Me odotamme hääyöhön ennenkuin harrastamem seksiä.. haluatko kysyä jotkakin?
Kommentit (33)
Mihin olette pistäneet rajan? Meillä on sama pyhä ajatus miehen kanssa (joskin minä en ole enää neitsyt), mutta toi itsehillintäpuoli on tod vaikeaa. Turha yrittääkään jäädä mihinkään kädestäpitöasteelle. Kuinka te selviätte ihan kiltisti, jos vaikka " joudutte" olemaan yötä samassa paikassa. Vai onko teillä aina joku esiliina matkassa?
Ei voi kun nauraa tällekkin ketjulle! =))
Mekin säästimme itsemme hääyöhön. Seurustelimme ensin kolme vuotta koska olin niin nuori ettei naimisiin voitu vielä mennä ja kyllä me ehdimme puhua siitä, kuinka tekis mieli. Mutta eka kerran näimme toisemme alasti vasta häämätkalla.
Kummallakaan ei ole ketään muuta kumppania elämässään, joten vertailusta ei ole pelkoa. =) Olemme olleet nyt naimisissa 9 vuotta ja oikein onnellisesti ja hyvin pyyhkii. Vähän väliä toteamme että puoliso on vain päivä päivältä entistä rakkaampi.
Ei minulla kyllä käynyt mielessäkään ettei " vehkeet" passais yhteen! Ja hyvinpä ovat kai passanneet kun ei ole mitään valittamista.
Kun kumpikin pyrkii samaan, ei tieten tahtoen kiusaa toista asialla. Eihän se aina helppoa ole. Kumpikin meni omaan kotiinsa aina yöksi.
Vierailija:
Mihin olette pistäneet rajan? Meillä on sama pyhä ajatus miehen kanssa (joskin minä en ole enää neitsyt), mutta toi itsehillintäpuoli on tod vaikeaa. Turha yrittääkään jäädä mihinkään kädestäpitöasteelle. Kuinka te selviätte ihan kiltisti, jos vaikka " joudutte" olemaan yötä samassa paikassa. Vai onko teillä aina joku esiliina matkassa?
jos ei ole tarpeeksi hyviä syitä hillitä itseään niin eihän se onnistu, ei siinä vippaskonstit auta.
eli aina jos nähdään, niin on oltava toisen kotona yötä. (hotellit ei oikeen näin opiskelijabudjetille sovi) siis aina kun nähdään, niin on päässä se sama hillintä edessä. Ja aika usein tulee tehtyä jotain sellaista, että pitää katua jälkeenpäin. Tavallaan kamalaa kieltää itseltään jokin, joka tuntuisi niin kamalan hyvältä.
se, miksi me ei haluta tässä vaiheessa vielä harrastaa seksiä, on, että meidän molempien mielestä seksi on sellainen asia, että mitä useamman kanssa sitä tekee, sitä enemmän rikki sydän menee. mielelläni minäkin oisin säästänyt itseni hääyöhön, mutta en osannut. olisi niin kiva, että se aviomies olisi se ainoa seksikumppani koko elämässä. mielestäni se on kaunein lahja, mitä kumppanilleen voi antaa.
Me halutaan ensin varmistaa, että se toinen on todella se oikea ja toisen naamaa jaksaa katella lopun ikäänsä. Sitten kun siitä on varma, voi seksiäkin harrastaa, mutta sillon jos on varma, ois hyvä hetki mennä myös naimisiin. Ja meidän kohdalla asioista on puhuttu aika paljon (ja jotain on tultu tehtyäkin), niin on sellainen vaikutelma, että aika hyvin libidot kohtaa. Ehkä me ei nyt olla ihan " puhtaasti" tästä selvitty, vaikka ne suurimmat asiat hääyöhön toivottavasti jääkin...
Se ois kamalaa, et toinen haluais joka päivä ja toinen kerran kahessa viikossa jo heti alusta asti...
33
että se jolla oli isoin ja joka oli paras sängyssä, oli kyllä kelvottomin kumppanina.
mutta onhan se fakta, että oma rakas himottaa ihan kamalan paljon. en tiedä vaikuttaako se, että mulla on yksi seksisuhde ollut, vaikkakin muutama vuosi sitten. miehellä ei ole ollut. no joo, kai meitä himottaa ihan yhtä paljon. mutta aateltiin, että tutustutaan nyt eka muilta osin. muuten se menis pelkäks himotteluks aina kun nähään, varsinkin kun nähdään niin harvoin...
33, 42?
Onko aina pakko provoilla!? Tuo on juuri sitä säälittävää ja aivotonta ajattelua. Ei kaikki miehet ole munansa vietävissä, vaan onneksi on myös niitä joilla on tunteet ja järki. Omani on ehdottoman uskollinen. Tiedän sen takuu varmasti sillä hänellä ei olisi edes mahdollisuutta pettää. Kaiken vapaa- ajan vietämme perheen parissa ja työpaikalla ei ole naisia töissä.
Ja sitä paitsi, suhteemme on niin avoin että takuulla huomaisin heti jos jokin mättäis. Olemme toistemme ehdottomasti parhaat ystävät myös. Ei ole asiaa josta emme voisi toisillemme kertoa.
ei edes huorissa käynyt. Hän on ujo ja estynyt ja sanoi kerran kun oli vähän ottanut sanoi että huoriin ei mene, että niin alas ei itseään laita mutta nainut ei ole ikinä. :)
Ja ei, en ole mikään katkera, kokenut yh. Minulla on tasapainoinen, todella ihana suhde rakastamaani mieheen. Heitin tuon mauttoman kysymyksen siksi, että tulisit miettineeksi myös pettämisen mahdollisuutta.
Joku kirjoittikin tuossa motivaatiosta: uskon, että se ratkaisi meilläkin. Kun ajatus seksistä oli täysin poissuljettu, pystyimme aika helpostikin odottamaan. Siinä auttoi varmasti myös se, että olimme kokemattomia: emme tienneet, mistä jäimme paitsi. ;) Ihan varmasti nyt vanhempana ja kokenaampana olisi vaikeampaa pidättäytyä.
Jos meillä joku pettäisi, niin se olisin minä - NAINEN!
Kelaapa sitä
eikä ole sallittua nähdä toisiaan alasti, miksi pitäskään???