Vaatteet, kauneudenhoito vai sisustus? Mistä tinkisit, jos rahavirtasi ehtyisivät?
Mä varmaan yrittäisin olla ostelematta niin paljoo kenkiä ja laukkuja. ;)
Kommentit (14)
merkkais jotain :D kauneudenhoito varmaan kärsis suurimmat tappiot
kyllä muutaman vuoden on ollut niin tiukkaa että sisustushankintoja ei ole ollut varaa tehdä kuin harkiten, vaatteet ostan nykyään itselleni kaikki H&M:ltä ja marketeista, ja merkkikosmetiikka on vaihtunut Rimmel-tasoon.
Ihan yhtä hyvin pärjätään näilläkin =)
Ostan ehkä yhden ripsivärin vuodessa, vaatteita kirppikseltä tai halpiskaupoista ja sisutukseen ei ole koskaan rahaa ollutkaan.
Ap ei taida tietää, mitä rahapula tarkoittaa.
koska meillä on ihan valmis koti. Vaatteita en ostele muutenkaan, mutta kampaaja ja kosmetologi on säännöllistä ylellisyyttä.
Järjestysksessä kauneudenhoito, sisustus, vaatteet
Valitettavasti ei kyllä ole liiemmin rahaa niihin vaatteisiinkaan, mutta kait tää kituutus joskus loppuu
Rahat riittää ok. Ne käytetään ruokaan, kirjoihin, leffoihin, harrastuksiin, nähtävyyksiin ja matkailuun. Vaatteitä ostan ehkä kerran kaudessa, kauneudenhoitoni koostuu alekorin meikkivoiteista ja luomiväristä ja sisustus on sinkkuaikojen perua.
Mutta Joe Blascon meikkivoiteesta en luovu.
Siis meikit ja kaikki hygieniatuotteet eli ei siihen jäisi kuin kampaaja... Ehkä näin... kauneudenhoito, sisustus ja viimeisenä vaatteet :)
Sitten sisustuksesta ja vaatteista.
- vaatteet on lähes poikkeuksetta kirpparilta /h&m
- meikit lumene rimmel, kosmetiikan heräteostoksista olen päässyt eroon, ostan vain sen mikä on välttämätöntä
- sisustuksesta vaikea luopua, käydään niin harvoin missään että kodin on oltava viihtyisä. Tosin ostokset pysyy kohtuu hintaisina. Sisustuksessa tingitään aikaajoin, eli on kuukausia jolloin ei osteta sisustuskamaa...
Sitten ehkä kauneudenhoidosta ja vasta vikana vaatteista.
Onneksi ei kuitenkaan ole tarvinnut sitten opiskeluaikojen tinkiä mistään noista. :)
tosin, mun kauneudenhoito sisältää oikeastaan vaan hiusten hoitoon liittyvät asiat.
1. sisustus 2. vaatteet 3.kauneudenhoito