Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä: kiusattu

Vierailija
09.11.2007 |

Siinä vaiheessa, kun koulu vaihtui, oli pari viikkoa hengähdystaukoa, kunnes se sama kiusaaminen jatkui tässä uudessa koulussa. Että niin pitkäksi aikaa siitä kiusaamisesta kiusattu pääsee eroon.

Olen poikkeava ja minua kiusattiin sen vuoksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuiko opettaja millään tavalla asiaan?

Oliko vanhempasi yhteydessä kouluun?

Vierailija
2/10 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille ei kerrottu, enkä itse halunnut tunnustaa asioiden laidan.

Vierailija:

Puuttuiko opettaja millään tavalla asiaan?

Oliko vanhempasi yhteydessä kouluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä joutuu kestämään mut mua ei murrettu.

Vierailija
4/10 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oppinut koskaan antamaan takaisin, eikä se loppunut siihenkään että joskus - parin väkivaltaisen episodin jälkeen) kerroin kotona ja rehtorille ja näitä pahimpia tapauksia puhuteltiin. Enimmäkseen se oli tosiaan jatkuvaa syrjintää, pikkaamista, nimittelyä haukkumista, kaiken minun tekemiseni ja olemiseni julistamista arvottomaksi ja huonoksi.

Minä pääsin siitä eroon vasta kun menin yliopistoon vaikealle alalle, eivätkä nämä idiootit tulleet perässä.

Vierailija
5/10 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä opettaja puuttunut asiaan millään lailla, tiesi kyllä tilanteen, sen oli pakko näkyä. Selvisin kyllä ja myöhemmin pääsin jo itsekin " porukoihin" mukaan.

Itsetuntoni on kyllä aina ollut huono, näihin päiviin asti enkä muistele kouluaikoja kovinkaan lämmöllä, ja varsinkaan tätä opea joka ei tehnyt asialle mitään. Tänä päivänä hän on jonkun koulun rehtori, toivottavasti muuttanut toimintatapojaan.

Vierailija
6/10 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todella tietää, että mikä antaa toisille oikeuden kiusata toista ihmistä..?

Vierailija
7/10 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se asia tekee siitä oikeutettua?

Vierailija
8/10 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarkoitin, että ilmeisesti kiusaajilla on tälläinen kuva asiasta. Jos minua tarkoitit.

t. 8

Vierailija
9/10 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on asia, mitä kadun lopun elämääni, huolimatta siitä että olen tullut vuosia sitten uskoon, muuttunut ja saanut syntini anteeksi. Olen pahoillani ja pyydän sydämestäni anteeksi teiltä kaikilta kiusatuilta. Muuta en voi sanoa, mennyttä en voi muuttaa. Itse olin silloin niin rikkinäinen ihminen vaikka se ei sillä tavalla ulos näkynyt. ANTEEKSI

Vierailija
10/10 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kiusata minua. se kerta jäi viimeiseksi kun otin ja tönäisin hänet nurkkaan. olin pieni ja hiljainen. en suosittele tätä tapaa kenellekkään, mutta omalla kohdallani se tepsi, kiusaaja vissiin nolostui niin paljon, että kiusaaminen loppui siihen.