Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitavatko vanhempanne tai appivanhempanne lapsianne?

Vierailija
11.12.2007 |

Viettekö lapsianne heille hoitoon, jotta pääsisitte joskus miehenne kanssa jonnekin? Olisi mukava päästä jonnekin kun vauva on jo täyttänyt yhden enkä missään ole päässyt käymään ilman häntä tai muutaman kerran kampaajalla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä emme edes lähde mihinkään, nuorin saattaa jäädä kotiin ja vanhemmat lapset lähtevät vain omaksi ja mummin ja ukin iloksi yökylään.

Vierailija
2/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään miehen kans kerran kahdessa kuukaudessa syömässä. Hoitavat myös jos on jotain menoja. Isompaa 3v. ottavat yöksikin joskus.

Miksi et sinäkin veisi lasta hetkeksi hoitoon? Tai vaikka ihan yöksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena katson kuinka toisten lapset pääsee isovanhemmilleen yökylään ja vanhemmat saa omaa aikaa itselleen ja parisuhteelle.

Vierailija
4/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua osallistua lasten hoitoon.

Vierailija
5/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä mun, että mieheni vanhemmat. Anoppi usein kysyy, että milloin poika voisi taas tulla yökylään. Samoin appi ja hänen avovaimonsa joka kerta, kun poika siellä on, sanovat, että tulehan taas seuraavan kerran. :-) Mun vanhempani hoitavat lastani usein, jos meillä illalla pieniä menoja. Asumme heidän naapurissa.

Vierailija
6/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ovat vielä työelämässä ja asuvat toisella paikkakunnalla, joten se vähän rajoittaa. Miehen vanhemmat sen sijaan saa lapsenvahdiksi melkein samantien jos tarvetta on.

Vierailija
7/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma tarpeeksi hoidettavaa niin minun sisarusteni kuin puolisonkin sisarusten lapsissa. Olen kateellinen.

Vierailija
8/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvat kaukana. Appivanhemmat ovat koko ajan töissä, mutta ehtivät välillä kuitenkin hoitaa miehen siskon lapsia. Miehen mielestä meidän pitää itse hoitaa omat lapsemme. Anoppi taisi yksinään hoitaa omat lapsensa.

Kuuntelen kateellisena kun ystävät kertovat kuinka vievät lapsensa isovanhemmille hoitoon.

Vierailija
9/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tarvinnut pyytää, päinvastoin he pyytävät saada lapset luokseen. Äitini olisi jopa halunnut ruveta hoitamaan tarhalaistamme kokopäiväisesti, mutta minä en halunnut sitoa häntä siihen. Nyt kun hän on päässyt eläkkeelle niin haluan että hänellä on vapaus matkustella ja harrastella.

Vierailija
10/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani ottavat mielummin kesällä mökille vaikka viikoksi, kun ovat vielä työelämässä ja asuvatkin sen verran kaukana ettei oikein viikonlopuksi kannata viedä.

Anoppi on myös työelämässä mutta sen verran lähempänä että viemme kolme lastamme ehkä 1-2 kertaa vuodessa viikonlopuksi hoitoon ja saamme hetken omaa rauhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme