Olen 19-vuotias nainen ja seurustelen 34v miehen kanssa, mitä ajattelet?
Tai haluatko kysyä jotain?
Laita perään myös oma ikäsi sekä kumppanisi ikä jos sinulla on tällä hetkellä sellainen! :)
Kommentit (199)
117, no ei oo.. paitsi osittain. eli voisi sanoa näin että nuoren nuori aikuinen :)
t. ap
Niin ja vasta kysymys sinulle 117: Onko sinusta 19-vuotias vielä sitten joku lapsi?
118, on miehellä lapsia. 7kk ikäinen tyttö. ja kun mies on 40v niin mie oon 25 ja aika hurjaltahan se kuulostaa.. mut emmä silti sano sitä mahottomaks.
Koen et hän voi olla se oikea ja et voisin tehdä hänen kanssaan myöskin lapsia.
t. ap
Niin ja 118 aika paljon kuulostaa samanlaiselta kuin mun mies. :D
t. ap
Siis miehellä on 7kk ikäinen vauva sen 22v tytön kanssa? Ehtinyt jo erota ja hankkia vielä nuoremman tyttöystävän? Miksi hankki lapsen jos ei halua elämän "normaalikaarta" seurata/vakiintua?
126, ei sen 22v naisen kanssa vaan sen 26v naisen kanssa ja se oli vähän niinku yllätysvauva..
t. ap
Mikä helvetti on yllätysvauva? Onko tämä mies retardi, kun ei tajua, että seksistä voi seurata vauva? Vai oliko tajuton saattaessaan lapsen alulle, vrt. Garpin maailma?
Kannattaisi tämän 19-vuotiaan teinipimun etsiä vähän tasokkaampaa seuraa.
Siis ex nainen huijasi ex miehelleen käyttävänsä vielä pillereitä, vaikka ei ollu käyttäny enää vähään aikaan ja oli sairaan mustasukkanen siitä ja halus pitää sen itellään, vaikka niillä oli paljon riitoja ja kaikkee ja suhde menossa usein konkurssi pisteeseen eli eroon..
Mut sit tää nainen huijas miehen raskauttamaan itsensä ja pamautti pommin et tadaa! mä oon nyt raskaana.
Ja et hänen kanssaan ois pitäny ruveta perhettä leikkii...
Ei ruvennu.
Mut mies haluaa kuitenkin kantaa vastuun lapsesta ja olla lapsen elämässä ja isä tälle, koska syytön se lapsi on äitinsä sekoiluun..
Monesti sit yhdessä kasvatetaanki ja hoidetaan sitä tyttöstä täällä. :)
t. ap
Ajattelen, että no niinpäs minäkin! Nainen 19, mies 34.
Minusta olet erikoisuudentavoittelija kun edes luulet että tuo on jotenkin erikoista ja ihmeellistä ja luulet että ihmiset haluavat kysyä sinulta jotain... Ylpeilet oikein. Minäkin toisaalta ylpeilen, minulla on ihana mies!
n32 m33
Minusta nämä selvästi nuoremmat naiset ovat manipulijoitsijoiden uhreja. Lipposet, niinistöt, björnweckströmit osaavat lahjoa nuoria tyttöjä koska varallisuutta on kertynyt. Imartelevat kauniilla sanoilla ja kypsällä olemuksellaan, saalistavat sellaista joilla viivat ylpeillä, esineitä. Pidän näitä huomattavasti vanhempia miehiä sairaina ja heidän naisiaan uhreina. Enkä todellakaan pidä 19 vuotiasta aikuisena naisena, keskenkasvuinen pystytissinen likka. Otan osaa.
131, myönnän pitäväni kaikesta erikoisesta ja niinhän sitä pitääkin kehua jos on jotain ihanaa elämäänsä saavuttanut! :) se kun ei ole itsestään selvyys.
t. ap
132, no minua ei oo kyllä manipuloinu kukaan että mulla on omatkin aivot päässä ja ihan sain ite päättää et lähdenkö tähän suhteeseen vai en ja päätin sitten lähteä..
Eikä mun mies myöskään mikään rikas ole, ihan perus kansalainen. :)
Enkä käyttäisi otan osaa sanaa, kun oikeesti sitä käytetään vaan sillon kun joku toinen ihminen on kuollu... niin se ei oo silleen mikään vitsi.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 17:55"]
Siis ex nainen huijasi ex miehelleen käyttävänsä vielä pillereitä, vaikka ei ollu käyttäny enää vähään aikaan ja oli sairaan mustasukkanen siitä ja halus pitää sen itellään, vaikka niillä oli paljon riitoja ja kaikkee ja suhde menossa usein konkurssi pisteeseen eli eroon..
Mut sit tää nainen huijas miehen raskauttamaan itsensä ja pamautti pommin et tadaa! mä oon nyt raskaana.
Ja et hänen kanssaan ois pitäny ruveta perhettä leikkii...
Ei ruvennu.
Mut mies haluaa kuitenkin kantaa vastuun lapsesta ja olla lapsen elämässä ja isä tälle, koska syytön se lapsi on äitinsä sekoiluun..
Monesti sit yhdessä kasvatetaanki ja hoidetaan sitä tyttöstä täällä. :)
t. ap
[/quote]
Okei, miehen kertomana? :)
Miehen kertomana mitä?
Siis ihan itse tiiän millanen se nainen on ja oon nähny tuota miehelle tulleita tekstiviestejä siltä missä just koluttiin tuota asiaa ja kun pyöritään samois kaveriporukois, niin sielläkin on välillä vähän päivitelty sitä asiaa ja tiiän että oli myös sanonu parille kaverilleen että pitäskö tehdä niin et jättäis vaan ehkäsyn pois..
Mut ne viestit todisti just kaiken. Siellä se yritti selitellä tekoaan että " No mä jätin ehkäsyn pois, koska rakastin sua ja ajattelin että se vauva tois meitä enemmän yhteen!! " ja muuta vastaavaa paskaa...
t. ap
Mutta nyt taas on hetkeksi mentävä. :)
t. ap
No eihän tuo ex oikein tehnyt. Kuulosti vain tyypilliselta miehen p*skan jauhannalta.
Mutta aattele, oot seuraavat vuodet oikeinkin ihanasti sympioosissa exän ja miehen kanssa :) Lapsi kun sitoo teidät kaikki yhteen. IhQuu <3
Ja btw, alkaa entistä enemmän mietityttämään, että millainen teidän kaveripiiri on jne. Löytyy "aikuinen" mies joka ei halua aikustua, nainen joka kuvittelee lapsen olevan ratkaisu kaikkeen ja just täysikäiseksi tullut jonka mielestä on siistii kun mies ei aikustu o.O Ja kaiken sen keskellä on pieni lapsi...
138, ite kuulostat vähän epäkypsältä... :)
t. ap
115, :) kiva kun välität. <3
t. ap