

Vierailija
1066/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:06"]

Voiskohan Henrin hattua fb:ssä Ninan kuvaan kommentoinut Kim Waxman olla se Henrin väitetty tyttöystävä?

Kaukaa haettua tiedän, mutta häneltä löytyy joulukuulta halipusukuva miehen kans joka vois olla Henri ja Henrin poikakin esiintyy hänen kuvissaan jne. Ja mulla ei sitten ole parempaa tekemistä..

[/quote]

Onko Kim siis myös stalkkeri, koska eihän Henriä oltu merkitty kuvaan eikä Henri ollut luonnollisesti itse tykännyt kuvasta. 

[/quote]

Nina ja tämä Kim ovat olleet fb-kavereita marraskuusta (löysin itsestäni huolestuttavan stalkkerin), jäin ihmettelemään miten he siis tuntevat toisensa? Nainen on ilmeisesti Henrin (ainakin) hyvä kaveri ja tuskin ovat naamatusten tavanneet. Tai mistä minä tiedän.

Säälittävää miten tähän draamaan jää koukkuun :o

Vierailija
1067/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 20:17"]

Nyt menee ehkä hieman ot, mutta tietääkö kukaan mistä A-M:n punainen mekko vikassa jaksossa (kohdassa, jossa Markus kertoi valitsevansa A-M:n jatkoon) on mahdollisesti ostettu? Voisin haluta samanlaisen.

[/quote]Mä voisin halua riisua ton A-M:ltä... 

t. Mies

Vierailija
1068/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina sentään poisti kuvista selitykset äidin vierailuista ja saunavuoroista.

Vierailija
1069/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:30"]

Nina sentään poisti kuvista selitykset äidin vierailuista ja saunavuoroista.

[/quote]

Taisi olla kiellettyä touhua. Sauna taisi olla tarkoitettu vain virallisten asukkaiden käyttöön... ;)

Vierailija
1070/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 20:06"]

Kissanainen muuten taatusti tässä vaiheessa kiittää onneaan eli tippuminen alkumetreillä Henrin allergian takia pelasti hänet paljolta... 

[/quote]

Aivan varmasti! :)

Kissanainen vaikutti tosin aika kipakalta pakkaukselta (meinasi ekan tapaamisen jälkeen hakea antamansa tuliaiset takaisin), eli olisi saattanut laittaa Henrin ruotuun ja samalla blondi-Ninankin. Sari ja nuori Nina olivat loppujen lopuksi melkoisia vässyköitä ja antoivat Henrin häärätä vähän kaikkien kimpussa pusuhuulet törröllään vaikka selvästi kokivat sen kiusallisena.

Vierailija
1071/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:25"]

Mitenniin kaikilla fiksuilla on kaverit piilotettuna? Itse en koe, että olisin niin erityinen ihminen, että minun kaverit FB:ssä kiinnostais ketään niin paljon, että ne pitäis piilottaa. 

[/quote]

Oletko varma, että ystäväsi haluavat, että julistat koko maailmalle, että he ovat ystäviäsi? Ihan peruskohteliaisuutta, että pitää ystävälistansa salaisena. Osa ihmistä vain on niin sinisilmäisiä, että eivät tajua, että netissä kannattaa pitää henkilökohtaiset asiat henkilökohtaisina. Maailma on hulluja täynnä.

[/quote]

En tajua, miten tämä liittyy kenenkään yksityisyyteen. Eri asia jos levittelisin toisten kuvia netissä Nina N.-tyyliin tai postailisin toisten profiileita. Jos joku kaveri häpeää/pelkää foliohattu päässä minun ja hänen ystävyyttä FB:ssä, niin olkoot sitten lisäämättä kaveriksi tai poistakoot. Menee vähän hysteeriseksi jo. 

Kyse ei minusta ole mistään kohteliaasta nettikäyttäytymisestä, vaan FB:n lain alaisuuksista. Esimerkiksi toisten lisääminen paikkamerkintöihin kysymättä on paljon ikävämpää käytöstä. Siitä kun voi koitua oikeasti jotain ikävää. En myöskään lisäile kenestäkään kuvia kysymättä, joka on minusta myös paljon pahempi juttu.

Sori kun meni offtopiciksi. En vaan ymmärrä tuollaisia ihme some-pelkoja, en keksi yhtään tilannetta, jossa siitä, että jotkut ovat keskenään FB-kavereita voisi koitua jotain ikävää. Tai ehkä joku pimeä ja kuviteltu mustasukkaisuusdraama, mutta sitten se on jonkun muun kuin minun ongelmani. 

[/quote]

Ei ehkä siitä kaveruudesta niinkään, mutta ymmärrän, että jos kavereina on esim. kovan luokan rikollisia, niin ei välttämättä halua sitä ihan kaikille julkistaa.

[/quote]

Pointti ei ollutkaan se, että kaverien piilottaminen olisi väärin, vaan tässä otettiin kantaa siihen, että kaverien piilottaminen kuuluisi muka hyviin tapoihin ja olisi muka joku some-normi.

Jos joku ei halua näkyä toisen kaverilistalla, niin sitten ei ryhdy tämän kaveriksi. 

[/quote]

Kerrotko vielä yhden järjellisen syyn miksi koko maailman - siis ihan koko maailman - pitäisi nähdä ketkä ovat kavereitasi FB:ssä? Kavereillehan näkyy ketkä ovat kavereitasi. Miksi muiden pitäisi nähdä ne? Miksi uteliaiden, naapureiden, kavereiden kavereiden kavereiden, rikollisten, toimittajien ja niin edelleen pitäisi nähdä kaverilistasi? Kerropa yksikin järjellinen syy.

[/quote]

Kyllä jotkut piilottavat kaverilistansa kaikilta, myös omilta kavereiltaan. Minusta järjellinen syy julkiseen kaverilistaan voisi olla vaikka se, että  jotain tuttua ei kaveriaan "stalkatessa" voi löytää lisää tuttuja, kauan kadoksissa olleita ja kenties pyytää kaveriksi. Järkisyy tietysti myös se, että facebookin idea on tavallaan tietynlainen avoimuus ja verkostoituminen, on jännä huomata, että jotain kautta melkein jokaisella on kavereina tai kaverinkaverinkaverina yhteisiä tuttuja :)

Vierailija
1072/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:10"]

Nyt menee ehkä hieman ot, mutta tietääkö kukaan mistä A-M:n punainen mekko vikassa jaksossa (kohdassa, jossa Markus kertoi valitsevansa A-M:n jatkoon) on mahdollisesti ostettu? Voisin haluta samanlaisen.

t. Mies

[/quote]

Samoin.

t. Nainen

Vierailija
1073/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta, kun itse näkyy julkisesti kaverina, joku kauan kadoksissa ollut ystävä tai tuttu voi sitä kautta löytää sinut. Facebookin idea (jos nyt ei rahantekoa oteta lukuun) on saattaa ihmisiä yhteen. Mutta ööh, minun kaverit näkyvät vain kavereille, olen vähän erakkoluonne, vaikka facebookissa olenkin.

Vierailija
1074/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh... Nina N: llä tuntuu olevan vahvasti samat luonteenpiirteet, kuin meidän "koko kansan Johannalla".

Vierailija
1075/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:10"]

t. Mies

[/quote]

Samoin.

t. Nainen

[/quote]

En nyt ihan tällasia vastauksia odottanut, mutta makunsa kullakin tietysti :D

Mutta oikeasti, jos joku tietäisi mistä kyseinen mekko on ostettu tai mistä saisi samakaltaisia mekkoja, niin olisin kovin kiitollinen jos viitsisitte kertoa :)

Vierailija
1076/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia tuli mieleen, kun on puhuttu että Markus joi liikaa. No mielestäni taas Matt joi liian vähän vai joiko lainkaan! Pari paukkua olisi nimittäin voinut vapauttaa häntä naisten kanssa, se vapautuminen olisi ollut kiva nähdä (enkä tarkoita örvelökännejä tai sammumista) Toiset juo liikaa, toiset liian vähän tilanteeseen nähden.

Vierailija
1077/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia tuli mieleen, kun on puhuttu että Markus joi liikaa. No mielestäni taas Matt joi liian vähän vai joiko lainkaan! Pari paukkua olisi nimittäin voinut vapauttaa häntä naisten kanssa, se vapautuminen olisi ollut kiva nähdä (enkä tarkoita örvelökännejä tai sammumista) Toiset juo liikaa, toiset liian vähän tilanteeseen nähden.

Vierailija
1078/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia tuli mieleen, kun on puhuttu että Markus joi liikaa. No mielestäni taas Matt joi liian vähän vai joiko lainkaan! Pari paukkua olisi nimittäin voinut vapauttaa häntä naisten kanssa, se vapautuminen olisi ollut kiva nähdä (enkä tarkoita örvelökännejä tai sammumista) Toiset juo liikaa, toiset liian vähän tilanteeseen nähden

Vierailija
1079/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:06"]

Voiskohan Henrin hattua fb:ssä Ninan kuvaan kommentoinut Kim Waxman olla se Henrin väitetty tyttöystävä?

Kaukaa haettua tiedän, mutta häneltä löytyy joulukuulta halipusukuva miehen kans joka vois olla Henri ja Henrin poikakin esiintyy hänen kuvissaan jne. Ja mulla ei sitten ole parempaa tekemistä..

[/quote]

Ihan selkeesti on :)

[/quote]jos stalkkaatte vielä vähän pidemmälle, huomaatte, että yhden kuvan kommenteista selviää Kimin olevan naimisissa. (Vaikka eihän se suhdetta Henriin tee silti mahdottomaksi :) )

[/quote]

Eiku se on Pam, jota siinä toppuutellaan koska Pam on naimisissa! ;)

Itsekin sain ensin kuvan että siinä viitataan Kimiin joka on naimisissa, mut kyl se on Pam jolle sanotaan että rajotas nyt vähän.

[/quote]

Siinä kuvassa on muuten Kim ja hänen poikansa, ja Kim on eronnut.

Vierailija
1080/1342 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninan seinälle ilmestynyt: Mennään naimisiin -messut mainos! Voi voi, kun on flipannut  neidillä :/

Ketju on lukittu.