Lue keskustelun säännöt.
Mitä maksaa Nokiaan akku?
11.12.2007 |
Noin suurinpiirtein? Mulla vuoden vanha känny, ja akku kestää 1.5 päivää, vaikken juuri valokuvaa, en lähetä MMS-viestejä, enkä juuri puhukaan paljoa. Miksi niissä niin huonot akut nykyään?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla