Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka uskallatte asua maan tasalla? Kuka vaan voi tulla oven taa, kytata ikkunasta sisaan ja jopa tulla sita kautta, kuten kavi vahan aikaa sitten Jarvenpaassa.

Vierailija
13.12.2007 |

Hesarista luin. Virolainen hullu oli tunkeutunut kahteen omakotitaloon. Jälkimmäisessä ainakin perhe paennut naapuriin ja mies oli jäänyt riehumaan ja pistämään kotia säpäleiksi.

Vanhuksia ryöstetty ja murhattu maaseudulla.

Milloin on kenenkin kotiin tunkeuduttu. Ihan järkyttävää!

En voi ymmärtää kuinka joku uskaltaa asua ja vielä pitää lapsiaankin asumassa omakotitaloissa, jonne kuka tahansa voi milloin tahansa tulla sisään.

Jotkut ihmiset ovat tosiaankin niin sinisilmäisen naiveja, etteivät ikinä usko, että HEILLE juuri heille , voisi mitään tapahtua.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaarallista ja pelottavaa on asua maan tasalla. Hullujen, murhaajien sun muiden niin helposti tavoitettavissa.

Vierailija
42/46 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkeutui huumehörhö keskellä yötä. Rikkoi oven lasin. Nyt olen kuullut eräällä toisella alueella hiippailevasta tyypistä, joka seisoskelee yöaikaan ihmisten ok-talojen makuuhuoneiden ikkunan takana.... Pelottavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko muuttaa, korkeammalle. Pelkoni on todellista sitä kohtaan, että joku tulee ikkunasta sisään. En pelkää " ketä tahansa" ts. ole mitenkään liian vainoharhainen, mutta yhden ihmisen takia en halua olla kivenheiton matkan päässä...

Vierailija
44/46 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis asukkaita pelottelemassa, eivät kuitenkaan pahaa aio kellekkään, mutta kyllä itse säikähtäisin jos näkisin jonkun tuijottelevan meidän ikkunoista sisälle.

Vierailija
45/46 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parhaillaan vuoden ikäisen lapseni kanssa kahdestaan kotona, mies on kaksi viikkoa työmatkalla. Meillä on kaksi pientä mutta erittäin kovaäänistä koiraa ja juuri tänään mietin, että vaikka nuo koirat käyvät välillä niin hitosti pannuun, niin ilman koiraa en uskaltaisi kahdestaan lapsen kanssa olla. Eipä nuo koirat suurempaa vahinkoa saa aikaiseksi, mutta luotan siihen, että ne reagoivat hieman ennen, jos joku päättää tulla kutsumatta sisään. Toivon, että ehtisin ainakin herätä ennenkuin, jos joku tänne tunkeutuu.

Talossamme on myös hälytysjärjestelmä, joka varmasti lauetessaan herättää koko pellon. Tosin itse aluksi vierastin sitä. Säikähtäisin varmaan kuoliaaksi, jos se pärähtäisi yöllä soimaan. Siinäpähän jäisi murhaaja/raiskaaja/murtovarkaalta työt tekemättä. Joo ja noita hiippari tirkistelijöitä on ollut iät ja ajat ja yleensähän ne tuppaavat olemaan aika harmittomia ja huomaamattomia. Yhden kerran muistan, kun koirat rupesivat puolenyön jälkeen käyttäytymään levottomasti ja kulkemaan niskavillat pystyssä ikkunasta ikkunaan ja olin yksin kotona. Avasin takaoven ja päästin koirat pihalle. Kamalalla rytinällä ja mekkalalla ne lähtivät jonkun perään. Ja jos se sattui olemaan tirkistelijä, niin tuskin erehtyi enää meidän tontille.

No hui, nyt pitäisi uskaltaa mennä pimeälle pihamaalle vielä pissitämään koirat ja sitten nukkumaan...

Vierailija
46/46 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kerrostaloissa juuri sen takia, että sitä kautta pääsee pois jos vaikka tulipalo syttyy. Me asumme 1 kerros maantasosta ylöspäin, joten kukaan ei pääse meidän parvekkeelle alhaalta (tikkaat saa vedettyä esiin vain parvekkeilta), mutta hätätapauksessa itse voi pudottautua alas. Lisäksi alaovet ovat lukittuna klo 21-07. En ole koskaan pelännyt täällä asuessamme mitään tunkeutujia. voisihan sitä vielä turvaketjun oveen hankkia jos haluaa, mutta emme ole nähneet tarpeelliseksi. ovea emme avaa muutoinkaan tuntemattomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme