Otetaas viela tama GALLUP: saa vastata vain yhdella sanalla ja yhden kerran. Loukkaannutko, jos saat joululahjaksi Afrikkaan lahjoitetun vuohen?
Kommentit (15)
lahjan antaja lahjoittaa rahaa vuohen ostoon afrikassa jollekin!!!!
Kyllä, koska olen 100% varma, että ne rahat, jotka ihmiset lahjoittavat muka " vuohen hankintaan" köyhille, niin ne rahat menevät taatusti johonkin ihan muuhun, siis RIKKAIDEN ihmisten taskuun ja heidän huvituksiinsa.
Jokainen voisi vaikka joka kuukausi ostaa vuohen afrikkaan ja sitten kuitenkin muistaa läheisiäänkin jouluna.
Mieluummin tukekoon vaikka Unicefia mun nimissä. Voisikohan sukulaisille laittaa toivomuslistan tilalta listan järjestöistä, joita mun nimissä voisi tukea?
haluan itse päättää mihin hyväntekeväisyyteen lahjoitan
Lahjan antajahan sen lahjan luonteen määrittelee, en minä!!
Alku lähti hyvin, ELI VASTAA YHDELLÄ SANALLA. KYLLÄ tai EN
Loukkaantua on vahva sana. En tykkää on parempi.
50 Plumpynut-tahnapussia
Aliravittu lapsi ei saa tarpeeksi proteiineja, energiaa ja hivenaineita. Plumpynut-patukka on hyvää lisäravintoa aliravituille lapsille. Patukka sisältää kasvisrasvaa, maapähkinävoita, maitojauhetta, sokeria, mineraaleja ja vitamiineja. UNICEFin keskeisenä tavoitteena on varmistaa, että jokainen lapsi saa elämälleen parhaan mahdollisen alun. Tämä pitää sisällään terveydenhuollon, puhtaan juomaveden, hygienian, ravinnon ja varhaisen oppimisen.
unicef
Mä en voinu sille mitään, kun mun oli pakko. Olen vähän eko-hippi.
Anteeksi. Lipsahti...
YHDELLÄ sanalla tarkoittaa siis todellakin yhdella sanalla...ei siis hemmetinmoisten puolustelujen kera!:)
oli se sitten mitä hyvänsä. Eli minusta tämä asia on täysin loppuunkäsitelty! Aina löytyy tyytymättömiä ihmisiä.
Vierailija: